• Bij deze presenteren wij jullie het officiële account van Quizlet op Twitter!

    Dit account wordt beheerd door de moderators van Quizlet en is speciaal voor jullie allemaal om jullie up to date te houden over de dingen die hier op Quizlet gebeuren.

    Jullie kunnen het twitteraccount hier vinden:
    https://twitter.com/quizlet_nl

    Wil je je creatie hierop promoten? Klik dan even de spoiler open!

    dragonslayer schreef:
    Allereerst: een gelukkig nieuw jaar allemaal!

    Wij (de beheerders van het Twitteraccount Quizlet_NL) hebben iets leuks bedacht -hopen we. Het lijkt ons namelijk leuk om jullie creaties te promoten op het officiële Twitteraccount. Op dit moment heeft het account bijna 700 volgers, dus het is een goede manier om creaties onder de aandacht te brengen.

    Creaties kunnen van alles zijn, zoals stories, quizzen en gedichten (natuurlijk mogen foto's, colomns, etc. ook altijd).

    Hoe zorg je ervoor dat wij jouw creatie promoten?
    Je stuurt ons een tweet met de link van jouw creatie met daarbij de hashtag "#PromootCreatie". Ook zeg je wat voor creatie het is (dus een quiz, story, gedicht etc.). Wij bekijken je creatie (/testen die uit) en kiezen onze favorieten uit.

    Voorbeeld:



    Hoe vaak en wanneer kiezen wij de "favorieten" uit?
    Dit doen we meerdere keren per week. We hebben er niet echt een vaste dag of tijd voor uitgekozen. Het aantal "favorieten" zal ook per keer verschillen.

    Waarom doen we dit?
    Om meerdere redenen, eigenlijk. We willen het Twitteraccount graag actief houden en vinden het belangrijk dat creaties ook gratis gepromoot kunnen worden, omdat niet iedereen geld/de mogelijkheid heeft om geld uit te geven aan de spotlight.

    Natuurlijk mag je ook creaties van anderen promoten (bijvoorbeeld een Quiz die je heel goed vond)! Je mag ook meerdere keren creaties promoten, dus er is geen limit (tenzij onze hele timeline volstaat met jouw spam ;P).

    Voor vragen of onduidelijkheden kun je in dit topic reageren.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 18:21 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 maart 2013 - 12:25 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Sjiriki schreef:
    Is er nou een nieuwe quizlet twitter aangemaakt omdat een van de mods op de andere twitter zat en eruit gegooid werd? Dit wordt misschien toch nog interessant (cat)

    Sensatietoerist (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Als jullie nog een Twitter bèta nodig hebben... Ik stel me kandidaat!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Jaqen schreef:
    (...)
    Sensatietoerist (cat)


    Om de een of andere reden ben ik sinds kort dol op leedvermaak bij een bepaalde groep quizletters (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Er bestond al een account van Quizlet?
    En wat ik begrijp is "wij zijn mods en onze twitter telt".


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Er bestond al een account van Quizlet?
    En wat ik begrijp is "wij zijn mods en onze twitter telt".

    Aangezien de andere twitter soms nogal anti-Quizlet dingen postte en dit niet hoort voor een officieel account, moeten we keuzes maken.
    Het andere mag gewoon blijven bestaan, dit is gewoon het officiële nu. Dan zijn we tenminste ook zeker dat er geen onwaarheden gepost worden.


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    (...)
    Aangezien de andere twitter soms nogal anti-Quizlet dingen postte en dit niet hoort voor een officieel account, moeten we keuzes maken.
    Het andere mag gewoon blijven bestaan, dit is gewoon het officiële nu. Dan zijn we tenminste ook zeker dat er geen onwaarheden gepost worden.


    Wat voor 'Anti-Quizlet' dingen stonden er op dan?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Followed.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Uneventful schreef:
    (...)

    Wat voor 'Anti-Quizlet' dingen stonden er op dan?

    Users/mods werden uitgescheld, Rutger werd niet zo liefjes besproken, ...
    Plus ook, er werd over dingen gespeculeerd die niet eens klopten. Het is dan hatelijk als je zulke dingen niet recht kan trekken.


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    (...)
    Users/mods werden uitgescheld, Rutger werd niet zo liefjes besproken, ...
    Plus ook, er werd over dingen gespeculeerd die niet eens klopten. Het is dan hatelijk als je zulke dingen niet recht kan trekken.


    Was dat de reden waarom jij er uit bent geschopt? Omdat je tegen hun tweets was/bent?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Mèh, ik doe niets meer met twitter. Sorry


    26 - 02 - '16

    BeIIisario schreef:
    (...)

    Moderators zijn mensen en mensen mogen zeuren [:

    En het Twitteraccount wordt beheerd door moderators die zich daar vrijwillig voor willen inzetten. Als zij zich er niet voor wilden inzetten, dan was er geen Twitteraccount, dus ik vind het wel sjiek dat ze dit willen doen (:


    Ohja, want het modzijn was van zichzelf natuurlijk niet vrijwillig ofzo. (cat)
    Still, voor bepaalde dingen die wij vragen op de site zelf is helemaal geen tijd enzovoorts beschikbaar. Nou, dat vind ik persoonlijk een beetje lullig.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ohja, want het modzijn was van zichzelf natuurlijk niet vrijwillig ofzo. (cat)
    Still, voor bepaalde dingen die wij vragen op de site zelf is helemaal geen tijd enzovoorts beschikbaar. Nou, dat vind ik persoonlijk een beetje lullig.


    Ja, want af en toe een tweetje posten neemt zoveel tijd in beslag.
    Sommige voorstellen van users zijn inderdaad vrij moeilijk te volbrengen, dat is nu eenmaal zo.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ohja, want het modzijn was van zichzelf natuurlijk niet vrijwillig ofzo. (cat)
    Still, voor bepaalde dingen die wij vragen op de site zelf is helemaal geen tijd enzovoorts beschikbaar. Nou, dat vind ik persoonlijk een beetje lullig.

    Intussen zijn er een aantal nieuwe mods aangesteld, om het probleem van tijdsgebrek aan te pakken. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Uneventful schreef:
    (...)

    Was dat de reden waarom jij er uit bent geschopt? Omdat je tegen hun tweets was/bent?

    Nee, daar heb ik nooit iets over gezegd. Het wachtwoord was plots veranderd en ze dachten dat ik dat had gedaan. Ik heb het toen opnieuw ingesteld aangezien het account op mijn e-mail stond. Dat wachtwoord heeft iedereen terug gekregen en toen werd het wachtwoord én de e-mail veranderd waardoor ik er niet meer op kon.
    Ik weet nog altijd de reden niet waarom ik er af lig. Ik denk omdat ik mod ben. :')


    Let the Night embrace you

    Pusheen schreef:
    (...)
    Nee, daar heb ik nooit iets over gezegd. Het wachtwoord was plots veranderd en ze dachten dat ik dat had gedaan. Ik heb het toen opnieuw ingesteld aangezien het account op mijn e-mail stond. Dat wachtwoord heeft iedereen terug gekregen en toen werd het wachtwoord én de e-mail veranderd waardoor ik er niet meer op kon.
    Ik weet nog altijd de reden niet waarom ik er af lig. Ik denk omdat ik mod ben. :')


    Oké. Het is wel sneu als dat de reden is waarom je er uit ligt. En zonder reden iemand er uit zetten lijkt me ook onwerkelijk.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 20:16 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.