• 'Will there ever be peace again, or will just one specy survive till the end?'



    Pagina 1: Adelynn Denyse Laramie - Carmella Reina Jae Marvella
    Pagina 2: Phoebe Azalea Pierce
    Pagina 3: Sandy Tailor
    Pagina 4: Sixx - Diamond 'Dia' Wood
    Pagina 5: Liam Oliver Anderson - Caroline Rosalyn Roux - Matthew Kyle
    Pagina 6: Silver Quartz
    Pagina 7: Caleb Maxwell Fox - Diora Cherelle Fox - Emerence Ariàne Davis
    Pagina 8: Finn Blaise Ryder
    Pagina 9: Rafael García Sánchez - Mabel Georgia Atterbury

    Vampires

    Leider: Diamond 'Dia' Wood (Angelite)

    Jongens:
    1. Rafael García Sánchez (Bisous)
    2. Finn Blaise Ryder (Morticia)
    3.
    4.

    Meisjes:
    1. Carmella Reina Jae Marvella (Nesaea)
    2. Diora Cherelle Fox (Leannan)
    3. Emerence Ariàne Davis (Benefit)
    4. Sandy Tailor (LostDreamz)
    5.

    Vampaneses

    Leider: Liam Oliver Anderson (lluvia)

    Jongens:
    1. Caleb Maxwell Fox (Leannan)
    2. Matthew Kyle (lluvia)
    3. Silver Quartz (Angelite)
    4.

    Meisjes:
    1. Adelynn Denyse Laramie (Nesaea)
    2. Phoebe Azalea Pierce (Morticia)
    3. Sixx (Benefit)
    4. Caroline Rosalyn Roux (Aragog)
    5. Mabel Georgia Atterbury (Bisous)


    Houdt er rekening mee dat de groepen al bestaan, en de vampiers degenen in hun eigen groep dus al kennen. Dit hoeft niet goed te zijn, maar ze kunnen op z'n minst de namen.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 18:03 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Finn Blaise Ryder | Vampire.
    Het lichaam van het meisje verstijfde even in mijn omhelzing, maar ik had ook niet iets anders verwacht, en in feite wist ik al wel ergens dat ze zo erop zou reageren. Ik zei er echter niets op, omdat ik het ronduit onbeschoft vond om zo over haar te denken, al kende ik haar best goed vind ik zelf, en om vooroordelen te hebben op haar als persoon en hoe ze is.
    Ik probeerde het dan ook zo goed mogelijk naar de achtergrond te laten en er niet meer aan te denken, wat redelijk goed lukte. “Wat het nut hiervan is, lieverd?” Glimlachte ik, toen ik merkte dat ze het op haar vertrouwde, lachende manier vroeg, waarna ze opkeek en ik dit keer wel haar blik beantwoordde door mijn ogen plagerig in die van haar te laten staren. Eerlijk: ik moest hard mijn best doen om niet weer aan Katherine te denken, maar het lukte enigszins, wat al een hele prestatie voor mij was.
    “Ik deed wat er in me opkwam en dat was dit, maar ik ben blij dat je er geen problemen mee hebt,” antwoordde ik haar, al wat meer op mijn eigen manier. Haar blauwe ogen staarde me aan en ik likte even over mijn lippen om maar wat te doen te hebben, om afgeleid te zijn en niet gelijk terug aan Katherine te denken, want ik gaf echt heel veel om haar en ik leefde geen dag zonder dat ze in mijn gedachtes of hart voor kwam.
    Toen ze het contact met mijn ogen weer verbrak en wat tegen mijn schouder aan murmelde, moest ik het eerst een paar keer over nadenken voordat ik door had wat ze had gezegd. Er gleed weer een glimlach op mijn gezicht en ik duwde haar kin weer wat omhoog, waardoor ik haar wel aan moest kijken en zij mij. “Dat heb ik wel degelijk gehoord en ik neem het compliment aan,” vertelde ik haar mede op een plagerige toon, waarna ik direct vervolgde, “Jij ruikt ook wel goed hoor.” Dit puur om haar wat te plagen en ik hoopte dat het weer zoals eerder werd, lachen zonder er slecht over te voelen en ook vooral eerder toen dit nog niet gebeurd was.

