• Bij deze presenteren wij jullie het officiële account van Quizlet op Twitter!

    Dit account wordt beheerd door de moderators van Quizlet en is speciaal voor jullie allemaal om jullie up to date te houden over de dingen die hier op Quizlet gebeuren.

    Jullie kunnen het twitteraccount hier vinden:
    https://twitter.com/quizlet_nl

    Wil je je creatie hierop promoten? Klik dan even de spoiler open!

    dragonslayer schreef:
    Allereerst: een gelukkig nieuw jaar allemaal!

    Wij (de beheerders van het Twitteraccount Quizlet_NL) hebben iets leuks bedacht -hopen we. Het lijkt ons namelijk leuk om jullie creaties te promoten op het officiële Twitteraccount. Op dit moment heeft het account bijna 700 volgers, dus het is een goede manier om creaties onder de aandacht te brengen.

    Creaties kunnen van alles zijn, zoals stories, quizzen en gedichten (natuurlijk mogen foto's, colomns, etc. ook altijd).

    Hoe zorg je ervoor dat wij jouw creatie promoten?
    Je stuurt ons een tweet met de link van jouw creatie met daarbij de hashtag "#PromootCreatie". Ook zeg je wat voor creatie het is (dus een quiz, story, gedicht etc.). Wij bekijken je creatie (/testen die uit) en kiezen onze favorieten uit.

    Voorbeeld:



    Hoe vaak en wanneer kiezen wij de "favorieten" uit?
    Dit doen we meerdere keren per week. We hebben er niet echt een vaste dag of tijd voor uitgekozen. Het aantal "favorieten" zal ook per keer verschillen.

    Waarom doen we dit?
    Om meerdere redenen, eigenlijk. We willen het Twitteraccount graag actief houden en vinden het belangrijk dat creaties ook gratis gepromoot kunnen worden, omdat niet iedereen geld/de mogelijkheid heeft om geld uit te geven aan de spotlight.

    Natuurlijk mag je ook creaties van anderen promoten (bijvoorbeeld een Quiz die je heel goed vond)! Je mag ook meerdere keren creaties promoten, dus er is geen limit (tenzij onze hele timeline volstaat met jouw spam ;P).

    Voor vragen of onduidelijkheden kun je in dit topic reageren.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 18:21 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 6 maart 2013 - 12:25 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Sjiriki schreef:
    Is er nou een nieuwe quizlet twitter aangemaakt omdat een van de mods op de andere twitter zat en eruit gegooid werd? Dit wordt misschien toch nog interessant (cat)


    Oh jij :'DD


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Oh jij :'DD



    quidquid excusatio prandium pro

    Pusheen schreef:
    (...)
    Nee, daar heb ik nooit iets over gezegd. Het wachtwoord was plots veranderd en ze dachten dat ik dat had gedaan. Ik heb het toen opnieuw ingesteld aangezien het account op mijn e-mail stond. Dat wachtwoord heeft iedereen terug gekregen en toen werd het wachtwoord én de e-mail veranderd waardoor ik er niet meer op kon.
    Ik weet nog altijd de reden niet waarom ik er af lig. Ik denk omdat ik mod ben. :')


    Ik zal het wel eens na vragen want dit klinkt ook best vreemd. Want ik dacht dat jij het nieuwe wachtwoord wel had gekregen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Le me is following...c:


    The artist is the kid that survived.

    Barnabas schreef:
    Als jullie nog een Twitter bèta nodig hebben... Ik stel me kandidaat!


    YEAAAH ME TOO! =DDD


    | Reality is for people that lack imagination |

    Oh no, the moederators are doing work again, we have to criticise ir right now!

    Anyway, ik heb geen twitter, maar dat is leuk.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Audacity schreef:
    -Heeft geen Twitter-

    :[


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Er is ook een facebookpagina ^^ toch? teminste ik kijk zo nu en dan op 1 ....
    http://www.facebook.com/pages/Quizletnl/140639422661503

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 9:03 ]


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    *volgt*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Haha leuk dat die knop daar staat, maar ik denk iedere keer dat het iets is dat ik ben vergeten weg te klikken. Haha.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Haha leuk dat die knop daar staat, maar ik denk iedere keer dat het iets is dat ik ben vergeten weg te klikken. Haha.

    Dat heb ik dus ook steeds XD.


    I am an idiot, I move.

    Ik volg alleen die andere Quizlet twitter , meer omdat ik daar ook leuke dingen kan vinden. + die mensen geven alleen hun mening en dat hoort ook te kunnen , niet ?
    Als jullie vinden dat ze verkeerd over Q' spraken , had je toch ook gewoon hun kunnen aanspreken via twitter en/of via Quizlet.
    Ik zie het probleem eerlijk gezegd niet en dat is ook waarom ik deze Q'twitter niet ga volgen.. + ik vind die andere toch iets leuker.


    Danmarks Dynamite.

    Ik volg ze beiden. =)

    Audacity schreef:
    -Heeft geen Twitter-

    :[


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik ga eens kijken (:


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.