• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 23:26 ]

    [goodmorning people]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [ goedemorgen ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Maar waar beginnen we eigenlijk met zoeken?' vraagt Summer, ik haal mijn schouders op.
    'We kunnen bij de rivier gaan kijken, of in de keuken,' opper ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [goodmorning]

    Jayy
    'Ik neem ook wel patat'zeg ik en wenk dan de ober. Ik bestel het en kijk Zaily even aan. 'Wat wil je drinken?'vraag ik terwijl de ober nog wacht.
    Andrew
    Rustig loop ik door het ziekenhuis en merk dat Bonita bang wordt. 'Rustig' zeg ik om haar een beetje te kalmeren. Daarna komen we bij de juiste kamer en ik zet Bonita in een stoel. Zelf ga ik ook zitten en wacht tot er een dokter komt,

    Bonita
    'Hoe kan ik rustig blijven als ik al mijn hele leven een angst voor ziekenhuizen heb'zeg ik met een trillende stem van de angst terwijl ik licht begin te trillen.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer

    Ik denk even na, maar eigenlijk twijfelde ik niet en wist het antwoord gelijk al. "Laten we dan maar eerst in de keuken kijken" zeg ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zaily

    'Whatever, liefst gewoon een karaf water ofzo' Ik kijk Jayy aan, het lijkt hem allemaal gewoon niet te deren, zo zou ik nooit kunnen reageren op een ongeluk.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Brady Wright
    Ik kijk snel in de keuken en schud mijn hoofd.
    'Niemand hier,' zeg ik, 'waar in godsnaam is iedereen ineens?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer

    Ik haal mijn schouders op. "Ik zou het echt niet weten" geef ik eerlijk toe.
    "Ze moeten hier ergens zijn, want ze kunnen toch niet allemaal zomaar verdwenen zijn"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zaily

    'Misschien moet ik even op en neer lopen naar de camping, na het eten?' ik kijk Jayy vragend aan 'Ik bedoel, ze even inlichten' En even alleen zijn en over een paadje lopen met alleen mijn gedachtes als gezelschap, dacht ik erachteraan. Ik moest alles weer gewoon even op een rijtje krijgen.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Andrew
    Ik sla mijn arm om haar heen en kijk er even aan. 'Gewoon er niet aan proberen te denken'zeg ik in de hoop dat het een beetje helpt.

    Jayy
    Ik knik en kijk de ober. 'En een cola'zeg ik en daarna loopt die weg. Ik vraag me af hoe het nu met Jayden gaat. 'Je had de andere al een sms gestuurd toch?'

    Brady Wright
    'Andrew! Jayy! Zaily! Jayden! Bonita!' schreeuw ik over de camping heen, ik krijg geen enkele reactie en begin een beetje boos te worden, zijn ze nou weg gegaan zonder ons of zo?!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bonita
    'ik zal het proberen, ik hoop niet dat er wat ergs is met jayden' zeg ik terwijl mijn stem trilt.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    'Ik ook niet'mompel ik en kijk om me heen. 'Waar blijven die dokters'zeg ik een beetje geïrriteerd. 'Zullen we anders eerst je enkel gaan laten bekijken?'
    topic 3

    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 12:00 ]