• Ik hoop dat het hier goed staat (:



    Hij is uit!
    Mijn eigen boek, geschreven samen met mar031, margotanne en nog drie vriendinnen die geen Quizlet hebben.


    Vervlochten zielen: Vendetta

    geschreven door Philyra

    Wanneer een groep jongeren elkaar ontmoet op een jongerencamping in Griekenland, ontstaat er al snel een hechte vriendschap. Ze krijgen te maken met de gewone problemen die zich daar voordoen: liefdes, overmatig drankgebruik en ongelukken. En dan is er nog een jaloerse ex, die van plan is hen het leven zuur te maken en zelfs in staat is om over lijken te gaan om hun vakantie in het honderd te laten lopen. Is hun vriendschap hecht genoeg om dit alles te doorstaan?



    Philyra
    Philyra bestaat uit zes jonge meiden tussen de 15 en 22 jaar, die elkaar hebben ontmoet via Hyves. Hier schrijven zij en anderen al geruime tijd verhalen met elkaar wat tot de realisatie van hun droom heeft geleid: het uitgeven van een boek!
    Vendetta is het eerste boek uit hun serie Vervlochten zielen.

    Meer informatie vind je op facebook.com/vervlochtenzielenvendetta en op vervlochtenzielen.hyves.nl
    Aan de twitter-pagina wordt nog gewerkt.
    En bij de uitgever Free Musketeers

    De eerste recensie:
    http://tboekenblog.blogspot.nl/2012/08/vervlochten-zielen-vendetta-philyra.html

    Bestellen zonder verzendkosten:
    www.boek.net

    Direct te downloaden als eBook:
    bol.com

    Voorkant




    Achterkant

    [ bericht aangepast op 11 feb 2013 - 19:03 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Strider schreef:
    Mocht je die voorkant trouwens zelf maken?


    Vaak mag je zelf wel een voorkant opsturen, mits het wel foto's zijn waar geen rechten of zo opstaan, maar de uitgeverij kan er ook zelf één maken dat doen ze meestal als je zelf niets instuurt.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Austen schreef:
    (...)
    Ik zou het erg verbazingwekkend vinden als desbetreffende personen plotseling extreem mooi en volwassen schrijven. Dat is ietsjes té veel toeval.


    Nou ja, het is mogelijk, het is alleen niet gebruikelijk :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Austen schreef:
    (...)
    Neen, maar als ik eerlijk ben - ik weet niet hoe oud je bent- kom je over als een acht jarige. Ik heb zowel bij jou, als bij de verhalen van anderen gekeken en de schrijfstijl is zichtbaar van een 'jong iemand' en ik wil mijn boeken liever een tikkeltje volwassener en goedkoper. [:

    Mag ik trouwens even vragen hoe jullie aan die hoge prijs gekomen zijn? Het komt niet door het aantal bladzijden, want ik heb boeken die eerder onbekend zijn, meer pagina's hebben en voorzien zijn van een hardcover, maar wel tien euro goedkoper zijn.


    Nou, ik ben ouder dan jij (volgens de profielen dan) en dat maakt dat ik niet diep in ga op hoe oud jij mij schat door middel van mijn schrijfstijl, omdat je dus zelf ook nog een 'jong iemand' bent.

    De rede van de hoge prijs heeft er overigens onder andere mee te maken dat er geen oplage is. Alles wat wordt besteld, wordt gedrukt.



    Uneventful schreef:
    (...)

    Ik geef Austen een punt. Al heb ik niet echt opgelet hoe jullie typen op het forum.


    Ik ben ook de enige die echt op het forum zit. Dus daar kan je niet echt over oordelen, gezien we met meer zijn.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Kamelot schreef:
    (...)

    Ik ben ook de enige die echt op het forum zit. Dus daar kan je niet echt over oordelen, gezien we met meer zijn.


    That's true. C:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Kamelot schreef:
    (...)

    Nou, ik ben ouder dan jij (volgens de profielen dan) en dat maakt dat ik niet diep in ga op hoe oud jij mij schat door middel van mijn schrijfstijl, omdat je dus zelf ook nog een 'jong iemand' bent.

    De rede van de hoge prijs heeft er overigens onder andere mee te maken dat er geen oplage is. Alles wat wordt besteld, wordt gedrukt.

    Wat heeft dat ermee te maken? Aan de schrijfstijl kan je veel zien, of je nu volwassen bent of nog jong.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 19:51 ]


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    (...)
    Wat heeft dat ermee te maken? Dat je nu jong bent of niet, aan de schrijfstijl kan je veel zien, of je nu volwassen bent of nog jong.


