• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 23:26 ]

    [zeg mensen, ik heb jullie trouwens dat smsje gestuurd met wat er met Jayden is gebeurd dus één van jullie moet dat uiteindelijk wel zien]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [I'm bored, zijn jullie online?]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Jayy
    ik neem zuchtend de mobiel op en hoor dan dat het de ex van Jayden is. 'Wat moet je bitch'zeg ik en ik kijk zuchtend naar Zaily. 'Waar is Jayden ik wil Jayden spreken'zegt ze. 'Ja en hij jou niet'zeg ik droog terug. 'Maar ik wil hem spreken, ik heb spijt'zegt ze en ik maak een spottend lachje. 'Dat had je ook eerder kunnen bedenken.'

    Andrew
    okeey, maar allen als je mee gaat'zegt ze en ik knik. 'tuurlijk ga ik mee'zeg ik en gris daarna mijn mobiel uit mijn zak. 'Er is iet met Jayden gebeurt, dan kunnen we nu gelijk met jou enkel naar de dokter en daarna naar Jayden' zeg ik terwijl ik er even aankijk. Ik til er als een prinsesje op en begin te lopen.

    Zaily

    Ik kijk hem verwachtingsvol aan, ik kan me het soort gesprek voorstellen, maar toch wil ik weten waar het gesprek over gaat. 'Vertel het Jayy' zeg ik als ik door begin te krijgen waar hij het over heeft.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Dokter

    Ik loop naar de mensen toe die bij hem in de auto zaten. 'Hij ligt momenteel in een coma, en de kans is klein dat hij daar uit komt' zeg ik en ik kijk ze bezorgd aan. Ik kijk even op het blaadje. 'Hij heeft veel bloed verloren en hij heeft een weinig voorkomende bloed type namelijk; AB.' vervolg ik. 'Julie mogen morgen ochtend bij hem' zeg ik dan en ik knik nog even en loop dan weg.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 21:54 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Zaily

    Ik kijk de dokter met open ogen aan en nadat Jayy heeft opgehangen omhels ik hem en stort in tegen zijn schouder. Ik weet niet waarom, maar een uur geleden was ik aan het zeuren over een zware vakntietas en nu lag Jayden in coma.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [zeg er zouden vandaag alleen nog maar goede dingen gebeuren!(N);)]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [Ach, dit hoort er nog bij hé xD, Dus dit mag]
    Jayy
    Ik sla mijn armen om Zaily en bijt op mijn lip. Daarna bedenk ik me iet bloedtype AB, dat heb ik! Ik sta op en kijk even naar Zaily. 'Ik kom zo weer'mompel ik en ren achter aan. 'ik heb bloed type AB!'Roep ik naar hem.

    Zaily

    Jayy kijkt me even aan 'Ik heb bloed type AB' roept hij dan opeens tegen de al weglopende dokter, en ze lopen samen weg. Hoop, dat is een fijn gevoel, het zal allemaal wel goedkomen. Ik ga op een bankje zitten, trek mijn benen op en laat mijn hoofd erop rusten. Nu alleen nog wachten tot morgenochtend.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 22:15 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Dokter

    'Oke; zeg k en ik begeleid hem naar een speciale kamer. Ik neem daar het bloed af en leg het op een tafeltje. 'Eet genoeg en drink genoeg. De komende 12 uur geen alcohol en dan kom het goed.' zeg ik en knik naar hem. Daarna loop ik weg met het zakje bloed en loop naar de kamer van Jayden. Ik hang het bloed aan de infuus houder en zet het slangetje aan en prik het in zijn hand.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    ...


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Jayy
    Ik loop rustig terug en heb ondertussen een bekertje water meegenomen. Ik kijk naar Zaily en ga naast er zitten. Ik voel me wel iet slapper hierdoor maar dat komt vast wel weer goed. Ik kijk even naar Zaily. 'Zullen we zo ergens in een restaurantje hier wat eten?'vraag ik aan haar. Het kon prima,het was gewoon middag en ik moest veel eten.

    Zaily

    Ik kijk op wanneer Jayy weer mijn kant op komt onze blikken kruisen 'Zullen we zo ergens in een restaurantje hier wat eten?' vraagt hij en ik knik. Ik sta op en loop achter hem aan het ziekenhuis door 'Jayy?'


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [zeg we hebben zo een nieuw topic nodig he?]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"