• Ik hoop dat het hier goed staat (:



    Hij is uit!
    Mijn eigen boek, geschreven samen met mar031, margotanne en nog drie vriendinnen die geen Quizlet hebben.


    Vervlochten zielen: Vendetta

    geschreven door Philyra

    Wanneer een groep jongeren elkaar ontmoet op een jongerencamping in Griekenland, ontstaat er al snel een hechte vriendschap. Ze krijgen te maken met de gewone problemen die zich daar voordoen: liefdes, overmatig drankgebruik en ongelukken. En dan is er nog een jaloerse ex, die van plan is hen het leven zuur te maken en zelfs in staat is om over lijken te gaan om hun vakantie in het honderd te laten lopen. Is hun vriendschap hecht genoeg om dit alles te doorstaan?



    Philyra
    Philyra bestaat uit zes jonge meiden tussen de 15 en 22 jaar, die elkaar hebben ontmoet via Hyves. Hier schrijven zij en anderen al geruime tijd verhalen met elkaar wat tot de realisatie van hun droom heeft geleid: het uitgeven van een boek!
    Vendetta is het eerste boek uit hun serie Vervlochten zielen.

    Meer informatie vind je op facebook.com/vervlochtenzielenvendetta en op vervlochtenzielen.hyves.nl
    Aan de twitter-pagina wordt nog gewerkt.
    En bij de uitgever Free Musketeers

    De eerste recensie:
    http://tboekenblog.blogspot.nl/2012/08/vervlochten-zielen-vendetta-philyra.html

    Bestellen zonder verzendkosten:
    www.boek.net

    Direct te downloaden als eBook:
    bol.com

    Voorkant




    Achterkant

    [ bericht aangepast op 11 feb 2013 - 19:03 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Leuk, maar het door het feit dat het boek door zes mensen geschreven is houdt me al enorm tegen.


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    Leuk, maar het door het feit dat het boek door zes mensen geschreven is houdt me al enorm tegen.


    Mag ik vragen waarom (A)


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hoe is je dat gelukt? Ik wil ook een boek uitgeven ;x

    Vain schreef:
    Hoe is je dat gelukt? Ik wil ook een boek uitgeven ;x


    Joh, een boek uitgeven is niet moeilijk, het uitgeven van een goed boek is wat schrijven zo moeilijk maakt :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Joh, een boek uitgeven is niet moeilijk, het uitgeven van een goed boek is wat schrijven zo moeilijk maakt :P



    hey don't worry, ik weet dat ik een goed verhaal heb, maar hoe het er verder allemaal aan toe gaat om het tot boek te maken.. I have no Idea.

    Vain schreef:
    (...)


    hey don't worry, ik weet dat ik een goed verhaal heb, maar hoe het er verder allemaal aan toe gaat om het tot boek te maken.. I have no Idea.


    Zorgen voor een goed manuscript en opsturen naar zo veel mogelijk uitgevers. Het gebeurd echt niet bij iedereen dat het in een keer wordt goedgekeurd. Bij ons ook niet.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Wauw zo zo ontzettend gaaf!
    Alleen jammer dat het idee niet zo origineel is... Maar ben toch wel benieuwd er naar! ;D


    Believe in yourself.

    Vain schreef:
    (...)


    hey don't worry, ik weet dat ik een goed verhaal heb, maar hoe het er verder allemaal aan toe gaat om het tot boek te maken.. I have no Idea.


    Daar heb je ook van die mannetjes en vrouwtjes voor genaamd uitgevers :P Zij zorgen voor de layout, de vorm van het boek, zelfs voor de kaft als je zelf geen inspiratie ervoor hebt. Jouw taak als schrijver/schrijfster is een kwalitatief goed boek in elkaar zetten dat verkoopwaardig is.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik vind hem net iets té duur om zelf te kopen, maar als hij ooit nog goedkoper te krijgen is ga ik er zeker over nadenken (:

    Maar wel vet hoor, dat het jullie is gelukt!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Oeps, dubbel post xD
    sorry :P

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 19:04 ]


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Kamelot schreef:
    (...)

    Mag ik vragen waarom (A)

    Zes verschillende schrijfstijlen, leeftijden, maar ook de manier waarop mensen praten, etc.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 19:16 ]


    comfort in c h a o s

    Belikov schreef:
    Wauw zo zo ontzettend gaaf!
    Alleen jammer dat het idee niet zo origineel is... Maar ben toch wel benieuwd er naar! ;D


    Nee, als je het zo leest, lijkt het niet origineel. "Jaloerse ex" is inderdaad niet heel erg origineel, maar wel de manier waarop haar jaloezie tot uiting komt.
    En het gaat ook om de opbouw, die wel origineel is.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Misschien een hele random vraag dit :W maar verdienen jullie hier wat aan?

    Strider schreef:
    Misschien een hele random vraag dit :W maar verdienen jullie hier wat aan?


    Schrijvers verdienen ongeveer per verkocht boek 10 a 15 procent royalty's eraan, dus ik schat dat ze zo'n 2,80 per verkocht boek verdienen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Gaaf!

    Maar persoonlijk spreekt het genre me niet echt aan. Ik hou niet echt van dit soort 'chicklit'- ideeën, dus ik ga 'm niet lezen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle