• Ik hoop dat het hier goed staat (:



    Hij is uit!
    Mijn eigen boek, geschreven samen met mar031, margotanne en nog drie vriendinnen die geen Quizlet hebben.


    Vervlochten zielen: Vendetta

    geschreven door Philyra

    Wanneer een groep jongeren elkaar ontmoet op een jongerencamping in Griekenland, ontstaat er al snel een hechte vriendschap. Ze krijgen te maken met de gewone problemen die zich daar voordoen: liefdes, overmatig drankgebruik en ongelukken. En dan is er nog een jaloerse ex, die van plan is hen het leven zuur te maken en zelfs in staat is om over lijken te gaan om hun vakantie in het honderd te laten lopen. Is hun vriendschap hecht genoeg om dit alles te doorstaan?



    Philyra
    Philyra bestaat uit zes jonge meiden tussen de 15 en 22 jaar, die elkaar hebben ontmoet via Hyves. Hier schrijven zij en anderen al geruime tijd verhalen met elkaar wat tot de realisatie van hun droom heeft geleid: het uitgeven van een boek!
    Vendetta is het eerste boek uit hun serie Vervlochten zielen.

    Meer informatie vind je op facebook.com/vervlochtenzielenvendetta en op vervlochtenzielen.hyves.nl
    Aan de twitter-pagina wordt nog gewerkt.
    En bij de uitgever Free Musketeers

    De eerste recensie:
    http://tboekenblog.blogspot.nl/2012/08/vervlochten-zielen-vendetta-philyra.html

    Bestellen zonder verzendkosten:
    www.boek.net

    Direct te downloaden als eBook:
    bol.com

    Voorkant




    Achterkant

    [ bericht aangepast op 11 feb 2013 - 19:03 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Austen schreef:
    (...)
    Zes verschillende schrijfstijlen, leeftijden, maar ook de manier waarop mensen praten, etc.


    Dat laatste snap ik niet :"p


    Destined schreef:
    (...)

    Schrijvers verdienen ongeveer per verkocht boek 10 a 15 procent royalty's eraan, dus ik schat dat ze zo'n 2,80 per verkocht boek verdienen.


    En dan door zes :P Maar het kan mij niet zo veel schelen wat ik eraan verdien. Dat komt later wel wanneer ik iets van mij alleen uitgeef (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Kamelot schreef:
    (...)

    En dan door zes :P Maar het kan mij niet zo veel schelen wat ik eraan verdien. Dat komt later wel wanneer ik iets van mij alleen uitgeef (:



    Yup idd, tenzij jullie 6 boeken verkopen :P
    Dan hoeft het niet door 6 :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Yup idd, tenzij jullie 6 boeken verkopen :P
    Dan hoeft het niet door 6 :P


    Ghehe nee, maar gelukkig hebben we er al meer verkocht :'D


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Kamelot schreef:
    (...)

    Ghehe nee, maar gelukkig hebben we er al meer verkocht :'D


    Haha, als jullie er 60 verkopen kunnen jullie alle zes jullie eigen boek kopen :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Kamelot schreef:
    (...)

    En dan door zes :P Maar het kan mij niet zo veel schelen wat ik eraan verdien. Dat komt later wel wanneer ik iets van mij alleen uitgeef (:


    Ik doel op jouw taalgebruik op het forum. Hoe je online spreekt/typt zegt vaak erg veel over het taalgebruik in verhalen/dingen die je schrijft.


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    (...)
    Ik doel op jouw taalgebruik op het forum. Hoe je online spreekt/typt zegt vaak erg veel over het taalgebruik in verhalen/dingen die je schrijft.


    Ik ga dit natuurlijk proberen te ontkrachten, al denk ik dat je ook wel een punt hebt, haha.
    Maar ik weet van mijzelf dat dat afhangt van wat ik aan het schrijven ben. Wanneer ik over een personage schrijf met een dip, is mijn taalgebruik heel anders dan wanneer deze persoon juist heel blij zou zijn.
    Maar dat ben ik en dat kan jij uiteraard ook niet direct weten ^^


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Austen schreef:
    (...)
    Ik doel op jouw taalgebruik op het forum. Hoe je online spreekt/typt zegt vaak erg veel over het taalgebruik in verhalen/dingen die je schrijft.


    Vaak gebeurd het wel dat schrijvers vaak hetzelfde schrijven als ze zeg maaar reageren of typen op forums of met vrienden en zo, maar dat hoeft niet. Er zijn ook schrijvers die anders zijn in hun taalgebruik als ze echt serieus gaan schrijven dan dat ze gwn met vrienden of op forums praten.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Kamelot schreef:
    (...)

    Ik ga dit natuurlijk proberen te ontkrachten, al denk ik dat je ook wel een punt hebt, haha.
    Maar ik weet van mijzelf dat dat afhangt van wat ik aan het schrijven ben. Wanneer ik over een personage schrijf met een dip, is mijn taalgebruik heel anders dan wanneer deze persoon juist heel blij zou zijn.
    Maar dat ben ik en dat kan jij uiteraard ook niet direct weten ^^

    Neen, maar als ik eerlijk ben - ik weet niet hoe oud je bent- kom je over als een acht jarige. Ik heb zowel bij jou, als bij de verhalen van anderen gekeken en de schrijfstijl is zichtbaar van een 'jong iemand' en ik wil mijn boeken liever een tikkeltje volwassener en goedkoper. [:

    Mag ik trouwens even vragen hoe jullie aan die hoge prijs gekomen zijn? Het komt niet door het aantal bladzijden, want ik heb boeken die eerder onbekend zijn, meer pagina's hebben en voorzien zijn van een hardcover, maar wel tien euro goedkoper zijn.


    comfort in c h a o s

    Destined schreef:
    (...)

    Vaak gebeurd het wel dat schrijvers vaak hetzelfde schrijven als ze zeg maaar reageren of typen op forums of met vrienden en zo, maar dat hoeft niet. Er zijn ook schrijvers die anders zijn in hun taalgebruik als ze echt serieus gaan schrijven dan dat ze gwn met vrienden of op forums praten.

    Ja, maar de woordkeuze blijft vaak wel ongeveer hetzelfde.


    comfort in c h a o s

    Ik wil je niet uit je droom halen om een schrijver te worden, maar de voorkant lijkt veel en veel goedkoper dan de prijs?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Austen schreef:
    (...)
    Ja, maar de woordkeuze blijft vaak wel ongeveer hetzelfde.


    Ik geef Austen een punt. Al heb ik niet echt opgelet hoe jullie typen op het forum.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Austen schreef:
    (...)
    Ja, maar de woordkeuze blijft vaak wel ongeveer hetzelfde.


    Ja, als je woordenschat niet zo uitgebreid is dan is het meestal wel zo dat dat niet opeens groter word :P maar woordkeuze hoeft niet altijd hetzelfde te blijven, het is wel vaak zo, maar hoeft niet altijd.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Mocht je die voorkant trouwens zelf maken?

    Hee, Alicia!
    Dat is lang geleden dat ik jullie gesproken heb x'D
    Ik zag de achterkant en toen herkende ik jullie foto's!
    Echt super dat jullie boek is uitgegeven, ik zal eens kijken wanneer ik 'm kan bestellen, want dat zou ik uiteraard doen :')

    Wacht, je weet natuurlijk niet wie ik ben. Ik ben Sofie, misschien dat je me nog herkent :')

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 19:42 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Destined schreef:
    (...)

    Ja, als je woordenschat niet zo uitgebreid is dan is het meestal wel zo dat dat niet opeens groter word :P maar woordkeuze hoeft niet altijd hetzelfde te blijven, het is wel vaak zo, maar hoeft niet altijd.

    Ik zou het erg verbazingwekkend vinden als desbetreffende personen plotseling extreem mooi en volwassen schrijven. Dat is ietsjes té veel toeval.


    comfort in c h a o s