• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 23:26 ]

    Jayden Mason Howard.

    Ik glimlach blij naar hun. 'Ook super voor jou Bon' zeg ik en ik geef haar een kusje op haar voorhoofd en sla een arm om haar heen. 'Misschien heb je een verkeerd adres ingevuld?' probeer ik nog. 'Mm weet ik niet ik zal zo op het briefje kijken' zeg ik dan.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 17:50 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Andrew
    'Owja vergeten'zeg ik en sla mezelf voor me hoofd. 'zie je nou dat je er ook bent toegelaten' zegt ze en een grote glimlach verschijnt op mijn gezicht. 'Yeah!'roep ik blij en steek mijn handen lachend in de lucht. 'Dus misschien kom ik wel bij jullie in de klas'zeg ik grijnzend.

    Bonita
    'soms ben je echt blond broertje'zeg ik lachend en druk een kus op zijn mond.'hmm ik weet neit want ik heb dans en muziek als vakkenpakket met de bijvakken zang en choreo' zeg ik rustig


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    'Ik heb alleen choreo niet gekozen, wel muziek dans en zang'zeg ik en glimlach. 'Best grote kans dus'grinnik ik en kijk naar Jayden. 'En jij?'

    Jayden Mason Howard

    'Ik heb geen zang' zeg ik. 'Ik heb extra dans gekozen, daarbij hoort freerunnen dus dat leek me wel vet' zei ik.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    'ik denk dat we wel bij sommige vakken bij elkaar zitten en met de keuze vakken denk ik niet' zeg ik glimlachend.'zullen we wat gaan eten ik heb trek'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [ik ga eten en daarna flim kijken, misschien vanv. nog online bye]

    Summer

    zodra ik klaar ben met schrijven loop ik weer naar de groep waar ik een gitaar pak. "Nog bedankt Bonita" zeg ik glimlachend. Zonder opantwoord te wachten loop ik weer weg naar een plek een eindje bij de andere voorbij. Onderweg kom ik Brady tegen en overhandig hem de brief "Lees dit alsjeblieft" zeg ik voor ik weer verder loop.

    [eet smakelijk]

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 18:27 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [smakkelijk eten, ik ga nu ook eten, wat staat er in de brief ik wil wetennnnnnn]

    Brady Wright
    Als ik terug loop komt Summer langs ze heeft een brief vast, een beetje verbaasd pak ik de brief van Summer aan, ik vouw hem open en begin te lezen...

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 18:32 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer

    Ik zie hem nog even verbaasd kijken, maar alles zal straks hopelijk duidelijk zijn. Iets verderop ga ik in het gras zitten waar ik zacht weer eens op de gitaar speel. Waardoor weet ik niet precies,maar ik ben over mijn angst heengekomen.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 18:51 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright

    Lieve Brady,
    Bedankt, door jou kon ik me weer laten gaan op muziek. Je hebt de muziek in me weer terug weten te toveren. Ik weet dat je dat nummer niet zomaar zong, er zat een rede achter. Een rede die ik noch jij aan iemand wil vertellen. Ik weet niet goed wat ik moet doen, ik ben bang om opnieuw af gewezen te worden en ik hoop dat je dit begrijp. Als jij niet het zelfde voelt voor mij als ik voor jou is het beter als je me vanaf nu negeert.
    x Summer

    Een beetje als verstijft sta ik naar de brief te kijken, ik lees hem nog een keer over en over, dan loop ik naar Summer toe en druk mijn lippen op de hare.

    [Oké, sorry dat moest even, het is pas de eerste dag, ik weet het ik weet het (ik val in herhaling), maar goed, ik vond het wel grappig. Natuurlijk gaat deze liefde helemaal verkeerd lopen want dat is altijd en bla bla bla. Oké ik houd mijn mond :Y)]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bonita
    'Hmm gaat er iemand mee naar de keuken. ik sterf van de honger'zeg ik dramatisch terwijl ik jayden lief aan kijk. 'wil jij mee naar de keukens en drew nee we gaan geen seks hebben in de keuken' zeg ik lachend


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    Ik grinnik en sta op. 'Ja is goed, ik lust ook wel wat' zeg ik en ik trek Bonita omhoog. 'Als mij skateboard iets overkomt dan lig jij straks in dat water' zeg ik lachend tegen Drew.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Summer

    Totaal overdonderd kijk ik Brady aan.
    Ik had dus echt alles verwacht, maar dit dus echt niet. Mijn gedachten was dus dat we elkaar de hele vakantie zouden negeren.

    [ mwha volgens mij heb je dezefde gedachten als mij en we zien het inderdaad allemaal :Y)
    Ik ben trouwens zo terug even opzoek naar mijn telefoon]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bonita
    'broertje wij gaan ff fun hebben in de keuken dus niet storen. ohw wacht dat mag wel maar dan moet je wel meedoen' zeg ik melig en loop met jayden naar het huis/ 'sorry maar dat moest gewoon even'zeg ik lief


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3