• "What if the perfect life isn't perfect?"



    Officials:
    - Angelite Kyanite Hire - Angelite
    - Yemelia Fannie Shannon - LacunaCoil

    The seven boys:
    - Michael Emerald Gold - Angelite
    - Deavon John Smith - Rechazame
    - Floris Dylano Nilson - Risus
    - Owen Rheya Jackon - Adores
    - Daniël James MacGregor - WillNotLearn
    - Angus Scott Stanton - Avenger
    - Levi Cameron Lautus - Bisous

    The seven girls:
    - Carmella Reine Marvella - Melite
    - Cherine Violette Laramie - Melite
    - Lily Samantha Henderson - Aragog
    - Avelin Cyrille June - SerpentEyes
    - Elyse Felicia Lautus - Bisous
    - Annebeth Charlotte Neuman - Perdu
    - Faith Temperance River - Morticia


    De matches:
    Annebeth Charlotte Neuman - Angus Scott Stanton.
    Cherine Violette Laramie - Levi Cameron Lautus.
    Carmella Reine Marvella - Daniël James MacGregor.
    Avelin Cyrille June - Michael Emerald Gold.
    Lily Samantha Henderson - Deavon John Smith.
    Elyse Felicia Lautus - Owen Rheya Jackon.
    Faith Temperance River - Floris Dylano Nilson.


    - Schrijf boven je posts: 1. De naam van je karakter en 2. Waar die zich bevind;
    - Schrijf posts van 6 zinnen of langer


    De Matching Banquet is achter de rug. Iedereen woont inmiddels samen met z'n Match.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 16:49 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Levi Cameron Lautus ~ Matching Banquet Zaal
    'Ja, is goed,' glimlacht ze. 'Naar wie gaan we eerst?'
    Ik kijk even rond en zie dat ze niet meer bij elkaar staan. Van uit mijn ooghoeken zie ik Elyse en Owen, die blijkbaar weer samen zijn, richting mijn ouders lopen. 'Laten we eerst naar jouw ouders gaan okee?' stel ik voor waarna ik haar hand vast pak.

    Elyse Felicia Lautus ~ Matching Banquet Zaal
    'Ah, ik denk eigenlijk dat het allemaal best zal lukken,' zegt Owen en hij staat op. 'Zullen we naar binnen gaan? Ik zou graag je familie ontmoeten.'
    Hij heeft zijn arm uitgestoken en na een lichte aarzeling steek ik mijn arm er doorheen. 'Dat is goed,' antwoord ik. We lopen de zaal weer in. Ik kijk rond of ik Levi ergens zie maar in plaats van Levi zie ik Floris staan. Snel kijk ik weer voor me en trek ik Owen mee naar mijn ouders. 'Mam, pap dit is Owen. Owen, dit zijn mijn ouders,' zeg ik met een hele lichte glimlach.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Floris Dylano Nilson. • Mathcing Banquet Zaal.

    "Aangenaam," Hoor ik Barry na Faith zeggen en vanuit mijn ooghoeken zie ik dat hij even een kusje op haar hand plant. Typisch Barry. Hij papt altijd wel aan met de vrouwtjes. Het verbaasd me dat er geen knipoog bij komt. Volgend jaar is het zijn beurt en piept hij wel anders. Ik richt me weer op het zoeken naar Elyse. Blijkbaar is ze naar buiten geweest, want ze komt net door een grote deur naar binnen lopen. "Naar wie ben je op zoek, Floris?" Is de stem van Faith die me even laat schrikken. "Eh, naar een vriend. Levi." Antwoord ik, waarna ik even snel de zaal rondkijk en uiteindelijk met mijn vinger in de richting van levi wijs. Al snel laat ik mijn hand weer afzakken en pers een bescheiden glimlach op mijn gezicht. "Nu is jouw moeder aan de beurt" Ik kijk even rond en wanneer ik haar moeder heb gevonden is het mijn beurt om haar pols beet te pakken. "Ik zie jullie straks wel weer" Zeg ik om vervolgens richting Faith's moeder te lopen.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 16:07 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Holyyyyyyyy.
    What happened? D:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Iedereen is naar dat banket gegaan en gematched. Your the lucky one whos character is matched with mine :p]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Faith Temperance River | Matching Banquet Zaal.
    ‘Eh, naar een vriend. Levi.’ Antwoorde hij, waarna ik merk dat hij de zaal rondkijkt en uiteindelijk met zijn vinger richting Levi wijst. Net als ik erover door wil vragen, laat hij zijn hand zakken, perst een bescheiden glimlach op zijn gezicht en pakt mijn pols beet. ‘Nu is jouw moeder aan de beurt. Ik zie jullie straks wel weer.’
    Ik frons, maar wordt toch door hem meegetrokken en zwaai naar de twee zusjes van Floris met een glimlach. Als we eenmaal zijn aangekomen, loop ik gelijk door naar mijn moeder, die me ook had opgemerkt en geef haar een knuffel. Met een glimlach laat ik haar weer los en knik lichtjes naar Floris. ‘Floris, dit is Carolyn,’ Grinnik ik en bijt even op mijn onderlip om dan naar mijn moeder te kijken. ‘Mam, dit is dus Floris.’
    Ze knikte alleen maar als teken dat ze me al snapte en nam Floris in zich op. ‘Aangenaam, Floris. Kent ze je ouders al?’ Vroeg ze terwijl ze hem aankeek en haar hand uitstak.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rechazame schreef:
    [Iedereen is naar dat banket gegaan en gematched. Your the lucky one whos character is matched with mine :p]

    [Okay, thankuuu ;3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    [Okay, thankuuu ;3]

    [duss reactie? :P]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    (...)
    [duss reactie? :P]

    [Rustig :')
    Kan je die van jou even quoten?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    (...)
    [Rustig :')
    Kan je die van jou even quoten?]

