• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 23:26 ]

    Andrew
    Ik zucht en draai me om. Ik loop terug naar buiten en trek mijn shirt uit. Ik spring de rivier in en begin zelf te zwemmen. Ik zwem ergens heen en ik weet niet waarheen.

    Jayy
    'Hmm, we kunnen zwemmen?'zeg ik vragend en denk veder na. 'Wacht, ik heb een bal mee, daar kunnen we wel wat mee doen'zeg ik. Ik wist niet echt wat ze wou doen.

    Bonita
    Rustig ga achter mijn piano zitten en begin rustig safe and sound te spelen en te zingen terwijl de tranen over mijn wangen stromen.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer

    Ik kijk hem aan en knik.
    "Klinkt als dat we een plan hebben" zegt ik lachend. "Zorg jij voor de bal dan zorgen wij wel voor het drinken"

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 22:01 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [srry, ik was weer eens traag van begrip, wat is er gebeurd en waar kan ik inspringen?]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [Je kan gewoon aankomen op de camping]

    Jayy
    'Ja hoor!'roep ik vrolijk en sprint vrolijk weg. Ik pak vrolijk mijn bal en hou hem een paar keer hoog op mijn knie en ren daarna vrolijk terug. 'Jullie zijn sloom'grinnik ik terwijl ik begin met hooghouden.

    [Waar kan ik inspringen?? (: Ik ben er weer btw ^^]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [ Je kan Summer helpen (:]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [oke...]

    Zaily

    Ik kijk nog een keer naar mijn tas, hoe kan hij nou zo zwaar zijn, ik heb er alleen maar belangrijke spullen in gestopt! Nou goed, ik ben in ieder geval wel aangekomen, ik loop de camping op.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Brady Wright
    'Heey, Zaily, ben je er eindelijk?' zeg ik als Zaily de camping opgelopen komt. Ik begroet Zaily en ga dan mee met Summer om haar te helpen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer

    "Of jij bent gewoon te snel" zeg ik lachend. "geef me een paar minuten en dan ben ik terug met het drinken"
    Ik loop in de richting van de keuken "heey Zaily" zeg ik vrolijk als ze de camping opgelopen komt

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 22:20 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bonita
    Ik ga helemaal op in de muziek en pak dan me opname apparatuur en begin de akkoorden van mijn eigen nummer te spelen terwijl het word opgenomen. Na een aantal pogingen is het helemaal gelukt en zet de muziek snel op mijn laptop terwijl ik hem aan zet en begin te zingen bij de juiste maat terwijl het word opgenomen

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 22:21 ]


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Zaily

    'Ja! Met een lamme arm' ik knik naar mijn hand die zich om mijn tas sluit en lag. 'Dus... Wat heb ik allemaal gemist?!'


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Brady Wright
    'Je hebt heel veel gemist,' grijns ik tegen Zaily, terwijl ik ondertussen drinken uit de koelkast haal en in de glazen schenk.

    [Ik volg even niet meer waar iedereen is ^^]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.