• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 23:26 ]

    [Ja, nog 2 pagina's maar ik maak hem wel op tijd]
    Jayy
    We lopen door het ziekenhuis opzoek naar een restaurant en ik kijk een beetje om me heen.'Jayy?'zegt Zaily en ik kijk even vragend naar haar. 'Ja?'

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 22:49 ]

    [oke, ik post gewoon alles wat ik posten kan want ik verveel me:Y)]

    Zaily

    Ik kijk Jayy aan en vraag zachtjes 'Komt het nog goed?' ik kijk hem hoopvol aan en kijk vervolgens naar de vloer van het ziekenhuis.

    ["We lopen door het ziekenhuis opzoek naar een ziekenhuis en ik..." ?]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Jayy
    Ik kijk Zaily aan en slik even. 'Ik hoop het'mompel ik en glimlach zwakjes. Ik hoop het echt,hij mag niet in coma blijven

    [dubbel]

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 23:12 ]

    Zaily

    Ik sla mijn arm om hem heen en glimlach zwakjes 'Jayy?' Hij kijkt me aan 'We moeten die kant op' hij mompelt wat en draait zich om in de juiste richting. Dit word nog een leuke eerste dag van de vakantie.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Jayy
    We komen bij het restaurant en ik ga op een stoel zitten. 'Wat wil jij?'vraag ik aan Zaily terwijl ik kijk wat ze hebben.

    Zaily

    Ik werp één blik op de menukaart 'Nou, weetje, doe maar gewoon een portie friet, veel meer gaat er denk ik niet in.'

    [moet weg, korte post, srry]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Bonita
    ' hij ligt wat. Okeey ik wil der zo snel mogelijk heen straks ligt hij in coma en en en' ratel ik in paniek waardoor ik niwt meer uit mijn woorden kom en de tranen over mijn wangen stromen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    Ik veeg de tranen van haar wangen en kijk haar aan. 'Doe een beetje rustig' mompel ik. Zelf was ik ook een beetje getrest, maar niet zo erg. 'Ik moet wel met jou in mijn armen erheen lopen hé'zeg ik terwijl ik veder loop. Ik begin wat sneller te lopen en kijk even naar der enkel. 'We gaan vragen wat er met Jayden is en daarna gelijk je enkel laten bekijken

    bonita
    ' ik zal het proberen' zeg ik rustig alhoewl dat probeer ik. Rustig leg ik me hoofd tegen zijn schouder aan


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [Brady is back people, waar kan ik invallen?]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [ welcome back en je kan reageren op de laaste reactie van Summer als je wilt (:]

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 23:48 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Andrew
    'Goed zo'zeg ik en glimlach even. Ik zie het ziekenhuis in beeld komen en zucht opgelucht. Ik loop er gauw naar binnen en kijk naar de vrouw achter de balie. 'Onze vriend, Jayden is net binnen gebracht'zeg ik en ben zo gestrest dat ik vergeet zijn achternaam te zeggen. Gelukkig geeft ze gewoon het kamernummer en ik bedank haar.

    CarrotLouis schreef:
    [smakelijk en tot straks]

    Summer

    Ik schrijf een paar notities op en leg het boekje weer weg.
    "Daar kom je achter zodra het liedje af is" zeg ik lachend.

    Brady Wright
    'Alsjeblieft?' vraag ik met een pruillipje, 'dan... uh... dan krijg je een kusje,' zeg ik met een grote smile op mijn gezicht.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    -ik ga slapen. Ben kapot. Oppassen was ook uitgelopen en dan nog de voetbal. Tot morgwn en sweeet dreams xxx-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3