• Bij deze presenteren wij jullie het officiële account van Quizlet op Twitter!

    Dit account wordt beheerd door de moderators van Quizlet en is speciaal voor jullie allemaal om jullie up to date te houden over de dingen die hier op Quizlet gebeuren.

    Jullie kunnen het twitteraccount hier vinden:
    https://twitter.com/quizlet_nl

    Wil je je creatie hierop promoten? Klik dan even de spoiler open!

    dragonslayer schreef:
    Allereerst: een gelukkig nieuw jaar allemaal!

    Wij (de beheerders van het Twitteraccount Quizlet_NL) hebben iets leuks bedacht -hopen we. Het lijkt ons namelijk leuk om jullie creaties te promoten op het officiële Twitteraccount. Op dit moment heeft het account bijna 700 volgers, dus het is een goede manier om creaties onder de aandacht te brengen.

    Creaties kunnen van alles zijn, zoals stories, quizzen en gedichten (natuurlijk mogen foto's, colomns, etc. ook altijd).

    Hoe zorg je ervoor dat wij jouw creatie promoten?
    Je stuurt ons een tweet met de link van jouw creatie met daarbij de hashtag "#PromootCreatie". Ook zeg je wat voor creatie het is (dus een quiz, story, gedicht etc.). Wij bekijken je creatie (/testen die uit) en kiezen onze favorieten uit.

    Voorbeeld:



    Hoe vaak en wanneer kiezen wij de "favorieten" uit?
    Dit doen we meerdere keren per week. We hebben er niet echt een vaste dag of tijd voor uitgekozen. Het aantal "favorieten" zal ook per keer verschillen.

    Waarom doen we dit?
    Om meerdere redenen, eigenlijk. We willen het Twitteraccount graag actief houden en vinden het belangrijk dat creaties ook gratis gepromoot kunnen worden, omdat niet iedereen geld/de mogelijkheid heeft om geld uit te geven aan de spotlight.

    Natuurlijk mag je ook creaties van anderen promoten (bijvoorbeeld een Quiz die je heel goed vond)! Je mag ook meerdere keren creaties promoten, dus er is geen limit (tenzij onze hele timeline volstaat met jouw spam ;P).

    Voor vragen of onduidelijkheden kun je in dit topic reageren.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 18:21 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 maart 2013 - 12:25 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Sjiriki schreef:
    .... Waarom gaan meldingen over quizlet op twitter komen? Ze komen toch hopelijk wel nog steeds op quizlet te staan?


    26 - 02 - '16

    Sjiriki schreef:
    .... Waarom gaan meldingen over quizlet op twitter komen? Ze komen toch hopelijk wel nog steeds op quizlet te staan?

    Lijkt me nogal logisch, niet? :')
    Er komen alleen belangrijke mededelingen, leuk quizzen, verhalen, etc op te staan.
    Met info en alles.
    Tenminste, dat was eerst ook zo met de andere twitter :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Sjiriki schreef:
    .... Waarom gaan meldingen over quizlet op twitter komen? Ze komen toch hopelijk wel nog steeds op quizlet te staan?

    Uiteraard. We kunnen jullie onmogelijk verplichten een Twitter-account aan te maken.


    I am an idiot, I move.

    Sefie schreef:
    (...)
    Lijkt me nogal logisch, niet? :')
    Er komen alleen belangrijke mededelingen, leuk quizzen, verhalen, etc op te staan.
    Met info en alles.
    Tenminste, dat was eerst ook zo met de andere twitter :')


    Het is maar wat je logisch vind, nu zou je dus twee sites moeten bijhouden als dit soort dingen je interesseren (cat)

    En deze twitter is van de moderators en niet van users, dus hij hoeft niet over hetzelfde te gaan.


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Het is maar wat je logisch vind, nu zou je dus twee sites moeten bijhouden als dit soort dingen je interesseren (cat)

    En deze twitter is van de moderators en niet van users, dus hij hoeft niet over hetzelfde te gaan.

    Met was, bedoel ik toen ie nog niet overgenomen was door users.
    Ik weet niet. Het is wel leuk om te volgen.'
    Maar ik dwing jou ook niet om twitter aan te maken hoor :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Sefie schreef:
    (...)
    Met was, bedoel ik toen ie nog niet overgenomen was door users.
    Ik weet niet. Het is wel leuk om te volgen.'
    Maar ik dwing jou ook niet om twitter aan te maken hoor :')


    Haha. Quizlettweets is aangemaakt door een user. En toen kwam er na een maand pas een mod bij. Overgenomen door users, meid, ga niet praten over dingen waar jij niks van weet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dus jullie gaan eigenlijk hetzelfde doen als die andere Twitter?
    (Mededelingen posten en leuke quizjes/stories/etc.?)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Haha. Quizlettweets is aangemaakt door een user. En toen kwam er na een maand pas een mod bij. Overgenomen door users, meid, ga niet praten over dingen waar jij niks van weet.

    O, het spijt me. :W
    Het is alleen wel zo geweest dat Pusheen (Ellen), ook beheerder er van was. Die zie ik nu niet meer tussen de beschrijving staan, meid. :W
    En ik praat over dingen wanneer ik daar zin in heb :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Sefie schreef:
    (...)
    O, het spijt me. :W
    Het is alleen wel zo geweest dat Pusheen (Ellen), ook beheerder er van was. Die zie ik nu niet meer tussen de beschrijving staan, meid. :W
    En ik praat over dingen wanneer ik daar zin in heb :')


    Dat Ellen niet meer tussen de beschrijving staat heb ik niks mee te maken, Meid.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Haha. Quizlettweets is aangemaakt door een user. En toen kwam er na een maand pas een mod bij. Overgenomen door users, meid, ga niet praten over dingen waar jij niks van weet.

    En vervolgens kickten jullie haar eruit! Ja, da's erg fair :'D 'k Geloof dat 'triest' daar beter bij past.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jaqen schreef:
    (...)
    En vervolgens kickten jullie haar eruit! Ja, da's erg fair :'D 'k Geloof dat 'triest' daar beter bij past.

    Ik zei hier boven al dat ik daar niks mee te maken heb. Dus "jullie" klopt niet helemaal.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Dat Ellen niet meer tussen de beschrijving staat heb ik niks mee te maken, Meid.

    O, I'm sorry. Did I say that it was your fault? No. :W

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 19:27 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    ImAwesome schreef:
    (...)
    Ik zei hier boven al dat ik daar niks mee te maken heb. Dus "jullie" klopt niet helemaal.

    Hmm-mmm. Als jij 't zegt ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Is er nou een nieuwe quizlet twitter aangemaakt omdat een van de mods op de andere twitter zat en eruit gegooid werd? Dit wordt misschien toch nog interessant (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik volg jullie, maar jullie moeten mij nu ook volgen, als de leukste én irritantste bèta die jullie ooit hebben gehad. (wbw)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 19:30 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"