    Phoebe Azalea Pierce | Vampanese.
    “Ik ben zo nuchter als het maar zijn kan,” antwoordde ik bits terug, ook al loog ik zo hard dat het kon. Ik rolde mijn ogen geïrriteerd op wat ik hem hoorde zeggen en sloeg mijn armen over elkaar, terwijl ik mezelf bij elkaar probeerde te rapen zodat ik hem niet meer wazig zou zien.
    Ik wist dat ik waarschijnlijk wankelde op mijn benen, ook al leek het voor mij dat ik stevig in mijn schoenen stond. Na zijn ‘toespraak’ draaide hij zich weer om, om voor een tweede keer rustig weg te wandelen en hopelijk wist hij dat ik niet zomaar op zou geven, want hij was echt niet zo snel van mij af.
    Derde keer is scheepsrecht, dacht ik ironisch, en ik liep met gehaaste, maar wankelende, passen naar hem toe, waarna ik hem dit keer bij zijn pols pakte en met mijn andere hand die ondertussen op zijn borstkas lag, hem tegen de muur drukte. “Luister nou even naar me, voordat Meneertje Ego weer weg wilt lopen,” siste ik hem toe, waarbij ik hem een geïrriteerde, wazig blik gunde.
    “Het is niet dat ik het niet aanvaard, het ligt er gewoon aan dat jij het níet echt meent, terwijl we allebei weten dat we fout zaten. Ja, Caleb, jij dus ook, dus als je even je trots opzij wilt zetten om me een gemeend excuus te geven, dan waardeer ik dat echt en zal ik verder mijn bek dichthouden. Ik weet dat het moeilijk voor je is, maar je kunt het echt wel.” Zei ik hem op een toon waarvan je kunt horen dat ik op de weg zit weer boos te worden, al zou ik nooit echt zo boos kunnen worden in deze staat – waar ik mezelf trouwens wel om mocht vervloeken.
    Voorzichtig liet ik hem los, want ik zag hem er nog wel voor aan dat hij weer zou gaan flippen en me weer tegen de muur aan zou drukken en daar had ik op dit moment niet veel zin in. “Trouwens, volgens mij maak ik toch echt zelf uit of ik in staat ben te discussiëren of niet. Ik voel me prima.” Mompelde ik koppig en wendde mijn blik van hem af.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 1:31 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Diora Cherelle Fox

    Als het kon, zou ik nu rood zijn aangelopen van enige schaamte of verlegenheid.
    "Fijn, dan ruiken we beiden goed." Lachte ik en wuifde het weg met mijn hand.
    Langzaam liet ik mijn handen van zijn borstkas glijden en keek weer wat omhoog zodat ik hem aan kon kijken.
    "Weet je," Begon ik op zachte toon en glimlachte een beetje. "Toen ik je voor het eerst zag, dacht ik al meteen dat je er redelijk gevaarlijk uitzag. Maar eigenlijk ben je echt een aangenaam iemand, ik mag je wel."
    Het was eigenlijk wel waar, de eerste keer dat ik hem opmerkte, probeerde ik hem zo veel mogelijk te ontlopen om toch maar geen ruzie te krijgen.
    Wat achteraf gezien redelijk dom was aangezien hij één van de grappigste mensen was die ik al in mijn leven was tegengekomen.



    Caleb Maxwell Fox

    "Ga je me nu heel de tijd tegenhouden tot ik het meen?" Spotte ik en trol een wenkbrauw op. "Meisje, waar gaat dit echt om? Voel je je dan zo gekwetst dat je dit doet? Wil je dat ik kruip voor je? Je voeten kus? Wat wil je in godsnaam nu van me? Ik zei toch sorry, en dat is al een heel begin."
    Het kwam er rustig uit, maar toch voelde ik al dat ik redelijk geïrriteerd begon te worden wat niet echt een goed teken was.
    Ik lachte even bitter wanneer ze beweerde dat ze wel in staat was om te discussiëren, ik geloofde er juist geen snars van.
    Ik bedoel, kijk dan naar haar...Ze stond te wankelen, stonk naar de alcohol en de kans was waarschijnlijk groot dat ze een woordendiscussie nooit van me zou winnen.



    [Korte stukjes, ik weet het maar ben aan de late kant en moet vertrekken.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Tot morgen iedereen, ben weg naar de verjaardasfuif van een vriendin]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    [Tot morgen iedereen, ben weg naar de verjaardasfuif van een vriendin]

    (Tot morgen and have fun! <3)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Finn Blaise Ryder | Vampire.
    Bedachtzaam liet ik mijn hand van haar gezicht vandaan en legde deze naast mij op de bank neer, maar hield haar nog wel steeds in het oog, waardoor ik kon zien hoe ze haar handen van mijn borstkas liet glijden. Hierna keek ze weer wat omhoog om mijn blik te ontmoeten, wat ik maar al te graag deed natuurlijk.
    Ik leunde wat achterover en trok haar hierin zachtjes mee, zodat ze op mijn borstkas lag. Op het moment dat ik haar zachte toon hoorde, verbaasde het me een beetje en al zeker door de woorden die ze uit sprak. Ik en gevaarlijk? Oké, ik geef het toe: ik was vroeger geen lieverdje geweest, maar ik ben veranderd en het verbaasd me dan ook echt dat Diora me er redelijk gevaarlijk uit zag zien.
    “Zie ik er gevaarlijk uit voor je?” Automatisch fronste ik mijn wenkbrauwen en ik zuchtte even toen ik door had, dat ik het hardop had uitgesproken. “Je bent een lieftallige jonge, vrouw, Diora,” sprak ik uit met een klein grijnsje op mijn lippen en ik keek haar weer aan. “Om maar te zwijgen over hoe charmant je bent.” Een zachte glimlach, waarvan ik geen eens zeker wist hoe ik die bedoelde, gleed er op mijn mond.

    Phoebe Azalea Pierce | Vampanese.
    “Een heel begin?” snoof ik, “Dat weet ik zelf ook wel, breek me de bek niet open.” Ik rolde even mijn groenblauwe ogen in hun kassen, echter was dit niet van irritatie maar van erkenning, aangezien ik het zelf ook had.
    “Ik heb gewoon het idee dat ik tegen dovemans oren praat, want je lijkt me niet te willen horen. Of je dat nu expres doet of niet, houdt er mee op want ik irriteer me dood aan dat gezeur van je.”
    Oh, mother of crap!

    Ik heb geen tijd in deze bullshit, ik wil me verder verdrinken in de alcohol die ik volgens mij nog ergens in een hoekje onder mijn bed had verstopt.
    Humeurig sloeg ik mijn armen over elkaar, maar besloot om vlak hierna nonchalant mijn nagels te bestuderen. Het kwam er dan wel niet sterk genoeg uit, ik had het wel gezegd en dat vond ik al goed genoeg.
    De irritatie die er intussen in hem groeide, had ik wel degelijk opgemerkt, ik probeerde er gewoon niet op te letten. Wie had het hier over kruipen of mijn voeten kussen? Jezus zeg, wat een drama Queen en ze dachten nog wel dat ik erg was.
    “Maar goed, ik zal je excuus accepteren,” ging ik verder en ik keek hem weer aan, doordringend. “Omdat jij het bent.”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Diora Cherelle Fox

    Wanneer hij me op zijn borstkas trok, kon ik me nog net inhouden om niet te lachen.
    Voor een tweede keer plaatste ik mijn handen weer op zin borst en keek hem nogmaals lachend aan.
    "Weet ik toch," Grapte ik zacht en liet ondertussen mijn ogen met een kleine glimlach over zijn gezicht gaan. "Hoewel ik niet zo jong meer ben, 150 is al wat."
    Ik wist dat hij veel ouder was, maar persoonlijk vond ik het al een hele prestatie dat ik al 150 jaar meedraaide zonder dat iemand een poging waagde me iets aan te doen.
    Natuurlijk was het niet altijd even gemakkelijk geweest, maar ik hield wel van het eeuwige leven, alleen het offer dat het met zich meebracht vond ik niet zo fijn.
    Het drinken van bloed liet me een monster voelen, een parasiet, leven op de kap van iemand anders.
    Met een zacht gebaar, streek ik een kleine lok haar van zijn voorhoofd af en merkte dat ik mijn eigen weerspiegeling in zijn ogen zag.
    Ik zag er ontspannen uit, wat waarschijnlijk kwam omdat ik me goed voelde.
    Zeker nu alles weer wat aan de kalme kant was en Finn niet langer zo kapot van verdriet was, misschien hield hij het wel verborgen voor me, waar ik hem erg dankbaar voor was.



