• Ik hoop dat het hier goed staat (:



    Hij is uit!
    Mijn eigen boek, geschreven samen met mar031, margotanne en nog drie vriendinnen die geen Quizlet hebben.


    Vervlochten zielen: Vendetta

    geschreven door Philyra

    Wanneer een groep jongeren elkaar ontmoet op een jongerencamping in Griekenland, ontstaat er al snel een hechte vriendschap. Ze krijgen te maken met de gewone problemen die zich daar voordoen: liefdes, overmatig drankgebruik en ongelukken. En dan is er nog een jaloerse ex, die van plan is hen het leven zuur te maken en zelfs in staat is om over lijken te gaan om hun vakantie in het honderd te laten lopen. Is hun vriendschap hecht genoeg om dit alles te doorstaan?



    Philyra
    Philyra bestaat uit zes jonge meiden tussen de 15 en 22 jaar, die elkaar hebben ontmoet via Hyves. Hier schrijven zij en anderen al geruime tijd verhalen met elkaar wat tot de realisatie van hun droom heeft geleid: het uitgeven van een boek!
    Vendetta is het eerste boek uit hun serie Vervlochten zielen.

    Meer informatie vind je op facebook.com/vervlochtenzielenvendetta en op vervlochtenzielen.hyves.nl
    Aan de twitter-pagina wordt nog gewerkt.
    En bij de uitgever Free Musketeers

    De eerste recensie:
    http://tboekenblog.blogspot.nl/2012/08/vervlochten-zielen-vendetta-philyra.html

    Bestellen zonder verzendkosten:
    www.boek.net

    Direct te downloaden als eBook:
    bol.com

    Voorkant




    Achterkant

    [ bericht aangepast op 11 feb 2013 - 19:03 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Wauw, dat is best wel gaaf! Ligt hij ook in boekwinkels enzo nu dan?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    Wauw, dat is best wel gaaf! Ligt hij ook in boekwinkels enzo nu dan?


    Ja, hij is echt te koop bij verschillende boekwinkels. Ik zal nog even een linkje plaatsen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Mijn oude username was Philyra ;D

    maar dit is echt awesome ja!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Kamelot schreef:
    (...)
    Ja, hij is echt te koop bij verschillende boekwinkels. Ik zal nog even een linkje plaatsen.


    Whuut. Dat is echt héel erg awesome!


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Hij is ook op bol.com te krijgen, maar wel vet duur. Ik ben iets meer geïnteresseerd in fanatasie.
    Klik!

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 13:53 ]

    Dat is echt gaaf! Wat knap van jouw en je vijf vriendinnen. Zijn jullie al bezig met het tweede deel van de serie?


    Physics is awesome

    Gefeliciteerd!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Is 27,95 niet heel erg duur voor een paperback?
    Maar echt gaaf dat ie ook in de winkel ligt enzo. (:


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    ziamcrew schreef:
    Is 27,95 niet heel erg duur voor een paperback?
    Maar echt gaaf dat ie ook in de winkel ligt enzo. (:


    Ja, daar hebben we nog een hoop voor moeten onderhandelen om hem omlaag te krijgen.
    Hij is onder andere zo duur omdat hij 444 pagina's heeft. Maar het is inderdaad wel erg jammer dat het dan ook nog paperback is, maar ja...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Zo gaaf! Ik ben echt wel jaloers, en het klinkt me echt een heel leuk boek!


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Occhi schreef:
    Dat is echt gaaf! Wat knap van jouw en je vijf vriendinnen. Zijn jullie al bezig met het tweede deel van de serie?


    Ja, we zijn al redelijk ver qua verhaallijn. Het is natuurlijk wel veel werk om er een mooi manuscript van te maken, omdat we niet met het idee begonnen zijn het als boek uit te geven, haha (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ziamcrew schreef:
    Is 27,95 niet heel erg duur voor een paperback?
    Maar echt gaaf dat ie ook in de winkel ligt enzo. (:

    Nouja, de uitgever moet de kosten er wel weer uithalen. Zou het boek geen succes zijn zou een te lage prijs de uitgever heel veel kunnen kosten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh wauw, dat is echt supercool zeg! Hebben jullie dat boek gewoon naar die uitgever gestuurd en wilde die het uitgeven? Haha, ik ben jaloers hoor. Wel jammer dat 'ie zo duur is, ik heb namelijk zelf een enorme boekenkast waarin dikkere boeken dan deze staan die goedkoper waren ;o Maar ja, natuurlijk moet er ook aan verdient worden, aangezien zo'n uitgever natuurlijk wel winst moet behalen. Maar echt super, ik hoop dat jullie er veel verkopen, gefeliciteerd =D


    “Love is a contradiction.”

    Om eerlijk te zijn -en dat vind ik persoonlijk- mist een vijftienjarige de ervaring om een boek te schrijven. Er is nog zo veel dat men op hogere niveaus van onderwijs leert over schrijven. Fouten die niet fout leken. Persoonlijk zou ik dit boek dan ook nooit kopen, mede omdat ik vind dat het idee nu niet echt origineel is.
    Niet dat ik zelf ervaring heb met hoger onderwijs

    Anyway, toch nog gefeliciteerd dat jullie al een boek hebben kunnen uitbrengen. Just ignore what's written above.


    Ex astris, sciencia

    Quiescent schreef:
    Wauw, dat is best wel gaaf! Ligt hij ook in boekwinkels enzo nu dan?[/i]

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 14:07 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss