• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn BlueRiver
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door BlueRiver


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    [What did I missed?]

    [niet veel. Laatste post voor tovenaars en heksen staat ergens op vorige blz. Meer dan wat Ray zei is er eigenlijk niet gezegd.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alladin schreef:
    [niet veel. Laatste post voor tovenaars en heksen staat ergens op vorige blz. Meer dan wat Ray zei is er eigenlijk niet gezegd.]

    [Mijn kereltje is ondertussen er ook bij komen zitten..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    William 'Will' Stevens Hyde. | Tovenaar.
    Will liep de vergaderzaal in en keek om zich heen. Iedereen had een geconcentreerde blik in zijn ogen. "Wat is er aan de hand?" vroeg Will duidelijk niet wetend wat er nou aan het gebeuren was.


    kindness is never a burden.

    [Hoe kan ik Matthew laten komen?]

    [Gewoon.. Lopend..?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    [Gewoon.. Lopend..?]


    [Haha ik bedoel meer van kan hij gewoon zo er naatoe gaan van: Hey! ;3]

    lluvia schreef:
    (...)

    [Haha ik bedoel meer van kan hij gewoon zo er naatoe gaan van: Hey! ;3]


    [Eigenlijk wel denk ik..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Blaise Wolf Hunter [Hunter].
    Weer rolt er een zucht over haar lippen, maar weer besluit ik er niet op te reageren en gewoon door te lopen door de gang waar we nu zijn.
    “Blaise, alsjeblieft, waarom doe je zo? Ik weet dat je liever alleen werkt, maar is het nu echt zo verschrikkelijk erg om voor één keer samen te werken? Met mij?”
    Even vertraagde ik mijn pas toen ik dit hoorde en draaide mijn hoofd al half naar haar toe om haar aan te kijken, maar toen schudde ik mijn hoofd, versnelde mijn pas weer en liep stevig door. De handen die in mijn broekzakken zaten, waren onbewust tot vuisten gebald en doordat ik zo snel liep, was Alice een paar meter achter me gebleven.
    Zwijgzaam gooide ik de deuren open die naar buiten leidde en wachtte niet eens totdat Alice eraan zou komen. Wat er erg aan is? Dat ging haar niet aan, nog niet ten minste, misschien nooit niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [anders begin je met dat je binnenkomend de vraag van Will beantwoord?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alice Hale | hunter

    Blaise antwoordt niet en lijkt even te twijfelen. Dan schudt hij zijn hoofd en beent van me vandaan. Al snel vergroot de afstand tussen ons. Traag begin ik achter hem aan te lopen, maar wel zo dat er een paar meter tussen blijft. Ik ben het gewoon beu, waarom zou ik degene moeten zijn die achter hem aan gaat? Er mag ook wat moeite van zijn kant komen.
    Zonder nog iets te zeggen sla ik mijn ogen neer en volg Blaise.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Blaise Wolf Hunter (Hunter)
    Als ze na een paar minuten nog niet naast me loopt, begin ik wat langzamer te lopen en vraag mezelf af of ik iets te bot reageerde naar haar toe. Snel verban ik deze gedachte uit mijn hoofd.
    Het verbaasd me eerlijk gezegd dat ze me niet weer inhaalde, aangezien ik haar daar wel voor aan zag. Eigenlijk wil ik omkijken of omdraaien om te kijken of ze wel degelijk nog mee gaat, maar besluit ook dit niet te doen. Wel vertraag ik mijn pas nog even en als ik in mijn ooghoeken zie dat Alice naast me loopt, vanwege mijn vertraagde pas, zucht ik even.
    Wat moet ik zeggen?
    "We gaan wel eerst naar die winkel dan," mompelde ik zacht, geïrriteerd over het feit dat ik wat toe moest geven, dat we eerst haar plan gingen doen. "Maar daarna doen we wat ik wil." vervolg ik er snel achteraan, zodat ze niet denkt dat ik zwak ben geworden.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 21:15 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (non-inspiratie hier)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [wat heb ik gemistt en waar kan ik inspringen?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Heeft er iemand nog iets tegen Katherine/Rose gezegt?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''