• "What if the perfect life isn't perfect?"



    Officials:
    - Angelite Kyanite Hire - Angelite
    - Yemelia Fannie Shannon - LacunaCoil

    The seven boys:
    - Michael Emerald Gold - Angelite
    - Deavon John Smith - Rechazame
    - Floris Dylano Nilson - Risus
    - Owen Rheya Jackon - Adores
    - Daniël James MacGregor - WillNotLearn
    - Angus Scott Stanton - Avenger
    - Levi Cameron Lautus - Bisous

    The seven girls:
    - Carmella Reine Marvella - Melite
    - Cherine Violette Laramie - Melite
    - Lily Samantha Henderson - Aragog
    - Avelin Cyrille June - SerpentEyes
    - Elyse Felicia Lautus - Bisous
    - Annebeth Charlotte Neuman - Perdu
    - Faith Temperance River - Morticia


    De matches:
    Annebeth Charlotte Neuman - Angus Scott Stanton.
    Cherine Violette Laramie - Levi Cameron Lautus.
    Carmella Reine Marvella - Daniël James MacGregor.
    Avelin Cyrille June - Michael Emerald Gold.
    Lily Samantha Henderson - Deavon John Smith.
    Elyse Felicia Lautus - Owen Rheya Jackon.
    Faith Temperance River - Floris Dylano Nilson.


    - Schrijf boven je posts: 1. De naam van je karakter en 2. Waar die zich bevind;
    - Schrijf posts van 6 zinnen of langer


    De Matching Banquet is achter de rug. Iedereen woont inmiddels samen met z'n Match.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 16:49 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Cherine Violette Laramie - Matching Banquet Zaal
    Dansen, nee. Het was voor net wel even leuk geweest, maar meer behoefte had ik er niet aan.
    "Nee, bedankt," mompelde ik, en schudde even met mijn hoofd.
    Bedenkelijk nam ik nog een slokje van de champagne, keek op toen mijn blik op Levi's zusje viel. Rustend op het tafeltje leek ze zich af te willen sluiten van alles, en de verloofde die eerst bij haar was geweest was nu ook in geen velden of wegen te bekennen.
    "Ik denk dat er iets fout is gegaan bij Elyse," zei ik, en legde mijn hand even op Levi's arm op zijn aandacht te trekken.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Levi Cameron Lautus ~ Matching Banquet Zaal
    'Nee, bedankt,' mompelt Cherine.
    Het is stil totdat ze weer begint te praten. 'Ik denk dat er iets fout is gegaan bij Elyse'. Als ze haar hand op mijn arm legt volg ik haar blik en zie ik dat Elyse in haar eentje zit en dat Owen nergens te bekennen is.
    'Ik ga even naar haar toe,' zeg ik en ik loop Elyse's kant op. Als ik bij haar ben laat ik me op de stoel naast haar zakken en sla ik mijn arm om haar heen. 'Wat is er?' vraag ik op een zachte toon. In plaats van te antwoorden schudt ze alleen maar lichtjes haar hoofd. 'Je weet dat je het me wel kan vertellen'.
    'Het is niks,' zucht ze maar aan haar stem kan ik horen dat er wel iets is.
    'Kom El, zeg het gewoon'.
    Het is een lange tijd stil. 'Later,' zegt Elyse uiteindelijk. 'Ik vertel het thuis wel, ga maar weer terug naar Cherine'. Ik druk een lichte kus op haar voorhoofd en sta op. 'Je gaat het wel echt zeggen hoor,' waarschuw ik haar nog. Elyse knikt waarna ik even naar haar glimlach en weer terug loop naar Cherine. 'Ze vertelt vanavond wat er is,' zucht ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Floris Dylano Nilson. • Mathcing Banquet Zaal.

