• Ik hoop dat het hier goed staat (:



    Hij is uit!
    Mijn eigen boek, geschreven samen met mar031, margotanne en nog drie vriendinnen die geen Quizlet hebben.


    Vervlochten zielen: Vendetta

    geschreven door Philyra

    Wanneer een groep jongeren elkaar ontmoet op een jongerencamping in Griekenland, ontstaat er al snel een hechte vriendschap. Ze krijgen te maken met de gewone problemen die zich daar voordoen: liefdes, overmatig drankgebruik en ongelukken. En dan is er nog een jaloerse ex, die van plan is hen het leven zuur te maken en zelfs in staat is om over lijken te gaan om hun vakantie in het honderd te laten lopen. Is hun vriendschap hecht genoeg om dit alles te doorstaan?



    Philyra
    Philyra bestaat uit zes jonge meiden tussen de 15 en 22 jaar, die elkaar hebben ontmoet via Hyves. Hier schrijven zij en anderen al geruime tijd verhalen met elkaar wat tot de realisatie van hun droom heeft geleid: het uitgeven van een boek!
    Vendetta is het eerste boek uit hun serie Vervlochten zielen.

    Meer informatie vind je op facebook.com/vervlochtenzielenvendetta en op vervlochtenzielen.hyves.nl
    Aan de twitter-pagina wordt nog gewerkt.
    En bij de uitgever Free Musketeers

    De eerste recensie:
    http://tboekenblog.blogspot.nl/2012/08/vervlochten-zielen-vendetta-philyra.html

    Bestellen zonder verzendkosten:
    www.boek.net

    Direct te downloaden als eBook:
    bol.com

    Voorkant




    Achterkant

    [ bericht aangepast op 11 feb 2013 - 19:03 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Bronte schreef:
    Om eerlijk te zijn -en dat vind ik persoonlijk- mist een vijftienjarige de ervaring om een boek te schrijven. Er is nog zo veel dat men op hogere niveaus van onderwijs leert over schrijven. Fouten die niet fout leken. Persoonlijk zou ik dit boek dan ook nooit kopen, mede omdat ik vind dat het idee nu niet echt origineel is.
    Niet dat ik zelf ervaring heb met hoger onderwijs

    Anyway, toch nog gefeliciteerd dat jullie al een boek hebben kunnen uitbrengen. Just ignore what's written above.


    Nou, ik ben persoonlijk niet vanmening dat je schrijven kunt aanleren op school of cursus. Je kunt het ontwikkelen en als je daar al vroeg mee bezig bent en ook veel leest, kom je een heel eind.
    Als tiener of kind ben je vrijer in het uiten van je fantasieën, omdat je daar als volwassene veel meer op wordt aangekeken.

    Overigens is het boek geschreven door zes mensen tussen de 15 en 22. Oftewel, er zitten er ook een aantal bij die wel ouder zijn en een aantal hebben dus ook ervaring met hoger onderwijs.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Kamelot schreef:
    (...)

    Nou, ik ben persoonlijk niet vanmening dat je schrijven kunt aanleren op school of cursus. Je kunt het ontwikkelen en als je daar al vroeg mee bezig bent en ook veel leest, kom je een heel eind.
    Als tiener of kind ben je vrijer in het uiten van je fantasieën, omdat je daar als volwassene veel meer op wordt aangekeken.

    Overigens is het boek geschreven door zes mensen tussen de 15 en 22. Oftewel, er zitten er ook een aantal bij die wel ouder zijn en een aantal hebben dus ook ervaring met hoger onderwijs.

    Ik weet ook wel dat het door zes personen is geschreven. Maar dat veranderd niet dat er (een) vijftienjarig(en) tussen zit(ten).
    Plus, het is mijn persoonlijke mening en die is waarschijnlijk maar hetzelfde voor weinig mensen.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 14:18 ]


    Ex astris, sciencia

    Knap hoor D:


    26 - 02 - '16

    dat is echt heel gaaf!
    alleeen jammer dat hij zo duur is, want ik ben op het moment blut.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Echt super gaaf! Ik hoop dat ik mijn boek snel af heb..


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wat een ontzettend leuk initiatief! *O*
    Ik moet dit schooljaar ook maar eens beginnen met mijn thriller. :3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Vanderwaal schreef:
    dat is echt heel gaaf!
    alleeen jammer dat hij zo duur is, want ik ben op het moment blut.


    Ja :'S Het is ook te hopen dat het goed aanslaat, ondanks de prijs.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Wat cool! Gefeliciteerd daarmee! Ik vind de kaft heel mooi.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Hoe lang duurde het schrijven? En hoe hebben jullie ze in de winkels gekregen? Want je moet echt een heel goed boek hebben willen ze je boek in de winkels neerleggen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Wauw, dat is echt gaaf! Gefeliciteerd (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Het is inderdaad erg duur, maar echt gaaf.
    Gefeliciteerd (;


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Wat goed dat jullie een boek hebben uitgegeven das opzicht best knap zeg :)

    Hoewel ik vind dat de uitgeverij die jullie ervoor hebben gekozen wel bedenkelijk is, freemusketeers is toch meer zo'n uitgeverij die niet echt kijkt naar het verhaal op zich, maar juist kijkt naar of het boek fijn geschreven is, het goed leest en zo en niet naar het verhaal? Ik kan het mis hebben, maar ik heb er weleens verhalen over gehoord, dat ze je boek qua verhaal niet afwijzen.

    Maar ik vind het goed, ondanks het met veel is geschreven het knap is dat jullie een boek hebben geschreven :) Ik vind alleen wel de prijs een beetje duur.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Supercool! Gefeliciteerd! (yeah)

    (Misschien een beetje laat, maar ach....)


    --

    Leuk joh! Alleen ik zou het geld er niet voor over hebben, vooral omdat het ook helemaal niet mijn genre is.
    Maar wel super vet dat je je eigen boek hebt. (Met vriendinnen natuurlijk)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Jammer dat het zo duur is, maar wel gefeliciteerd!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'