• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 23:26 ]

    bonita
    ik houd me stevig vast aan drew omdat ik het echt haat. Al dat wit die machines en naalden. Geef mij maar mijn moeder


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [lekker slapen]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [weltrusten ]

    Summer

    Ik zucht en knik dan. "Maar alleen omdat jij het bent en omdat je weet dat ik daar niet tegen kan" zeg ik lachend. "Dit lied gaat over iemand die haar excuses wil aanbieden voor de fouten die ze heeft gemaakt"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Klinkt leuk, dan krijg je nu het kusje dat ik je beloofd had,' ik leun naar haar toe en druk een kusje op haar lippen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer

    "Mhm blijkbaar toch de goede keuze gemaakt" zeg ik glimlachend. "En ik hoop inderdaad dat het een leuk lied word,maar eerst nog zorgen dat het af komt"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Natuurlijk was het de goede keus,' grijns ik, 'maar laten we terug gaan naar de andere. Kijken of we iets voor Bonita kunnen doen.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer

    'Ik vind het goed, maar de andere zouden toch juist hier naartoe komen?' Vraag ik twijfelachtig. 'Want dat was toch ook de reden dat wij hier al zaten?'
    Ik denk even na en kom maar tot een conclusie. 'Volgens mij is er iets aan de hand wat wij nog niet weten'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Je hebt gelijk, laten we het maar even gaan checken,' zeg ik tegen Summer, ik sta op en open de deur voor haar.
    'Ladies first.'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Ikke ga doegg]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [quin98?]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Summer

    Ik knik, sta dan ook op en loop naar buiten toe. "Misschien is dat inderdaad wel handig en bedankt" zeg ik nadat ik me omdraai zodat ik Brady weer kan aankijken. "Maar waar beginnen we eigenlijk met zoeken?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    -goedemorgen-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [goedemorgen]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [mogge:)]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    -ik ben kapot door gisteravond-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3