• "What if the perfect life isn't perfect?"



    Officials:
    - Angelite Kyanite Hire - Angelite
    - Yemelia Fannie Shannon - LacunaCoil

    The seven boys:
    - Michael Emerald Gold - Angelite
    - Deavon John Smith - Rechazame
    - Floris Dylano Nilson - Risus
    - Owen Rheya Jackon - Adores
    - Daniël James MacGregor - WillNotLearn
    - Angus Scott Stanton - Avenger
    - Levi Cameron Lautus - Bisous

    The seven girls:
    - Carmella Reine Marvella - Melite
    - Cherine Violette Laramie - Melite
    - Lily Samantha Henderson - Aragog
    - Avelin Cyrille June - SerpentEyes
    - Elyse Felicia Lautus - Bisous
    - Annebeth Charlotte Neuman - Perdu
    - Faith Temperance River - Morticia


    De matches:
    Annebeth Charlotte Neuman - Angus Scott Stanton.
    Cherine Violette Laramie - Levi Cameron Lautus.
    Carmella Reine Marvella - Daniël James MacGregor.
    Avelin Cyrille June - Michael Emerald Gold.
    Lily Samantha Henderson - Deavon John Smith.
    Elyse Felicia Lautus - Owen Rheya Jackon.
    Faith Temperance River - Floris Dylano Nilson.


    - Schrijf boven je posts: 1. De naam van je karakter en 2. Waar die zich bevind;
    - Schrijf posts van 6 zinnen of langer


    De Matching Banquet is achter de rug. Iedereen woont inmiddels samen met z'n Match.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 16:49 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Deavon John Smith | Matching banquet - de tuinen
    "Tuurlijk" glimlacht Lily. Eenmaal buiten ben ik nog zenuwachtiger als eerst. Ik ken haar helemaal niet, zie haar voor de eerste keer en dan is ze nog een prachtige verschijning ook! Ik heb geen idee wat ik moet doen.
    Ik bijt een beetje op mijn lip en slik. "Dus eh" zeg ik zachtjes. Ik krab even op mijn achterhoofd en stop mijn handen in de zakken van mijn smoking. Daar zit het doosje met de micro chip nog in. Daarop staat alles over Lily "is het een beetje wat je gehoopt had?" vraag ik zacht. Daarmee bedoel ik mezelf. Ik kijk haar even met een kleine glimlach aan en wend dan verlegen mijn blik af.

