• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~xheart
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 19:50 ]

    [Waar is Brady eigenlijk? xD]

    bonita
    'welke ik heb zo vaak gedanst dat ik het niet meer weet welke. hoe ging het begin ook alweer miss weet ik het dan' zeg ik ratelend terwijl ik niet door heb dat ik ineens vloeiend spaans praat


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    'Ja dat moet mij ook nog wel lukken, maar zegt u het maar dame' zeg ik tegen Bonita. Ik grijns en schud mijn haar even om het water eruit te schudden.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Andrew
    Ik geef Bonita een duwtje. 'Nederlands blijven praten hé'zeg ik lachend en kijk even naar Summer. 'Nou wat wil je het liefst dansen?'vraag ik.

    Jayy
    Ik loop uit het water en hoor wat over dansen. Ik loop rustig erlangs heen en ga naar mijn kamer. Daar kijk ik even naar mijn ipod en iphone en besluit mijn ipod te nemen omdat daar leukere muziek opstaat. Daarna pak ik mijn oortjes en doe ze in. Ik pak ook mijn gitaar en Ik ga buiten bij het riviertje zitten en kijk een beetje naar de andere.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 14:03 ]

    bonita
    'wtf was ik nou weer aan het ratelen. hmm streetdance en hiphop maar' zeg ik lachend en verbaast terwijl ik mijn ipod aansluit op de boxjes en zet een goed nummer op die ik geremixed heb


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer

    Ik denk na en doe een paar stappen voor, Mijn spaans was best redelijk dus wat ze zei weet ik wel. "Zo vaak gedanst en gewoon de naam kwijt".
    "Zeg jij het maar, want mij maakt het echt niet uit" zeg ik glimlachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Brady is hier! (: waar kan ik invallen??]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Je kan naar Jayy, die is loner bij riviertje xD]

    Brady Wright
    Nadat ik me omgekleed heb loop ik terug naar het riviertje waar Jayy zit.
    'Heey, dude whats up?' vraag ik als ik hem zo alleen zie zitten, ik plof naast hem neer.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jayden Mason Howard

    'Ey, Drew anders doen we dat dansje van de workshop' zeg ik en ik kijk vragend naar Andrew. We hadden samen ooit een dans workshop gedaan. Vroeger had ik ook gedanst maar die dansjes was ik al lang vergeten.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Andrew
    Ik kijk even naar Bonita en schud lachend mijn hoofd. 'Hij is niet slecht geworden zusje, maar ik kan nog steeds beter mixen'grijns ik. Ik was soms zelf gevraagd om op feestjes mijn mixen te draaien. Jayden stelt voor de dans van de workshop en ik knik. 'Is goed'zeg ik en ga vast klaarstaan. Ik trek mijn shirt ui omdat het aardig heet is.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 14:08 ]

    Jayy
    'Eey'zegt ik tegen Brady en wijs naar de andere. 'Die gaan dansen, volgens mij kunnen we dus lachen'zeg ik grijnzend terwijl ik naar de andere kijk.

    Jayden Mason Howard

    Hij knikt en gaat in de begin positie staan. Ik ga dat ook staan. '5,6,5,6,7,8' zeg ik en dan beginnen we synchroon te dansen. Het is wel even wennen als je het al een tijdje niet meer heb gedaan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    bonita
    'ja maar jij mixed zowat alleen maar en dit is mijn eerste dus niet zeuren. ik ben meer van het spelen dan mixen en dat weet je' zeg ik lachend terwijl ik snel here i come op zet en op het ritme van de muziek begin te dansen

    -het dansje alleen dan in der eentje-

    -oeps verkeerde xD-

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 14:14 ]


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3