    Caleb Maxwell Fox

    Ik kon het niet laten om te grijnzen nu ik toch mijn zin had gekregen.
    "Dus alles is weer ok?" Vroeg ik en keek haar aan terwijl ik nonchalant met mijn hand door mijn haar ging.
    Natuurlijk was het niet ok tussen ons, ze was immers erg slecht gezind op me omdat ze van mening was dat ik het niet meende.
    Maar aan de andere kant, als ik echt niet zou willen dat het weer goed zat tussen ons, had ik nog niet eens de moeite genomen om mijn verontschuldigingen te overwegen.
    Ergens vroeg ik me af of ze dadelijk, als ik eventueel weg zou gaan weer naar de fles zou grijpen om alles te vergeten wat er de afgelopen minuten af was gespeeld tussen ons.
    "Het spijt me echt," Zei ik al wat kalmer maar deze keer meende ik het ergens wel. "Ik denk gewoon dat het me wat te veel was geworden, ik had niet zo mogen roepen."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Bisous --> Stiles


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Finn | Vampire.
    Een klein blijdschapsgevoel ging er door mijn lichaam heen toen ik haar lachende gezicht zag. Vraag me niet waarom, maar om de één of andere reden maakte haar glimlachje me altijd weer blij…
    En dat zie je maar weer aan de kleine inzinking net, zelfs nu kon ze me weer even laten lachen, nergens meer aan laten denken. Al moest ik nog steeds aan Katherine denken, maar liet dat niet merken, ik wilde niet dat zij nog meer bezorgd zou worden. Als ze dat al überhaupt was.
    “150 is al zeker wat,” Grijnsde ik terwijl ik haar aankeek, “maar wat zegt dat dan over de 283 jaren dat ik ben?” Lachte ik en gooide hierbij mijn hoofd wat naar achteren, waarna ik haar even aankeek maar vervolgens mijn arm bij haar weghaalde en weer normaal ging zitten.
    “Tot nu toe ben ik best een goede bodyguard voor je, vind ik,” meldde ik haar met een uitdagende glimlach op mijn gezicht.

    Phoebe | Vampanese.
    “Dus alles is weer ok?” Hij keek me aan en ik vernauwde mijn ogen half toen hij met zijn hand nonchalant door zijn haar ging. Hij deed alsof hij dit alles gewonnen had omdat ik ‘toegegeven’ had aan hem, maar dan had hij het dus mooi mis.
    Nonchalant, maar meer aan de ijzige kant, haalde ik mijn schouders op als teken dat het me niet uitmaakte. Sure, wat jij wilt, dacht ik ironisch.
    De hoofdpijn kwam erger en ik vroeg me af of ik nog wat zou moeten drinken om dit weg te krijgen, maar dan zou ik dingen doen waar ik waarschijnlijk spijt van zou hebben en morgen zou ik alles vergeten zijn. Als een zwarte plek in mijn geheugen, blind en doof voor alles wat er gebeurde.
    “Het spijt me echt,” Hij zei het wat kalmer en ik schrok op uit mijn gedachtes, “Ik denk gewoon dat het me wat te veel was geworden, ik had niet zo mogen roepen.” Verbaasd keek ik hem aan, met in mijn ogen een lichte nieuwsgierigheid naar hem en op mijn mond een wazige glimlach.
    “En ik had haar niet mee mogen nemen,” Een lange, ongemakkelijke stilte vormde en je kon gemakkelijk merken dat ik me nerveus voelde, door de manier waarop ik mijn blik afwendde en heen en weer wankelde – dit keer echter niet omdat ik gedronken had, maar door de nervositeit.
    “Het spijt me.” Kwam er toen zacht, bijna onhoorbaar, tussen mijn bleke lippen vandaan terwijl ik nog steeds wegkeek en aan mijn goudblonde haar begon te frunniken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Diora Cherelle Fox

