• "What if the perfect life isn't perfect?"



    Officials:
    - Angelite Kyanite Hire - Angelite
    - Yemelia Fannie Shannon - LacunaCoil

    The seven boys:
    - Michael Emerald Gold - Angelite
    - Deavon John Smith - Rechazame
    - Floris Dylano Nilson - Risus
    - Owen Rheya Jackon - Adores
    - Daniël James MacGregor - WillNotLearn
    - Angus Scott Stanton - Avenger
    - Levi Cameron Lautus - Bisous

    The seven girls:
    - Carmella Reine Marvella - Melite
    - Cherine Violette Laramie - Melite
    - Lily Samantha Henderson - Aragog
    - Avelin Cyrille June - SerpentEyes
    - Elyse Felicia Lautus - Bisous
    - Annebeth Charlotte Neuman - Perdu
    - Faith Temperance River - Morticia


    De matches:
    Annebeth Charlotte Neuman - Angus Scott Stanton.
    Cherine Violette Laramie - Levi Cameron Lautus.
    Carmella Reine Marvella - Daniël James MacGregor.
    Avelin Cyrille June - Michael Emerald Gold.
    Lily Samantha Henderson - Deavon John Smith.
    Elyse Felicia Lautus - Owen Rheya Jackon.
    Faith Temperance River - Floris Dylano Nilson.


    - Schrijf boven je posts: 1. De naam van je karakter en 2. Waar die zich bevind;
    - Schrijf posts van 6 zinnen of langer


    De Matching Banquet is achter de rug. Iedereen woont inmiddels samen met z'n Match.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 16:49 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Ben spullen pakken en dan naar m'n moeder, tot zo]

    Carmella Reine Marvella - Buiten
    Ik sloot mijn ogen even toen ik haar stem weer hoorde. Met een zucht keerde ik me naar haar toe, op mijn gezicht verscheen een uitdagende, zoete glimlach.
    "Kinderchampagne," deelde ik mee, en nam de laatste slok uit het glas. Mijn blik boorde zich even in die van haar, waarna ik me weer een kwartslag van haar wegdraaide.
    Onwillekeurig grinnikte ik. Die vrouw moest eens weten waar haar man binnenkort onderdeel van zou worden. Het was geen uitermate enorm plan, maar het was wel degelijk een plan. Iets waar die Official perfect voor was.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [nogmaals wat heb ik gemist?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [nogmaals wat heb ik gemist?]


    [Niet veel, iedereen is met zijn/haar verloofde een gesprek aangegaan. Meer dan dat konden we vandaag ook niet omdat Angelite er niet is.]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [volgens mij heeft mijn verloofde ook nog steeds niet gereageerd *zucht* heb ik weer...]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Levi Cameron Lautus ~ Matching Banquet Zaal
    'Er is niks,' zegt ze weer.
    Ik knik maar ik geloof haar nog niet.
    'En, wat gaan we nu doen?' vraagt ze nadat ze een slokje van haar champagne heeft genomen.
    'Eerlijk gezegd heb ik niet heel veel zin om nog te dansen dus dat valt af,' zeg ik lachend. 'Tenzij jij graag nog even wilt dansen'.

    Elyse Felicia Lautus ~ Matching Banquet Zaal
    'Het... het wordt van de verwacht. Je weet wel dat perfecte sprookje, ze leefde nog lang en gelukkig ding. Dat willen mijn ouders graag en ik stel ze liever niet teleur,' zegt Owen.
    Ik bijt op mijn lip en kijk weg van hem. Ik ben nog liever gematched aan iemand die een echte eikel is dan aan iemand die dit helemaal niet wil.
    'Dus wil je nog wat doen vanavond, ik ben niet heel erg interessant en veel meer te vertellen heb ik niet,' zegt hij dan.
    Ik zucht even en schud mijn hoofd. 'Het heeft toch geen zin om elkaar te leren kennen omdat je dit blijkbaar helemaal niet wilt,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rechazame schreef:
    [volgens mij heeft mijn verloofde ook nog steeds niet gereageerd *zucht* heb ik weer...]


    [Misschien moet je een gb bericht sturen?]

