• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 23:26 ]

    [Niemand heeft het door ofzo, hehe]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [ nee klopt ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    -huh wat sorry ben half aan het slapen-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Brady en Summer staan tussen jullie in te zoenen...:Y)]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    -niet gemerkt want ik en jayden gaan naar de keuken *wbw* whahahha ben melig xD-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    Ik grinnik. 'Jij mag dat altijd, dat weet je toch?' zeg ik lachend en ik pak mijn shirt van mijn schouder. 'Mmmm nog steeds nat' zeg ik en ik hang hem weer over mijn schouder. 'Ik ga me zo wel omkleden, maar eerst wil ik eten' zeg ik glimlachend.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [ ik had het gelezen XD]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 19:54 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    bonita
    'Eigenlijk heb ik wel zin om mijn broer te stangen en ik weet dat hij het haat als ik iets met een jongen doe die dat ook bij mij doet' zeg ik lachend 'waarom leg je je shirt niet op de was lijn daar schijnt de zon goed en droogt ie eerder' zeg ik slim

    -whahaha lolz-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Brady Wright
    'Dat voelde goed,' grijns ik tegen Summer, het kan me niet schelen dat we tussen alle andere stonden te zoenen, die reacties komen later wel. Het enigste wat me nu boeit is Summer.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jayden Mason Howard

    'Ja doe ik zo wel' zeg ik en ik woel door haar haren. 'Slim hoor' zeg ik grijnzend. Ik loop de keuken binnen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    'voortaan blijf je van mijn haar af' zeg ik grommend en spring op zijn rug waardoor hij naar voren valt.blozend kijk ik hem aan en zie dat hij volle inkijk heeft en ik heb nou niet bepaald kleine borsten.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer

    Niet echt bepaald in staat om wat te zeggen knik ik maar. Na een paar tellen vind ik mijn woorden weer terug. "Daar heb je helemaal gelijk in" zeg ik glimlachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jayden Mason Howard

    'Mooie inkijk' zeg ik grijnzend. Ik kijk haar aan en grijns. 'Mooi hoor' zeg ik en ik strijk een pluk haar achter haar oor.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    'Hm dank je en vind je het een goed uit zicht anders doe ik me shirtje wel uit' zeg ik glimlachend naar hem. met diepe blosjes op me wangen kijk ik hem aan


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Oké wat gaat hier gebeuren...]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.