    [ofcourse uno momento :p]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    Deavon John Smith - Matching Banquet
    Lily Samantha Henderson. Dat was dus mijn verloofde.Ik bijt zacht op mijn onderlip en zie mijn moeder me glimlachend aankijken. Ik kende haar niet dus heb geen idee wat ik van haar moet verwachten.
    Ik loop naar de official waar ik de micro-chip krijg. Vrijwel meteen loop ik meteen weer terug naar mijn tafel."Ga haar zoeken dan" spoort mama me aan.
    Ik slik even. Nu begin ik zenuwachtig te worden. Ik wil weer weglopen. Mam houd me tegen en strijkt mijn smoking nog even glad. Mama duwt me nog snel een roos in mijn handen. Ik loop even rond. Zoekend naar het meisje dat aan mij gematched was.
    Dan zie ik haar. Ze zit aan een tafel met prachtige zwarte haren een getinte huid en haar ogen. Wauw. Ik denk dat ik wel goed zit. Ik loop op haar af en glimlach even.
    "Hoi" zeg ik zacht. "ik...ehm...ja ik ben Deavon Smith" zeg ik zachtjes en ik steek de roos naar haar toe.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Lily Samantha Henderson | Matching Banquet
    Deavon John Smith.
    ''Deavon John Smith.'' herhaalde ik op fluistertoon, en mijn ogen speurden de ruimte af.
    Hoe zou hij er uit zien? Was hij aardig? Knap? Verschillende vragen spookten door mijn hoofd, maar ik kreeg pas antwoord toen de jongen voor me stond. Plotseling. Ik schrok op uit mijn gedachten toen er een getinte jongen voor me stond, en een roos naar me uitstak. Hij had donkerbruine ogen die me verlegen aankeken, en kort, donker haar. Met een bescheiden glimlach pakte ik de roos aan, en keek hem aan.
    ''Eh- Lily Henderson.'' stelde ik mezelf voor, en kon het niet laten om aan de roos te ruiken. Lekker.
    ''Dankjewel.'' zei ik zachtjes, en sloeg even mijn ogen neer. God, waarom moest ik ookalweer zo verlegen zijn? Ik zag mijn vader me tevreden aankijken, en hij bood even zijn excuses aan om vervolgens weg te lopen.
    die zal wel weer terugkomen, dit doet hij vast zodat we even tijd hadden. Typisch mijn vader.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 20:14 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Owen Rheya Jackon - Matching Banquet
    'Mam, pap dit is Owen. Owen, dit zijn mijn ouders,' Stelde ze me wat voorzichtig voor. Ik glimlachte vriendelijk en stak mijn hand uitnodigend uit. 'Aangenaam kennis te maken.' zei ik uitermate beleefd. 'U heeft een uitermate mooie dochter meneer.' zei ik tegen haar vader nadat hij mijn hand veel te hard geschud had. Ik kneep even kort in de hand van Elyse die ik even kort vastpakte. Ik pakte twee glazen witte wijn van een voorbijkomende bediende en gaf er een aan Elyse.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Deavon John Smith | Matching Banquet zaal
    "Eh Lily Henderson" antwoord ze. "Dankjewel" voegt ze er zacht aan toe nadat ze even aan de roos geroken heeft. Een man, ik gok haar vader excuseert zich en loopt vervolgens weg.
    Ik aarzel. Ik heb echt geen idee wat ik moet doen. Ik zorg dat ik nooit echt in gesprek moet met iemand. En nu word ik gedwongen. Met een meisje ook nog. Ik wend mijn blik even af en stop mijn handen in mijn zakken. Wat nog erger is, is dat ik mijn ouders hun ogen in mijn rug voel prikken.
    "ehm...heb je zin om een stukje te wandelen Lily, misschien in de tuinen ofzo?" vraag ik zachtjes. Al is het alleen om mijn ouders te ontwijken.
    Ik bekijk Lily nog eventjes. Ze is prachtig. Ik had het niet verwacht. Ze heeft een licht getinte huid, net zoals ik. Glanzend zwarte haren. Volle lippen met spierwitte tanden en grote blauwe ogen. Ik had nooit verwacht dat ik zo'n knap meisje toegewezen krijg.
    Ik glimlach even naar haar. Ze is knap, daar ben ik blij om. Nu ben ik wel benieuwd of ze qua innerlijk ook bij mij past. Dat zal wel, anders waren we niet gematched.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [het boek is wel leuk trouwens, al ben ik nog pas aan het begin]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Lily Samantha Henderson | Matching Banquet - buiten
    ''Tuurlijk.'' glimlachte ik, en liep met Deavon aan mijn zijde naar buiten. Deavon was een lieve jongen, dat was mijn eerste indruk. Verlegen, maar tegelijkertijd toch een charmeur. Zijn bescheiden randje stond me wel aan, veel beter dan jongens die een te groot ego hadden.
    Toen we buiten liepen, schenen de zonnestralen fel. De vogeltjes floten vrolijk, en de lucht was, op enkele wolkjes na, helemaal blauw.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''