• Sinds dat mijn vriendin kaartjes heeft voor de concert van Bieber en ik niet D: Ik gun echt iedereen kaartjes enzo.. maar puur omdat ik weet dat ze helemaal geen fan is van hem vind ik het zo oneerlijk. Ze is heel erg aandig, daar niet van. Maar ik voel me gewoon zo kut dat zij wel gaat en ik niet. En al bij die gedachte vind ik me al zo slecht. Mweh ik wil niet jaloers zijn :( Is dit normaal dat ik me zo gedraag of overdrijf ik een beetje heel erg?

    De tickets zijn nog niet uitverkocht, je kan er hier nog steeds kopen: helemaal onderaan bij het juiste optreden op "Buy tickets" klikken ^^.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik heb het ook, maar dan tegen anderen
    Maar voor mij is het gewoon te duur, te ver weg, en ik heb niemand om mee te gaan
    Is niet abnormaal hoor


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    xlufjoetoexx schreef:
    De tickets zijn nog niet uitverkocht, je kan er hier nog steeds kopen: helemaal onderaan bij het juiste optreden op "Buy tickets" klikken ^^.

    Mweh Ik mag niet gaam omdat mijn cijfers slecht zijn ofzo..

    Cecily schreef:
    Ik heb het ook, maar dan tegen anderen
    Maar voor mij is het gewoon te duur, te ver weg, en ik heb niemand om mee te gaan
    Is niet abnormaal hoor

    Te duur? Mijn vriendin heeft kaartjes voor 62 euro gehaald 1ste rang!

    Kun je, je ouders niet over halen? Ik bedoel, je wil er duidelijk graag heen en het duurt misschien een jaar of misschien zelfs twee jaar voordat hij weer naar Nederland komt.


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    Kun je, je ouders niet over halen? Ik bedoel, je wil er duidelijk graag heen en het duurt misschien een jaar of misschien zelfs twee jaar voordat hij weer naar Nederland komt.

    No ik heb serieus alles geprobeerd van zeiken tot het hele huis schoonmaken --'

    Jeliebers schreef:
    (...)
    Te duur? Mijn vriendin heeft kaartjes voor 62 euro gehaald 1ste rang!


    Voor het geld, waar ik nu derde rang zou zitten, zat ik vorige keer eerste rang. Dus ik vind het inderdaad te duur. Plus het feit dat ik 30 euro voor een retourtje er ook nog eens bij moet kopen.


    To infinity and beyond •

    Misschien doet ze het expres? Ze koopt kaartjes van zijn concert terwijl ze geen fan is? Niet dat dat niet mag ofzo, maar ik vind het nog al dom.
    Volgens mij wilt ze je jaloers maken ofzo, want als mijn vriendin kaartjes zou kopen en ik had er geen, dan zou ze die aan mij geven en dan geef ik haar geld.
    Dus misschien is jou vriendin wel de slechte vriendin.
    Niet gemeen bedoelt.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik vind het ook altijd erg vervelend als mensen die geen fan zijn wel een kans krijgen om de artiest te zien en iemand die wel fan is niet. Maar er valt niet zo veel aan te doen

    Cecily schreef:
    Ik heb het ook, maar dan tegen anderen
    Maar voor mij is het gewoon te duur, te ver weg, en ik heb niemand om mee te gaan
    Is niet abnormaal hoor

    Hoe ver woon je er vanaf? ._. Nederland en België vind ik niet bepaald groot to be honest.. Maar dit komt ook van iemand die naar Parijs gaat voor concerten ><

    En 62 euro voor eerste rang, valt zwaar mee! Maar het is alsnog een aardig bedrag of course |: Plus de kosten van het vervoer, als je net als ik in zo'n uithoek woont :\ Een retourtje Groningen-Utrecht is iets van 44 euro, een dagkaart 47 |:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Voor het geld, waar ik nu derde rang zou zitten, zat ik vorige keer eerste rang. Dus ik vind het inderdaad te duur. Plus het feit dat ik 30 euro voor een retourtje er ook nog eens bij moet kopen.

    Hoeveel kostte het vorige jaar dan?

    Jeliebers schreef:
    (...)
    Hoeveel kostte het vorige jaar dan?


    Vorig jaar, zat ik eerste rang, en had ik 45 euro betaald (en dan nog 2 euro kosten erbij). En dan zat ik ook echt helemaal vooraan en had een van de beste plekken. en als ik dan nu 48.50 moet betalen, voor derde rang wat helemaal achterin is, want ik heb de plaatsschikking gezien, dan is het 't geld niet waard.


    To infinity and beyond •

    Awh baby, I feel so bad for you. ):


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Awh baby, I feel so bad for you. ):

    That should be me' on repeat LOL kidding.

    That sucks. Ik denk dan dat eerder zij de slechte vriendin is.


    26 - 02 - '16

    da's normaal, ik zou ook jaloers zijn. Het is menselijk, daardoor ben je niet ineens een slechte vriendin hé (:


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley