• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 23:26 ]

    Andrew
    Ik kijk haar aan en schud mijn hoofd. 'Ja, bijna hetzelfde, als je normale bh's aan hebt! Kijk is naar jezelf'zeg ik tegen haar. 'En, dat is ook nog is een smoes want je trekt hem gewoon voor hem uit'zeg ik en zucht.

    Jayden Mason Howard

    Ik krabbel overeind. En kijk geschrokken naar Drew. 'Maar het is te warm hier en een bh is hetzelfde als een bikini top. Wat is er zo erg aan.' zegt ze kalm. Ik heb de moeite om mijn lachen in te houden.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    'wat is er te erg aan een hello kitty bh XD. okeey hij heeft wat push up er in maar dat is voor de steun en ik heb alleen shirts die super warm zijn bij me omdat er in nederland nooit echt warm was' zeg ik geïrriteerd terug


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayy
    'OKe'mompel ik en kijk even lachend naar ze. 'Hebben jullie zin wat leuks te doen of zo?'vraag ik aangezien ik niks meer te oen had op dit moment.

    Summer

    Ik haal mijn schouders op "Waarom eigenlijk ook niet" zeg ik glimlachend.
    "Wat had je in gedachten?" vraag ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Andrew
    Ik kijk haar geïrriteerd aan. 'Trek nou eerst je shirt aan'zucht ik en kijk haar aan. 'Die bh is veel te uhhm sexy'zucht ik en ga tergen de deur aanleunen. Ik kijk even met een boze blik naar Jayden en dan weer naar Bonita

    [dubbel]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 21:03 ]

    Jayden Mason Howard

    Ik krijg een boze blik van Andrew en schiet in de lach. 'Ik heb wel iets sexyers gezien zeg ik schijnheilig. Maar het was de waarheid dus waarom zou ik liegen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    lachend kijk ik hem aan.'deze bh sexy. gewoon niet er staat friggin hello kitty op en nog geen eens met kant' zeg ik rustig.'ik kan ook mijn bh uit doen' zeg ik grijnzend


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    Ik moet nu nog meer lachen en wil mijn mond open doen om wat te zeggen maar bedenk me dan op tijd en sluit hem weer. 'Ik zeg niks' zeg ik in de plaat daarvan en kijk haar lachend aan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Andrew
    Ik rol met mijn ogen. 'Wat dacht je van die opening daar'mompel ik en draai me daarna om. 'Als jij zo het verdriet van je ex verwerkt, je deed net ook al zo met Jayy'zeg ik tegen haar en haal mijn schouders op.

    Jayy
    Ik spring vrolijk in de lucht. 'Yay' zeg ik lachend en kijk haar aan. 'Wat wil je doen?'vraag ik vrolijk.

    bonita
    Pissig kijk ik hem aan en trek mijn shirt aan.'nee zo verwerk ik het niet. ik ben gewoon wat aan het dollen met de jongens. zo ga jij toch ook met de meeste meiden om.en voortaan praat je niet meer over hem in mijn buurt' zeg ik pissig en loop naar een schaal met muffins en neem er 2 mee naar mijn kamer


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer

    "Mhm, maak mij niet zoveel uit' zeg ik lachend. "Ik dacht dat jullie wel wat zouden weten".
    Ik doe mijn haar in een slordige knot aaangezien het nog steeds verschrikkelijk warm is en denk na.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 21:39 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayden Mason Howard

    Ik haal mijn schouders op en loop de keuken uit. Ik loop naar de plek waar we net zaten en ik pak mijn skateboard. Ik spring erop en skate naar de de waslijn. Ik gooi mijn shirt erop en schreeuw dan nog: 'Ben een skatebaan aan het zoeken'. Ik skate de camping af en sla rechts af.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †