• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~xheart
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 19:50 ]

    Brady Wright
    'Heb jij je gitaar meegenomen? Ik wel en ik kan een paar nieuwe liedjes,' zeg ik tegen Andrew. Ik speel nu al drie jaar gitaar, ik heb geen les, maar ik gebruik filmpjes op youtube en andere sites.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Andrew
    'Ja tuurlijk heb ik die hier'zeg ik en glimlach. 'Ik ken ook wat liedjes, ook al heb ik nog nooit les gehad'zeg ik en grinnik even. Ik had het mezelf gewoon aangeleerd.

    Brady Wright
    'Ahh nice, misschien kan je nog wel een meisje in bed krijgen, hè Andie,' lach ik, ik werp nog even snel een blik op Bonita en Summer, volgens mij gaat het al wel beter met Bonita.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Austin
    'Nou Bradje, dat smsje bestaat niet echt, die heeft ze gewoon verzonnen'zeg ik en kijk even naar Bonita. 'Maar jij wil die meiden natuurlijk wel in je bed hé?'

    Brady Wright
    'Meiden? Zo jij hebt wilde plannen,' lach ik, 'en ja, dat zou ik best willen,' zeg ik terwijl ik flirterig naar Summer knipoog.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Andrew
    Ik begin hard te lachen als hij flirterig naar Summer knipoogt en ik geef hem een duw waardoor die omvalt. 'Forget it' zeg ik lachend.

    Brady Wright
    'Forget it' lacht Andrew, ik grijns.
    'Never,' grijns ik en ik duw Andrew terug, 'ik ben geen opgever en ik verzin niet mijn smsjes,' plaag ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Andrew
    'Ik ook niet, Bonita doet dat al voor me'lach ik met even kort een boze blik. Ik ga in het gras liggen en kijk omhoog.

    Brady Wright
    Ik plof naast hem neer.
    'Kijk die wolk heeft de vorm van een olifant,' zeg ik met een grijns.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Andrew
    'Hmm ja, lijkt op jou dus'zeg ik grijnzend en kijk even naar een de wolken. 'Die heeft de vorm van een aap'zeg ik en kijk veder naar andere figuurtjes.

    Brady Wright
    'Nehh, ik vind die meer op jouw lijken,' zeg ik terwijl ik naar een aardappel vormige wolk kijk, 'jah, Andie de aardappel wolk, perfect.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Andrew
    Ik grinnik en schud mijn hoofd. 'En noem me geen Andie' zeg ik, ik had haat aan die naam, ik had liever gewoon Drew of zo. 'Kijk dat is een eikel'zeg ik terwijl ik grijnzend naar Brady wijs.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 2:05 ]

    Brady Wright
    'Haha, heel grappig en ik noem je gewoon Andie, dat is veel leuker dan Drew,' grijns ik terwijl ik mijn tong naar hem uitsteek, deze zomer gaat waarschijnlijk toch nog leuker worden dan gedacht.

    [Haha, we zijn hier echt vet dood met z'n tween verder aan het schrijven ofzo :Y)]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [xD echt he]
    Andrew
    'Ik haat die naam'mompel ik en zie dat hij zijn tong uitsteekt. 'Nou dan noem ik je wel Bradje' zeg ik en stop mijn handen onder mijn hoofd.

    Brady Wright
    'Bradje? Dat klinkt duf zeg, kan je niks anders bedenken , Andie?' grijns ik, 'Misschien iets zoals: Bradman of Brady de geweldige, zoiets?'

    [kunnen de andere ons mooie gesprek na gaan lezen en denken: 'Serieus? Om 2 uur 's nachts?! :O'

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 2:11 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.