    Een kort lachje rolt over haar lippen, wanneer ze mijn zusjes achter elkaar aan ziet rennen. "Je familie ziet er gezellig uit" Beaamt ze, nadat ze even geknikt heeft, als teken dat ze ook mijn broertje heeft kunnen onderscheiden uit de menigte. "Zullen we kennismaken, of wil je dat niet?" De nieuwsgierigheid in haar stem is ook dit keer niet ver te zoeken. "Het is ook goed als we elkaar eerst beter leren kennen" Vervolgt ze. "Wat jij fijner vind. Ik heb er geen probleem mee, als je mijn familie eerst wilt ontmoeten, als je maar wel weet dat mijn zusjes erg nieuwsgierig zijn" Waarschuw ik haar en een scheve glimlach siert mijn gezicht. Onopvallend kijk ik zoekend over haar schouder heen naar Levi of Elyse. Ik moet het met Elyse over gister hebben. Al is het maar héél even. Al is het maar om te zeggen dat Levi er niets van mag weten. Mijn ogen blijven hangen bij Levi die richting Elyse loopt. Nu maar hopen dat ze niets zegt. Voordat Faith kan merken dat er iets is, trek ik mijn gezicht in de plooi en kijk ik haar weer aan met diezelfde scheve glimlach van net.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 12:30 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Oh man, 12 topics gemist! Kan ik een samenvatting krijgen aub?? Bedankt!!!]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Risus schreef:

    [ Sorry, het was gisteren nogal laat, een paar uurtjes na middernacht, en ik ben pas op...]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 12:51 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [Zal ik hier maar even een abootje op nemen? Hoef ik niet iedere keer te kijken >.<]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Dat heb ik weer. Zeggen dat je een abo neemt en vergeten om een abo te nemen --"]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Faith Temperance River | Matching Banquet Zaal.
    ‘Wat jij fijner vind. Ik heb er geen probleem mee, als je mijn familie eerst wilt ontmoeten, als je maar wel weet dat mijn zusjes erg nieuwsgierig zijn.’ Waarschuwde hij mij met een scheve grijns, maar ik kon er alleen zacht om lachen.
    ‘Ik denk dat ik dat wel aankan, omdat ik zelf ook best nieuwsgierig ben.’ Terwijl ik dit zeg, kijk ik weer even naar zijn zusjes die achter elkaar aan rennen en onbewust moet ik er weer om glimlachen. Ik wou dat ik nog een broer of zusje had, misschien zouden we elkaar dan ook voor de grap achter elkaar aan rennen.
    Ik kijk weer terug naar Floris en zie dezelfde scheve glimlach van net, waardoor ik mijn beslissing al gemaakt had en op mijn gedachtes even knikte. ‘Ik wil ze ontmoeten.’ Mijn ogen verhelderde opeens toen ik dat zei en een bepaalde schittering scheen er door heen.
    Zonder zijn antwoord nog af te wachten pakte ik hem bij zijn pols en trok hem mee naar zijn familie.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Elyse Felicia Lautus ~ Matching Banquet Zaal
    Ik zucht opgelucht als Levi weer wegloopt. Het liefste wil ik hem alles vertellen, ook van gister maar dat is niet zo'n goed idee. Hij zou er waarschijnlijk niet echt heel blij mee zijn. Mijn ogen glijden de zaal door en blijven hangen bij Floris en zijn verloofde. Ik kan zo snel niet meer bedenken hoe ze heet maar volgens mij was het iets met de F. Ik bijt op mijn lip en kijk snel de andere kant op.
    Na nog een tijdje gezetten te hebben besluit ik toch maar opzoek te gaan naar Owen. Langzaam kom ik overeind en loop ik door de deuren naar buiten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Floris Dylano Nilson. • Mathcing Banquet Zaal.