    "Ouwe zak," Grapte ik en wendde hoofdschuddend mijn ogen af terwijl ik lachte. "En als bodyguard ben je inderdaad goed, maar als vriend zelfs nog beter."
    Het gevoel dat ik had wanneer ik wist dat ik hem kon vertrouwen, was onbeschrijfelijk.
    Ik wist dat hij niet over me zou oordelen als anderen dat wel zouden doen en dat vond ik net zo fijn aan hem.
    Nu ik er zo over nadacht, had ik best weinig echte vrienden die ik blindelings vertrouwde, maar ergens vond ik het goed zo.
    Echte vrienden kan je tellen op één hand zei de vrouw van het weeshuis altijd en met ouder worden besefte ik dat ze eigenlijk wel gelijk had.
    Ergens was ik alleen bang dat ik meer zou voelen dan alleen vriendschap, wat ik eigenlijk niet wilde.
    Het idee dat zoiets zou gebeuren schrikte me ergens toch af aangezien ik niet wilde dat een vriendschap stuk zou zijn nadat een relatie op de klippen zou lopen.
    Ik heb het ooit eens meegemaakt en zou het niet nog een keer willen aangezien ik die jongen toen erg graag had en hij erg veel over me wist, misschien wel te veel naar mijn zin.
    Gelukkig waren al mijn geheimen wel veilig bij hem, net als bij Finn en wist ik dat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken.
    "Hoelang zoek je me eigenlijk nog te bewaken?" Vroeg ik en keek hem nieuwsgierig aan. "We zitten hier al een tijdje en ik heb tot nu toe nog niets vreemds geroken."
    Ik wreef onbewust even met mijn wijsvinger over het puntje van mijn neus terwijl ik zijn antwoord rustig afwachtte.




    Caleb Maxwell Fox

    Verrast door haar plotselinge omkeer stond ik voor een volle minuut met mijn mond vol tanden, niet wetend wat ik juist moest zeggen of doen.
    Ze verontschuldigde haar, iets wat ik haar eigenlijk nog nooit had horen doen.
    "Wil je me alleen één plezier doen?" Vroeg ik met een zachtere stem en leunde tegen de muur. "Vertel alsjeblief aan niemand wat je over haar weet of denkt te weten."
    Niemand mocht weten dat Diora mijn zus was en bijna in de handen was gevallen van onze clan.
    Dat zou misschien haar dood, en de mijne, kunnen worden en dat wilde ik niet.
    Het idee dat mijn tweelingzus bij een andere clan zat, kon misschien als hoogverraad gezien worden en als dat het geval was, werden we misschien openlijk geëxecuteerd om als voorbeeld te gebruiken als iemand zou spioneren voor een andere clan.
    Het probleem was dat ik niet juist wist wie ik kon vertrouwen dus leek het me gewoon het beste dat ik het geheim op mijn eigen schouders zou dragen.
    Mijn geheim, mijn last.
    Phoebe zat waarschijnlijk zo dicht tegen de waarheid dat ik er op de één of andere manier erg onzeker over werd, maar gelukkig kon ik niets laten merken.
    Zodra ze zou merken dat mijn zekerheid zou wankelen, zou ze dat misschien als aansporing geven om verder te graven, iets wat ik wilde vermijden.
    "Wil je dat doen?" Vroeg ik nogmaals voor de zekerheid. "Geloof me, dat is het beste voor iedereen."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Wauw, topic teruggevonden D:
    Wat is er precies gebeurd -ik heb een heel topic gemist :c- en waar kan ik inspringen met Caroline -vampanees-?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Diora was even ontvoerd door Phoebe omdat ze vond dat ze op Caleb leek, ze zijn namelijk een tweeling maar Caleb heeft nog niemand dat verteld. Caleb had even een seksueel pleziertje met Adelynn en liet haar doodleuk staan nadat hij Diora hoorde in het fort. Diora wist te ontsnappen, Finn bood zich aan als bodyguard nadat ze hem haar geheim had verteld wat hij nog best goed opvatte. Finn heeft wat problemen met zijn verleden omdat zijn geliefde vermoord is en Caleb had een ferme ruzie met Phoebe maar nu is het ongeveer terug goed. Dat is al wat ik weet.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn | Vampire.
    Toen ik hoorde wat ze zei en me daarmee plaagde, moest ik met haar mee lachen, gewoon omdat ik het niet in kon houden, echter was dit hierna snel op gehouden. Met een nep-serieus gezicht keek ik haar aan en zei met pretoogjes, “Héy, jongedame! Een beetje respect graag voor de ouderen, hé.” Ik kon echter mijn lachbui niet langer meer inhouden, wat als resultaat was dat ik weer moest lachen en voor even was Katherine zelfs naar de achtergrond vervaagd.
    Mijn lach stierf langzaam af en mijn ogen zochten die van haar weer, waardoor ik lichtjes schrok toen ik haar schitterende blauwe ogen ook daadwerkelijk zag. Ik kon er niets aan doen ze een beetje met die van Katherine te vergelijken, ze leken zo veel op elkaar dat het bijna pijn deed, maar aan de andere kant vond ik het zo mooi en was ik lichtelijk tot haar aangetrokken.
    Dit was op het begin dat ik Diora leerde kennen erger geweest, want toen ik haar felle blauwe ogen voor het eerst zag, schrok ik ook al liet ik dat niet merken en had ik een sterke aantrekkingskracht naar haar gevoeld. Maar Diora ontweek me telkens, elke keer dat ik naar haar toe wilde komen om met haar te praten en nu wist ik eindelijk waarom… Zag ik er dan zo gevaarlijk uit? Gelijk schudde ik de gedachtes weer van me af toen ik haar vraag hoorde.
    Ze keek me nieuwsgierig aan en wreef hierna even met haar wijsvinger over het puntje van haar neus. In gedachten keek ik toe, maar kwam toen wat dichterbij, bracht mijn hand naar haar wang waarna deze bijna liefkozend zijn weg vervolgde door haar blonde haarlokken. “Misschien zit ik hier wel gewoon omdat ik van je gezelschap wil genieten.” Het kwam anders uit mijn mond, verleidelijk bijna – iets dat ik nog nooit bij haar had gebruikt, iets waar ik eigenlijk ook wel van schrok maar het niet liet zien.

    Phoebe | Vampanese.
    Ik had wel degelijk gemerkt dat hij verbaasd was door mijn verontschuldiging, maar expres zei ik er niets op en negeerde het. Hij leunde hierna tegen de muur aan en stelde met een zachtere stem een vraag waarvan ik het antwoord al wist, maar het kwam vaag tot me binnen, wat me verwarde. Er kwam een soort mist in mijn hoofd of ten minste iets waardoor ik nu al helemaal niet meer logisch kon nadenken en ik liet me tegen de muur aan zakken op de grond.
    Mijn hoofd verstopte ik in mijn handen en het maakte me even helemaal niets uit dat Caleb toekeek en wel degelijk gelijk had, over dat ik niet in staat was te discussiëren. Ik probeerde het gewoon niet toe te geven, koppig dat ik ben, maar nu deerde het me helemaal niets, want het leek wel alsof ik nog stond en ieder moment om kon vallen.
    “Wil je dat doen? Geloof me, dat is het beste voor iedereen.” Wát moet ik voor hem doen? Wat had hij nou allemaal gezegd? Shit, ging er meerdere keren door mijn hoofd heen. Als hij merkt dat ik het niet gehoord hebt, flipt hij misschien weer en daar heb ik op het moment echt geen zin in.
    Denk na, Phoebe, denk, denk…
    Opeens sloeg het me en hoorde ik het in mijn gedachten wat hij had gezegd. “Vertel alsjeblieft aan niemand wat je over haar weet of denkt te weten.” Ik knikte zachtjes en ik wist niet eens zeker of hij het merkte, maar voor mij knikte ik duidelijk genoeg mijn hoofd. Even zuchtte ik diep om me wat bij elkaar te rapen, maar het lukte me niet om hem aan te kijken want het leek alsof mijn hoofd op een gegeven moment uit elkaar scheurde.
    “Geen zorgen,” mompelde ik zachtjes. “dat was mijn bedoeling al; dat ik het aan niemand vertel.” Het kwam er nog waziger uit dan eerst, maar tijd om na te denken of hij het gehoord had of niet, had ik niet echt want er begonnen zwarte vlekken voor mijn ogen te dansen.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 15:10 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Diora Cherelle Fox

    Wanneer zijn hand mijn wang raakte, voelde ik hoe mijn adem even in mijn keel stokte terwijl ik niets kon doen, alsof mijn brein weigerde om normaal te functioneren.
    Zijn woorden hadden me weten te verstommen, door zijn aanraking kon ik niet helder denken en het was door de combinatie van die twee, dat ik alleen maar schaapachtig kon glimlachen.
    Ik voelde me net zo'n meisje dat voor het eerst in haar leven een man zag, verlegen, onhandig en lacherig.
    De plek waar zijn hand mijn huid raakte, leek wel te tintelen wat best fijn aanvoelde en al zeker wanneer hij zijn hand naar mijn haar verplaatste.
    "Misschien vind ik dat niet eens zo erg," Zei ik en was me er vaag van bewust dat mijn stem zo zacht was dat het wel op gefluister leek.
    Ik wist dat ik niet op deze manier over hem mocht denken, maar ik kon het niet tegenhouden, hoe graag ik dat ook wilde.
    Het leek haast wel alsof ik gehypnotiseerd werd door zijn blik en kon alleen maar terug staren met een kleine glimlach.
    Als verdoofd nam ik zijn hand vast en streek er met mijn duim over terwijl ik alle moeite van de wereld deed om weer helder te kunnen denken.
    Wat deed hij met me?




    Caleb Maxwell Fox

    Ik knikte en mompelde een klein bedankje dat ze het toch voor zich zou houden.
    "En blijf van de drank af," Zei ik en toverde voor het eerst in lange tijd een glimlach op mijn gezicht. "Je stinkt ernaar."
    Het kwam er uit op een vriendelijke manier, niet langer aanvallend of arrogant.
    Mijn armen kruisten zich voor mijn borstkas terwijl ik haar wat beter bekeek.
    Ze zag er eigenlijk echt slecht uit, zou het mijn schuld zijn?
    Wanneer ik terugdacht aan het feit dat ik echt wel grof tegen haar was geweest, voelde ik me ergens schuldig omdat het voor mij aanvoelde alsof ik haar aanzet had gegeven om te drinken.
    Als ik had geweten dat ze er zo zwaar aan zou tillen, had ik waarschijnlijk wel twee keer nagedacht voordat ik mijn domme bek open had getrokken.
    "Wat ga je doen als iemand er naar vraagt?" Vroeg ik wanneer ik opschrok uit mijn overpeinzingen. "Ik bedoel tegen Adelynn of de leider of zo."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn | Vampire.
    Ik had werkelijk waar geen idee waarom ik dit deed zoals ik nu tegen haar doe, verleidelijk, liefdevol. Natuurlijk was ze een vriendin van me en deed ik aardig tegen haar, veel van de tijd wilde ik bij haar doorbrengen en haar aan het lachen maken, maar ik heb nog nooit in al die tijden dit rare gevoel meegemaakt. Het voelde anders, bijna zoals ik bij Katherine had gevoeld.
    Het maakte me aan de ene kant heel bang maar aan de andere kant wilde ik er meer naar weten, was ik nieuwsgierig geworden. Dat was dan ook de reden dat ik naar haar bleef kijken op bijna dezelfde liefdevolle manier als dat ik naar Katherine keek – bijna.
    Haar zachte hand die de mijne vastnam en er vervolgens met haar duim over streek, voelde goed en het voelde alsof er meerdere elektrische schokjes door mijn hand ging op de plek waar ze streelde. Mijn hand bleef even in haar blonde haren zitten terwijl ik haar nog steeds aan keek.
    Toen gleed deze langzaam en kalm af naar haar nek en kwam ik wat dichterbij, waarna ik vervolgens een zachte kus op haar wang drukte. “Dat is goed om te horen.” Fluisterde ik bijna onhoorbaar, onbewust en verdoofd van het feit dat ik deze dingen deed en zei bij haar.

    Phoebe | Vampanese.
    Het kwam allemaal een beetje vaag binnen wat hij zei omdat ik me meerder deels op mijn hoofdpijn probeerde te concentreren en aan het feit dat de zwarte vlekken voor mijn ogen steeds erger werden. Sowieso zou ik het allemaal wel overleven, want tsja, vampiers gaan nu eenmaal niet gemakkelijk dood of zo… maar het is gewoon irritant om dit mee te maken, al had ik dit heel vaak, ik was er nog steeds niet aan gewend en dat wilde ik ook niet eigenlijk.
    “Wat ga je doen als iemand er naar vraagt?” O ja, Caleb was er ook nog. Zou hij mij zwak vinden, het tegen mij gebruiken en het andere vertellen? Het verbaasd me nog dat dit de eerste keer is dat hij me zo gezien heeft, aangezien ik constant dronken of aangeschoten ben. “Ik bedoel tegen Adelynn of de leider of zo.”
    Vaag trok ik mijn schouders op, maar het was heel zwak omdat het voelde alsof ik de hele wereld op mijn schouders droeg en ik vroeg me daarom ook af of hij het überhaupt gezien had. Ik moet wat zeggen of doen anders dan heeft hij weer zijn gelijk gekregen, ging zijn trots weer omhoog… en dat zou ik natuurlijk niet willen, zeker na deze ruzie tussen ons.
    “Tuurlijk,” antwoordde ik enkel kortaf, pas laat kwam ik erachter dat het een vraag was waarop je wat langer terug moest zeggen. Een echt antwoord en geen ja of nee. Ik zuchtte diep voordat ik weer op stond, maar het werd zo zwart voor mijn ogen dat ik weer wankelde en ik mezelf tegen de muur in stand probeerde te houden, echter lukte dit niet al te goed en zakte ik weer naar op de grond met mijn handen in mijn goudblonde haren en mijn gezicht naar de hemel.
    “Fuck.” Kon ik alleen mompelen tegen de hoofdpijn, de zwarte plekken voor mijn ogen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Diora Cherelle Fox

    Elke zenuw in mijn lichaam schreeuwde om zijn aanraking die zo zacht en teder aanvoelden.
    "Dit is verkeerd, maar ik moet het gewoon even proberen." Fluisterde ik boog wat naar hem toe terwijl ik hem ook wat naar me toe trok aan zijn shirt.
    Waarom ik het deed, wist ik zelf niet.
    Misschien wel omdat ik het wilde, of om meer duidelijk te scheppen ten opzichte van mijn eigen gevoelens.
    Ergens wist ik wel dat ik niet alleen vriendschap of sympathie voor hem voelde maar ergens was ik ook niet zeker of ik verliefd was.
    Langzaam plantte ik onzeker mijn lippen op de zijne terwijl ik mijn ogen sloot en met mijn vingers teder langs zijn kaaklijn streek.
    Voor mij voelde het aan alsof de wereld om me heen vervaagde en dat niets me nog kon schelen, ik had alleen nog oog voor hem.
    "Sorry," Zei ik en liet hem los terwijl ik opstond van de zetel en even op hem neerkeek.
    Woorden schoten tekort en het enige wat ik nu nog kon doen was met een lichtelijke verbazing met mijn vingers aan mijn lippen voelen.
    "Het was sterker dan mezelf," Zei ik en deed een stap achteruit om afstand te creëren.
    Het laatste wat ik wilde was dat hij boos op me zou zijn omdat ik hem zonder echte reden kuste en dat ik het nog fijn vond ook.
    Uit angst voor zijn reactie, leek het me beter dat ik niet te veel meer zou zeggen, wie weet zou hij me dan nooit meer willen zien.
    Ik slikte even en haalde mijn vingers van mijn mond terwijl ik onzeker op mijn onderlip beet.




    Caleb Maxwell Fox

    Mijn reflexen waren redelijk snel, waardoor ik haar nog kon opvangen en haar weer recht kon houden.
    "Phoebe?" Vroeg ik enigszins geschrokken en nam haar kin beet zodat ze me wel aan moest kijken. "Phoebe, alles in orde?"
    Natuurlijk was het niet in orde, maar ik was zodanig onder de indruk dat ik niet zo helder meer kon denken.
    Ik was verbaasd dat ik zo bezorgd kon zijn van de ene moment op de andere, en dan helemaal omdat het Phoebe was waar ik bezorgd om was.
    "Kom," Zei ik en tilde haar zonder enige moeite op. "Je moet even neer gaan liggen."
    Ik begon te wandelen richting haar kamer en legde haar daar neer op haar bed terwijl ik zelf op de bedrand ging zitten en haar aankeek.
    "Heb je dit vaker?" Vroeg ik op een redelijk kalme toon terwijl ik even een haarlok van haar wang haalde en op haar neer keek. "Of komt dit omdat je gedronken hebt?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.