    Inderdaad.
    En als ik eerlijk moet zijn beoordeel ik mensen op de schrijfstijl.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Kamelot schreef:
    (...)

    Ik ben ook de enige die echt op het forum zit. Dus daar kan je niet echt over oordelen, gezien we met meer zijn.

    Jong zijn maakt niet uit in mijn ogen, het is de schrijfstijl die er bij jou erg jong uitziet, wat ik dus niet in boeken wil lezen. [: Ik wil verwoordingen lezen die niet lijken alsof ze uit de mond van een dertienjarige komen, maar misschien wel door jongeren geschreven zijn en ja, zo bestaan er boeken.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 19:54 ]


    comfort in c h a o s

    Uneventful schreef:
    (...)

    Inderdaad.
    En als ik eerlijk moet zijn beoordeel ik mensen op de schrijfstijl.


    Ik denk niet dat je iemand persoonlijk zou kunnen beoordelen op de schrijfstijl. Zeker niet omdat een deel van het bovenstaande dus al niet klopt.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Kamelot schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat je iemand persoonlijk zou kunnen beoordelen op de schrijfstijl. Zeker niet omdat een deel van het bovenstaande dus al niet klopt.


    I'm going to be childish and tell you that I made my point.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Sefie schreef:
    Hee, Alicia!
    Dat is lang geleden dat ik jullie gesproken heb x'D
    Ik zag de achterkant en toen herkende ik jullie foto's!
    Echt super dat jullie boek is uitgegeven, ik zal eens kijken wanneer ik 'm kan bestellen, want dat zou ik uiteraard doen :')

    Wacht, je weet natuurlijk niet wie ik ben. Ik ben Sofie, misschien dat je me nog herkent :')


    Haha... Nee :'$ Maar waarschijnlijk met iets meer uitleg wel, haha. Want ik heb door de jaren heen wel meer Sofie's leren kennen (:

    Dankje voor je reactie, trouwens (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik vind dat 15 jarige ook best een goed boek kunnen schrijven, hoewel ze dan wel hun hele leven lang echt bezig moeten zijn geweest met schrijven en talent ervoor hebben. Maar het is niet onmogelijk.
    Maar iedereen heeft een andere mening wat nu een goed boek is. Het gaat vooral om hoe je de ervaring en kennis die je hebt opgebouwd in het schrijven goed in een boek kan stoppen. En op zich is het al een hele prestatie om een boek echt op poten te krijgen, want probeer het maar, dat heb je echt niet zo 1 2 3 voor elkaar. Een boek schrijven op zich is al knap.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Kamelot schreef:
    (...)

    Haha... Nee :'$ Maar waarschijnlijk met iets meer uitleg wel, haha. Want ik heb door de jaren heen wel meer Sofie's leren kennen (:

    Dankje voor je reactie, trouwens (:

    Haha, ehh... Ik heb bij de schrijven-hyve meegedaan aan die schipbreukelingverhaal meegedaan (ik was de 'eigenaar' van de reis), en ik zat ook wel ooit op de Harry Potter-hyve. Maar volgens zitten jullie daar bijna niet meer, want de laatste keer dat ik daar was geweest, zag ik allemaal anderen :')
    Ik zie Nina er trouwens helemaal niet bijstaan, deed ze niet mee?


    Deep inside, I've never felt alive

    Sefie schreef:
    (...)
    Haha, ehh... Ik heb bij de schrijven-hyve meegedaan aan die schipbreukelingverhaal meegedaan (ik was de 'eigenaar' van de reis), en ik zat ook wel ooit op de Harry Potter-hyve. Maar volgens zitten jullie daar bijna niet meer, want de laatste keer dat ik daar was geweest, zag ik allemaal anderen :')
    Ik zie Nina er trouwens helemaal niet bijstaan, deed ze niet mee?


    Ooh. Haha. Dat verhaal is echt dood S': En we zijn weer terug op de hp-hyve, maar het is niet zoals het is geweest )x
    En ik weet niet welke Nina je bedoelt (er waren er meer), maar die deed inderdaad niet mee...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Dat is echt heel erg gaaf!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik krijg nu niet echt zin om te lezen, eerlijk gezegd. Ik hou meer van fantasy. En goedkopere boeken.


    "Well, well. Look who we've got here!"