    "Ik denk dat ik dat wel aankan, omdat ik zelf ook best nieuwsgierig ben." Zegt ze, terwijl haar blik weer naar mijn zusjes gaat die nog steeds mensen irriteren door rondjes achter elkaar te rennen. "Ik wil ze ontmoeten." Haar heldere ogen met een lichte schittering, zet een glimlach op mijn gezicht. "Oke, dan. Ik heb je gewaarschuwd" Mompel ik, met nog steeds die glimlach, nadat ze mijn pols heeft beetgepakt en me naar mijn familie sleept. "Floris!" Hoor ik achter me, waarna ik vier handen op mijn vrije arm voel. Dat kunnen maar twee mensen zijn. Fenna en Lizz. "Faith, dit zijn dus mijn zusjes; Fenna en Lizz" Glimlach ik, waarna ik mijn arm uit hun greep haal en even over Fenna haar bol ga. Een verlegen glimlach komt op haar gezicht te staan. Lizz daar in tegen loopt naar Faith toe en steekt haar hand uit, waardoor ik een grinnik niet kan forceren. "Lizz Nilson. De grote zus van Flo" Ondeugend werpt ze even een blik op mij, waarna ze weer vriendelijk glimlacht naar Faith. "Jullie zijn onuitstaanbaar" Ik schud mijn hoofd en lach zachtjes.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Faith Temperance River | Matching Banquet Zaal.
    ‘Oke, dan. Ik heb je gewaarschuwd,’ mompelt hij nog, maar ik let er niet op en trek hem nog steeds mee richting zijn familie. ‘Floris!’ Hoor ik opeens en ik draai me om, als ik zie wat er aan de hand is, begin ik zacht te grinniken.
    Vier handen hadden zijn andere vrije arm gegrepen en Floris glimlachte, waarna hij zijn arm uit hun greep haalde en even over Fenna haar hoofdje gaat. ‘Faith, dit zijn dus mijn zusjes; Fenna en Lizz.’ Er kwam een verlegen glimlach op het meisje haar gezicht staan en onbewust moest ik alweer glimlachen.
    Het meisje Lizz loopt naar me toe en steekt haar hand uit, waardoor Floris blijkbaar moest grinniken. ‘Lizz Nilson. De grote zus van Flo.’ Ondeugend wierp ze hierna even een blik op Floris, waarna ze weer vriendelijk naar mij glimlacht. Ik pakte met dezelfde vriendelijke glimlach haar hand vast en schudde deze even voordat ik weer losliet. ‘Aangenaam Mevrouw Lizz, grote zus van Flo.’ Mijn lippen krulde zich om als dat van een jong katje, terwijl ik haar nog aankeek. ‘Ik ben Faith River.’
    Floris schudde zijn hoofd even en lachte zachtjes. ‘Jullie zijn onuitstaanbaar.’ Ik glimlachte en wierp weer een blik op Lizz, die ondeugend grijnsde. ‘Jullie hebben elkaars handen vast.’ Ik moest even nadenken waar ze het over had, maar liet mijn blik toen snel zakken naar mijn hand. Dit keer werd ik wel zo rood als een tomaat. Onbewust had ik mijn hand af laten zakken en hield zo zijn hand vast. Door de opmerking van het meisje wendde ik gelijk mijn blik af en liet Floris zijn hand los.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Annebeth Charlotte Neuman - Matching Banquet Zaal
    Ik zit op een stoel, nog steeds wachtend op diegene. Maar hij komt niet. Ik had zijn gezicht, toen het op het scherm geprojecteerd werd, in me opgenomen en alle details onthouden. Felrode, bijna onnatuurlijke lippen, een schattig neusje en een paar prachtige ogen. Ik had hem eigenlijk vanaf het eerste moment knap gevonden. Een absolute meevaller, aangezien ik als de dood was voor vandaag. De treinrit was lang en saai geweest, dat in combinatie met het vreselijke zenuwachtige gevoel en het was gewoon afschuwelijk geweest. Ik zag de stelletjes ondertussen kennismaken, gesprekken werden aangeknoopt en interesses werden vergeleken. Iedereen had ondertussen een idee van zijn verdere liefdeleven. Behalve ik...
    Maar als hij even lief was als hij eruit zag, kwam dat wel goed...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    [Hello. Heb ik iets gemist?]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Cherine Violette Laramie - Matching Banquet Zaal
    Het gesprek duurde veel minder lang dan ik had verwacht, en hij was dan ook snel weer terug.
    "Ze vertelt vanavond wat er is," zuchtte hij. Bedenkelijk haalde ik een hand door mijn bruine haar. "Het kan ook nu hoor, ik kan wel wachten." Ik haalde mijn schouders lichtjes op, nam nog een slokje van de champagne.
    Het leek me dat ze misschien ruzie had gekregen met haar verloofde, of dat één van hen het totaal niet eens wat met deze match. Met een zucht zette ik het champagne-glas even op de tafel neer.


    "Do you believe monsters are born or made?"