• Omdat ik fan ben van meerdere mensen, wordt ik veroordeeld. Ik bedoel, als mens kan je toch van meer mensen fan zijn? Om ze nou mijn grote idolen te noemen, maar het is toch niet verboden ofzo? I mean, what?
    Ik voel me dus aangesproken, omdat ik dus 'OMG' ging tweeten omdat The Wanted me ging followen en RTen, maar ik ben dus een 1D fanaccount en daarna ging dus zo'n meisje tweeten: Heb jij wel een idool of ben je gewoon fan van iedereen? -_-". Ik voel me dus best wel beledigd nu.
    I mean, who cares dat ik fan ben van:
    1D, Ariana Grande, Conor Maynard, The Wanted, Justin Bieber, Greyson Chance, Cody Simpson, MainStreet, Austin Mahone, Logan Lerman, Josh Hutcherson, Alexander Ludwig, Little Mix, Cher Lloyd en twee YouTube gozertjes? I mean, ze zijn niet mijn idolen, maar het is toch niet verboden om fan te zijn?
    (Oké, ik moet toegeven dat het er niet weinig zijn, maar dat geeft nog geen reden om zo te reageren)

    (no_chears)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:39 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik zit in zo veel verschillende fandoms dat ik het gewoon niet meer kan bijhouden, maar het is niet zo dat ik maar iets geef om wat andere mensen daarover denken. Fuck them.
    Eheheheheheh.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 21:57 ]


    Cool, neat, swell -Cry

    Springfield schreef:
    ...
    Je kan fan zijn van zo veel mensen als je zelf wil, vind ik.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ben zelfs fan van TW en 1D, maar er staat zelfs ook heel veel bring me the horizon op mijn ipod, lol


    all I want is the taste that your lips allow

    Moet jij toch zelf weten dat je er fan van bent.
    Twee Youtube gozertjes?
    Vlogbrothers?
    TC vlogs?
    Tell me welke. :3

    Mensen veroordelen mensen gewoon. Dat is hoe mensen nou eenmaal zijn. Het is niet opeens nieuw dat mensen elkaar veroordelen. Als je maar een beetje afwijkt van wat tja, na velen normaal is dan hebben ze al gelijk een oordeel klaar liggen. That's life :P

    ps. er staat in je topic dinges beoordeeld, maar dat moet denk ik veroordeeld zijn ;p


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik snap dat ook nooit, het maakt toch niet uit of je fan bent van veel mensen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Dat soort fans haat ik alsof je niet van meerdere bands/zangers/zangeressen fan kan zijn, jeetje. Of die fans die vinden dat je pas een echte fan bent als je vanaf het begin fan bent en alles over de band/zanger(es) uit je hoofd kent.

    Ik ben het volkomen met je eens en als zij er niet mee kunnen leven, is dat hun probleem niet die van jou dus je er druk om maken kost jou alleen maar energie die beter ergens anders voor kan gebruiken.


    Physics is awesome

    Dragneel schreef:
    Moet jij toch zelf weten dat je er fan van bent.
    Twee Youtube gozertjes?
    Vlogbrothers?
    TC vlogs?
    Tell me welke. :3


    Well, actually 4. JacksGap met z'n broer, the slut Caspar Lee en Ollie Marland *O*


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Fan van iets zijn is een vorm van meningsuiting, toch? Wie is zij dan om daarover te oordelen?


    26 - 02 - '16