• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: Sebtana
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: KaoruKun
    Rory Flanagan: LittleLiar
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: KaoruKun
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: Sebtana
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Melody Carmen Romano : Sebtana
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana

    - Damien Smith : WhiteLips
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:12 ]


    El Diablo.

    Damon

    'Ach, de coach kon het alleen niet waarderen' grinnik ik.
    Ik kijk naar Quinn, en glimlach.
    'Zullen we anders de vier tegenover vier plaatsen nemen? Zijn 2 banken met 4 plaatsen tegenover elkaar.´ glimlach ik, en hou Quinn´s hand vast..


    El Diablo.

    Topic 25


    El Diablo.

    Quinn

    Ik verstrengelde mijn automatisch in de zijne en knikte met een kleine glimlach.
    "Als hij maar kalm blijft, kan ik er mee leven." Glimlachte ik en nam plaats op één van de banken terwijl ik mijn benen over elkaar sloeg.
    Dit was de tweede keer dat ik vloog en vond het nog steeds spannend.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik plof naast Quinn neer, en kijk naar Quinn.
    'En.. Bang om te vliegen?' grijns ik..


    El Diablo.

    Blaine Anderson:

    Ik keek naar buiten en keek even iedereen aan. We zaten op de banken en je kon met iedereen praten. Naast ons zat Damon en Quinn en tegenover ons. De rest van de mensen die mee gingen. Ik had er echt zin in, alleen ik betwijfelde of het goed ging tussen Rachel en Kurt. Ik kijk hem even aan en hou zijn hand stevig vast. Ik kijk weer naar buiten en zuchte zachtjes. Ik miste mijn broer en vader heel erg en ik kon het niet begrijpen, waarom ik nu aan hun dacht.


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    Ik schudde met een brede grijns mijn hoofd. "Natuurlijk niet, waarom zou ik?"
    Mijn blik gleed even uit het raam terwijl ik diep zuchtte en hem uiteindelijk weer aan keek.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    Ik nam Rachel voorzichtig mee naar de banken waar iedereen zat en nam plaats. Ik hoopte dat de boel niet ging escaleren tussen Rachel en Kurt of tussen Rachel en Quinn aangezien we zo dicht op elkaar zaten met zijn allen. Maar misschien had dit hele gedoe wel iets positiefs op ze. Laten we het hopen..

    Kurt

    Ik merkte hoe rot hij zich voelde en ik liet mijn hoofd op zijn schouder rusten als gebaar van troost en wreef met een hand over zijn rug heen. 'Ik weet niet wat er is, maar ik denk dat hij trots op jou is.' fluisterde ik, zodat alleen Blaine het kon horen. Hij was zo lief, zo slim en zo getalenteerd. Zijn vader moest toch wel trots op hem zijn?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    'Dat is het niet, Kurt. Het is iets heel anders' zeg ik zachtjes, zodat hij het ook alleen hoort en kijk hem een beetje bedroefd aan. Waarnaar ik naar buiten kijk. Ik zuchte weer zachtjes en sloot even mijn ogen om tot rust te komen. Mijn vader was gewoon tegen dat jongens op hetzelfde geslacht kunnen vallen. Hij had dat niet letterlijk gezegd, maar ik zag aan hem, dat hij het moeilijk had en hij was er tevreden mee, maar diep binnen in hem. Zei iets heel anders.


    One Who Travels A Higher Path.

    Damon

    Ik zag hoe Pepe en Fabio tegenover ons gingen zitten, naast Finn dus.
    'Dacht ik.' lach ik naar Quinn. 'Dus, speel je ook voetbal?' vroeg Pepe in het Portugees aan Finn. Ik lach, ze beseffen toch wel dat hij geen Portugees spreekt...


    El Diablo.

    Kurt

    'Wat is het dan, Blaine?' vroeg ik fluisterend aan hem. 'Vertel het me toch, je zit er zo erg mee en nu begin ik me echt heel erg veel zorgen te maken.' zei ik naar waarheid. Wat was er toch?

    Finn

    Ineens vroeg Pepe iets in een andere taal aan mij, ik geloof dat het Portugees was. 'Wat?' vroeg ik verbaasd. 'Sorry, ik spreek geen.. Portugees?' zei ik een beetje aarzelend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinn

    Ik gunde Rachel geen blik waardig en was ook van plan om het zo te houden.
    Met een lieve glimlach legde ik mijn hand op Damons knie en keek hem aan.
    "Spreken ze eigenlijk wel een woord Engels?" Grinnikte ik zacht zodat hij het alleen zou horen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Damon

    Ik grinnik, 'ja hoor, Pepe gebrekkig' lach ik.
    Ik zag Pepe lachen, en hij vroeg het nu in het Engels.
    'Zijn leuke gasten als je ze eenmaal kent hoor' lach ik..


    El Diablo.

    Quinn

    "Ik denk dat ze inderdaad meevallen," Glimlachte ik en wisselde mijn benen af. "Valt iedereen van je ploeg mee?"
    Ik was best nieuwsgierig naar de anderen, al wist ik goed genoeg dat ik me dan stil zou houden als ik ze zou ontmoeten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    'Oh, af en toe, niet vaak.' vertelde ik aan Pepe, ik praatte best wel langzaam omdat ik het idee had dat hij niet erg goed was in Engels. 'Ik speel vaker American Football, ik ben quarterback op school. En als het Football seizoen voorbij is, speel ik Basketbal.' vertelde ik langzaam aan hem. Ik keek even glimlachend naar Damon en Quinn. Waren ze een stel? Het leek erop, maar ze hadden dat nog niet bekend gemaakt als dat zo was.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik kijk hem aan. Ik moest het toch een keer tegen hem vertellen. 'Mijn vader is tegen homo's' zeg ik fluisterend, zodat hij het alleen hoort. 'Hij heeft het niet letterlijk gezegd, maar zo zag ik het wel aan hem. Hij had er tevreden mee, maar diep in hem zei hij iets heel anders' zeg ik verder en kijk uit het raam. 'Daarom is hij ook veel op zijn werk, hij was al een half jaar weg, vanwege zijn werk en nu nog een half jaar. Maar eigenlijk vlucht hij voor mij' zeg ik pijnlijk en probeer mijn tranen binnen te houden. Ik voelde me nu echt rot, ik had eigenlijk onze vakantie verpest door dit.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    One Who Travels A Higher Path.