• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 23:26 ]

    Jayy
    ik spring op en loop met Zaily achter Jayden aan. 'Welke kant ging die op?'vraag ik als we bij de poort staan. ik kijk op en mijn vraag wordt al snel beantwoord. Ik zie een auto staan en daarvoor ligt een jongen, Jayden. 'Jayden!'roep ik en ren er naartoe. Ik pak gauw mijn mobiel uit mijn zak en bel het alarmnummer.

    Andrew
    Ik kijk even naar haar enkel en kijk eraan. 'Wat nou als we gewoon even er naar laten kijken, ze doen je echt geen pijn'zeg ik tegen haar. Het ziet er naar uit dat die gebroken is.

    Dokters

    We lopen gelijk uit de wagen en zien een jongen liggen. De ander ziekenbroeder pakt de brancard en we leggen voorzichtig de jongen erop. Er loop bloed over zijn hoofd op zijn knie zit een wond. Ik kan zien dat die van al eerder is. Verder heeft hij nog schaafwonden. Ik bekijk hem bezorgde terwijl we de brancard de auto inrijden.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jayy
    De ziekenwagen komt al snel en ze rijden Jayden op een brancard de auto in. 'Meneer mag ik mee?'vraag ik een beetje hoopvol en kijk hem vragend aan. Ik wist niet eens waar het ziekenhuis anders zat en hoe ik er moest komen.

    Dokter.

    Ik knik en laat hem en het meisje binnen. Daarna sluit ik de deur en geef de chauffeur een seintje dat hij mag gaan rijden. Ik voel gelijk aan zijn hartslag, die erg zwak is. Ik voel hem langzaam wegvagen. 'We moeten hem reanimeren' zeg ik en ik pak de schokappareten. '3,2,1!' zeg ik en ik schok hem. De ander dokter voelt zijn hartslag en schud zijn hoofd. Ik knik, tel nog een keer tot drie en schok dan weer. De andere dokter voelt zijn hartslag en knikt. Ik knik ook en leg de schokapparaten weg. We zijn aangekomen bij het ziekenhuis en we rijden hem naar een kamer. Daar laat ik het werk aan de dokters van het ziekenhuis. Ik leg ze kort even alles uit en loop dan weg.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Zaily
    Ik loop samen met Jayy het pad af waar ik eerder die morgen nog met hem gepraat had. Als ik Jayden op de grond zie liggen verstijf ik, hij zal toch niet? Nee, dat kan niet, toch? Opeens zijn er overal dokters en Jayy vraagt ze of hij mee mag gaan 'O, laat mij ook mee gaan! Alsjeblieft?' ik kan me niet voorstellen dat ik hier alleen achter zou moeten blijven. Ik pak voor in ieder geval mijn mobiel en sms de anderen dat Jayden... ja wat moet ik dan zeggen? Uiteindelijk verzend ik dat Jayden tegen ets op is geskate en buiten bewustzijn is. Ik bijt op mijn lip en kijk toe wanneer de dokters hem op een brancard de ziekenwagen inbrengen.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    xheart = Beat.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Zaily

    Ik kijk toe hoe ze hem schokken geven en ga onbewust iets dichter bij Jayy staan, misschien was het toch niet zo'n goed idee om mee te gaan, terwijl Jayy heel kalm lijkt is het chaos in mijn hoofd. Ik voel me hier niet thuis maar toch is het fijn om op zijn minst te zien wat ze allemaal met hem uitvoeren zodat Jayy me dat niet allemaal pas daarna hoeft te vertellen waarbij het waarschijnlijk veel enger overkomt.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:21 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [Ben ik weer, wow er gebeurt heel veel de eerste dag ^^]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Ja klopt, kunnen jullie doen dat er hierna(op deze dag) alleen nog leuke dingen gebeuren anders is er geen spanning over de rest van de topic meer]
    Jayy
    Ik kijk even naar Zaily en glimlach bemoedigend. Daarna komen we bij het ziekenhuis en wordt Jayden in een kamer gedaan. De dokter komt naar ons toe en geeft een korte uitleg. Ik knik en dan loopt hij weer weg. Ik kijk even naar Zaily. Ik vraag me af wanneer we bij Jayden kunnen, of opnieuw informatie krijgen.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:27 ]

    [Ow, laat maar, ik moet weer gaan -.-, maar ik kom over een uurtje of twee weer ^^]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Oke dooeeii]

    [ doeggg]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zaily

    De dokter komt weer naar buiten 'Zijn telefoon ging af, wil een van jullie hem misschien opnemen?' 'Dan moet u Jayy hebben niet ik' zeg ik en de dokter overhandigt Jayy de mobiel.

    [het is "de slet", anders hebben wij buiten wachten tot we iets moeten doen niks te doen]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    bonita
    'okeey, maar allen als je mee gaat' zeg ik terwijl ik mijn enkel bekijk. Het doet echt super zeer maar ja ik trek ongeluk aan.

    -ben er weer moet wel oppassen x-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3