    [volgens mij is het nog avond (:]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Fail :"D Ik pas het zo even aan.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [haha maakt niet uit kan gebeuren]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Lily | De tuinen
    Ik lachte zachtjes. ''Ja, eigenlijk wel.'' glimlachte ik. Tot nu toe was hij aardig, en hij zag er zeker niet slecht uit. Ik streek mijn jurkje glad. De hakken waren ontiegelijk hoog, en mijn voeten deden ontzettend veel pijn; van mijn moeder móest ik volhouden, en geen vernedering ondergaan. Ik verborg mijn pijn zo goed als ik kon, en het lukte me aardig.
    ''Jou ook?'' grijnsde ik, en ik merkte dat ik me wat meer op mijn gemak begon te voelen bij hem.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Deavon John Smith | De tuinen
    "Ja eigenlijk wel, Jou ook?" vraagt Lily. Ik zie dat ze grijnst wat haar witte tanden bloot legt.
    Ze beviel me tot nu toe wel. Ze ziet er iniedergeval prachtig uit. Alleen haar innerlijk nog. Ik bloos een beetje. "ja ook" zeg ik knikkend. Ik vind het vervelend dat ik niet weet wat ik moet zeggen. Ik ken haar helemaal niet en weet dus ook niet wat er verkeerd kan gaan vallen.
    "Je ziet er mooi uit" zeg ik met een glimlachje. "je bent een mooie vrouw" ik merk dat ik weer begin te blozen en vervloek mezelf vanbinnen daarom.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Lily | De Tuinen
    Ik glimlachte bescheiden.
    ''Je ziet er mooi uit.'' zei hij, en ik sloeg mijn ogen neer. ''Dankjewel.'' zei ik, en mijn mondhoeken krulden omhoog.
    ''Je bent een mooie vrouw.'' bij die woorden keek ik hem verbaasd aan, en net als bij hem verschenen er blosjes op mijn wangen. ''Dankjewel.'' zei ik, en merkte dat ik in herhaling viel. Een klein lachje verliet mijn mond, en denkbeeldig sloeg ik mezelf voor mijn hoofd. Ik had domme opmerkingen en acties soms.
    Toen ik merkte dat mijn voeten écht pijn begonnen te doen, keek ik Deavon even aan. ''Zullen we even zitten? .. Ofzo.'' vroeg ik hem, een tikkeltje nonchalant, en zuchtte onhoorbaar.
    Ik mocht niet verveeld, geïrriteerd, onverschillig of nonchalant overkomen, of iets in die trant. Nee, als er zoiets zou gebeuren, kreeg ik mijn ouders op mijn dak.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Deavon John Smith |De tuinen
    "Zullen we even zitten?...ofzo?" vraagt Lily.
    Ik kijk Lily even aan en knik dan. Ik leid haar naar een bankje vlakbij een bloemenbed en ga er dan op zitten.
    Ik glimlach weer even zwakjes. Nu schaam ik me best wel dat ik niet zo een prater ben. Het maakt alles zo ongemakkelijk!
    "Volgens mij heb je wel door dat ik niet zo een prater ben he?" vraag ik zacht, verlegen en een beetje beschaamd. Ik krab weer eventjes op mijn hoofd.
    "Dus..ehm. Waar houd jij van?" Ik kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan. Dat klonk nou zo dom! "Ik bedoel. hobbies of zo? wat voor baan heb je?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Lily | De Tuinen
    Ik lachte zachtjes. ''ik praat ook niet zo veel, hoor.'' glimlachte ik, en die glimlach werd breder toen ik zag hoe verlegen hij was.
    ''Sporten en zingen.'' antwoordde ik schouderophalend, wetend dat ik het schilderen voor me moest houden. ''Oh, en ze hebben me een model gemaakt.'' mompelde ik, doelend op het Algoritme. Ik was er niet ontzettend tevreden mee, maar het kon er mee door. Als ik mijn ouders maar trots kon maken; dan was alles goed.
    ''En jij?'' vroeg ik hem geïnteresseerd, en ik keek hem aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Deavon John Smith |De tuinen
    Ik kijk haar eventjes aan. Model dat verbaast me helemaal niets.
    "Ik houd wel van lezen. Tekenen doe ik ook wel en koken" antwoord ik. "ik werk in het restaurant van mijn ouders." antwoord ik. Vaak sta ik achter de bar en schenk het drinken in die de gastvrouwen en serveerders dan brengen. Dan hoef ik niet zo veel met mensen te praten" Ik bloos weer.
    "Het levert wel lastige situaties op. Maar ik vind het fijn zo. Ik ben altijd een beetje...ja op mezelf geweest" Ik krab weer ongemakkelijk op mijn hoofd.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Model kon niet. Had Carmella eerst ook, maar iedereen draagt altijd dezelfde kleren dus modellen zijn er niet.]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Oh, oké, pas ik wel aan als ik iets weet :'D Haha :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elyse Felicia Lautus ~ Matching Banquet Zaal
    'Aangenaam kennis te maken.' zegt Owen beleefd. 'U heeft een uitermate mooie dochter meneer.' zegt hij daarna tegen mijn vader. Hij knijpt even in mijn hand en pakt een glas witte wijn voor zichzelf en voor mij terwijl mijn ouders zich voor stelen als Oliver en Allison. Ik bijt op mijn lip en kijk wat ongemakkelijk om me heen. 'Zullen we nu naar jouw ouders gaan,' fluister ik in Owen's oor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Owen Rheya Jackon
    'Zullen we nu naar jouw ouders gaan,' Fluistert ze zacht in mijn oor en ik knik lichtjes 'Excuseer ons.' Waarna ik Elyse bij haar hand pak. 'Elyse dit is mijn moeder Abby en mijn vader Wren. Pap, mam mijn uh.. verloofde Elyse.' Ik ben nog niet uitgesproken of mijn vader pakt Elyse's hand vast om er een kus op te geven en ik schenk haar een beschamende blik toe. Mijn moeder daar in tegen trekt ons allebei in een korte warme knuffel.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [Me internet is afgesloten dus ben op me tel sorry als mijn stukjes kort zijn]m


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Risus (Floris)?


    Quiet the mind, and the soul will speak.