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:27 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [heb ik al gedaan,,, yaaayy me boeken zijn binnen!]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Owen Rheya Jackon
    'Het heeft toch geen zin om elkaar te leren kennen omdat je dit blijkbaar helemaal niet wilt,' Zei Ik had haar duidelijk echt gekwetst. Snel nam ik allebei haar handen vast. 'Ik meende het toen ik zei dat jij het leukste meisje hier was en als ik je aan iemand anders te koppelen zou ik dat doen' ik zuchtte even 'Jij verdiend het beste wat hier rondloopt.' Ik liet haar handen los en draaide met van haar af om wat afstand tussen ons te creëren. 'Maar ik ben liever eerlijk tegen je door dit de zeggen dan het niet te zeggen.' Ik stond op. 'En als ik het nu verpest heb dan heb ik dat, en dat spijt me dan heel erg. Ik gebaarde even kort naar de buitendeur en liep daarna iets sneller dan gewoon de buitenlucht in.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [Zo snel, waar heb je ze besteld?]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [bol.com :p]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Elyse Felicia Lautus ~ Matching Banquet Zaal
    Owen pakt mijn handen vast maar ik blijf de andere kant op kijken. 'Ik meende het toen ik zei dat jij het leukste meisje hier was en als ik je aan iemand anders te koppelen zou ik dat doen'. Hij zucht even. 'Jij verdiend het beste wat hier rondloopt.' Hij laat mijn handen los en draait iets van me weg. 'Maar ik ben liever eerlijk tegen je door dit de zeggen dan het niet te zeggen,' vervolgt hij terwijl hij opstaat. 'En als ik het nu verpest heb dan heb ik dat, en dat spijt me dan heel erg'. Hij wijst naar de deur die naar buiten leidt en verdwijnt dan die kant op.
    Ik draai mijn gezicht weg van de deur en loop hem niet achter aan. Mijn ogen glijden de zaal door, opzoek naar Levi. Als ik hem zie wil ik al opstaan maar bedenk me dan dat zijn verloofde ook bij hem staat. Floris had ook een optie kunnen zijn maar die staat ook met zijn verloofde te praten. Ik bijt op mijn lip, leg mijn armen op het tafeltje naast me en rust met mijn hoofd daarop zodat ik de mensen in de zaal niet hoef te zien.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Owen Rheya Jackon - Matching Banquet Zaal
    Toen ik naar buiten liep wist ik dat ze me niet achterna zou komen, niet dat ik daar behoefte aan had. Mijn zegje had ik gedaan nu moesten we beide nadenken. Ik plantte mezelf op een bankje met uitzicht op het bos dat voor me lag.
    Ik zuchtte geërgerd terwijl ik kleine steentjes grind richting de bomen gooide. Deze hele dag was een hell maar toch had ik medelijden met Elyse, iedereen was beter af dan zij. Mijn hoofd nam ik tussen mijn handen en ga met mijn vingers door mijn haren. Het lichte briesje hielp me met nadenken maar een oplossing kon ik zo niet bedenken. Het liefst zou ik gewoon de tijd stop zetten en hier voor altijd buiten terwijl de wereld om me heen hun problemen maar een lekker op zouden lossen.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 21:06 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [And now am I bored ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Faith Temperance River | Matching Banquet Zaal.
    Hij knikte op wat ik had gezegd over mijn vader, waardoor ik blij ben dat er geen verdere vragen over het onderwerp komen. In stilte bedank ik wie dan ook die daar boven zit, en ik moet stiekem een beetje grinniken. Toen hij echter in een richting priemde met zijn vinger, keek ik op en zag ik vijf mensen zijn. ‘Dat zijn de mijne.’ Zegt hij en ik ga beter naast hem staan zodat ik ze kan analyseren.
    ‘En dat zijn mijn tweeling zusjes.’ Ik lach even kort om zijn zusjes die achter elkaar aanrennen. Het is een grappig gezicht. ‘De jongen daar, recht van mijn vader is mijn broertje.’ Vervolgde hij en ik knikte, als teken dat ik het begrepen had.
    ‘Je familie ziet er gezellig uit,’ beaam ik en kijk hem weer aan, in zijn ogen, iets wat ik altijd doe. ‘Zullen we kennismaken, of wil je dat niet?’ vraag ik weer met een nieuwsgierige stem, waarna ik gelijk vervolgde, ‘Het is ook goed als we elkaar eerst beter leren kennen.’


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [I'm going to sleep.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'