• 'Will there ever be peace again, or will just one specy survive till the end?'



    Pagina 1: Adelynn Denyse Laramie - Carmella Reina Jae Marvella
    Pagina 2: Phoebe Azalea Pierce
    Pagina 3: Sandy Tailor
    Pagina 4: Sixx - Diamond 'Dia' Wood
    Pagina 5: Liam Oliver Anderson - Caroline Rosalyn Roux - Matthew Kyle
    Pagina 6: Silver Quartz
    Pagina 7: Caleb Maxwell Fox - Diora Cherelle Fox - Emerence Ariàne Davis
    Pagina 8: Finn Blaise Ryder
    Pagina 9: Rafael García Sánchez - Mabel Georgia Atterbury

    Vampires

    Leider: Diamond 'Dia' Wood (Angelite)

    Jongens:
    1. Rafael García Sánchez (Bisous)
    2. Finn Blaise Ryder (Morticia)
    3.
    4.

    Meisjes:
    1. Carmella Reina Jae Marvella (Nesaea)
    2. Diora Cherelle Fox (Leannan)
    3. Emerence Ariàne Davis (Benefit)
    4. Sandy Tailor (LostDreamz)
    5.

    Vampaneses

    Leider: Liam Oliver Anderson (lluvia)

    Jongens:
    1. Caleb Maxwell Fox (Leannan)
    2. Matthew Kyle (lluvia)
    3. Silver Quartz (Angelite)
    4.

    Meisjes:
    1. Adelynn Denyse Laramie (Nesaea)
    2. Phoebe Azalea Pierce (Morticia)
    3. Sixx (Benefit)
    4. Caroline Rosalyn Roux (Aragog)
    5. Mabel Georgia Atterbury (Bisous)


    Houdt er rekening mee dat de groepen al bestaan, en de vampiers degenen in hun eigen groep dus al kennen. Dit hoeft niet goed te zijn, maar ze kunnen op z'n minst de namen.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 18:03 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Finn | Vampire.
    ‘Ik heb wel een idee wat we kunnen doen, maar dat is meer voor mannen neergelegd.’ Grijnsde ik, een beetje speels en uitdagend naar haar.
    Mijn blik vestigde zich eerst op haar blonde haren, maar analyseerde haar bleke gezichtje toen verder en liet mijn ogen toen afdwalen naar haar ijsblauwe ogen en vervolgens haar mond. Ik kon het niet laten, echter hierna liet ik mijn blik weer door haar kamer dwalen terwijl ik wat achterover leunde.
    De Vampanese rook ik niet meer, ze zal vast weggegaan zijn. ‘Ze is weg.’ Meldde ik haar dus ook maar, waarna ik vervolgde, ‘Wil je me nu al als bodyguard of zullen we morgen beginnen?’

    (Ja, lijkt me wel, op de dag of zo.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Diora Cherelle Fox

    Ik haalde nonchalant mijn schouders op en glimlachte even.
    "Maakt mij niets uit," Grinnikte ik, het was me niet ontgaan dat hij een uitdagende blik in zijn ogen had wanneer hij was begonnen over dat mannen ding. "Wat was er meer voor mannen. Als er iets is wat we kunnen doen tegen verveling, wil ik het maar al te graag horen."
    Automatisch probeerde ik de geur van de Vampenese op te vangen, maar zoals hij al had gemeld, was ze inderdaad weg.
    Iets meer ontspannen als eerste leunde ik tegen de zetel en ging iets comfortabeler zitten om hem uiteindelijk aan te kijken.



    [Ik heb een uur lang vast gezeten in de lift van mijn oma haar appartement...Ik dacht echt dat ik gek werd wanneer ik niemand kon bereiken D:]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn | Vampire.
    ‘Eigenlijk wilde ik nu iets heel ongepast zeggen, maar ik zou als de gentleman dat ik ben mijn mond maar wijselijk houden,’ Lachte ik en kneep hierbij even mijn ogen dicht, waarna ik zuchtte en de kamer rondkeek.
    ‘Diora, mag ik je iets persoonlijks vragen?’
    Ik draaide me haar kant op en zag zo dat ze iets comfortabeler was gaan zitten om me daarna aan te kijken.
    ‘Als je het niet wilt beantwoorden, hoeft dat natuurlijk niet,’ Glimlachte ik lichtjes en haalde ongemakkelijk even mijn hand door mijn haar terwijl ik mijn blik van haar afwendde.

    (Omg, met de claustrofobie die ik heb, zou ik dan helemaal gek worden! D: Maar how are you? En sorry dat ik nu pas antwoord, maar ik werd afgeleid. ;#)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Diora Cherelle Fox

    Nu werd ik toch erg nieuwsgierig aangezien ik er niet veel uit kon maken.
    "Brand los," Zei ik en glimlachte even terwijl ik onbewust even met mijn hand door mijn haren ging. "Vraag maar raak want je maakt me nieuwsgierig."
    Ik keek hem aan met een kleine glimlach terwijl ik wachtte op zijn vraag.
    Ergens vroeg ik me af hoe persoonlijk die vraag zou kunnen zijn aangezien ik vrijwel geen geheimen had voor de clan, op dat van Caleb na dan.
    Finn had het nog goed opgenomen van Caleb, maar zouden de anderen dat ook doen?
    Of zouden ze me verachten omdat ik mijn broer niet als vijand zag, maar als een vriend.
    Ik schrok een beetje op uit mijn overpeinzing en keek weer naar Finn en glimlachte weer. "Sorry, ik was even aan het dromen vrees ik."



    [Nu ben ik ok, maar toen ik in die lift zat niet bepaald :') Ik denk dat ik nog nooit zo bang ben geweest.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Okee, somewhere I can with Rafael or Mabel?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Liam was talking to Mabel]

    [Yeah, maar je reageert steeds niet :/]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Hello? Anybody out there?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    [Hello? Anybody out there?]

    (Sorry, ik was zo moe dat ik in slaap viel. Ik ga over vijf minuutjes een post terug voor je schrijven. D: )


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    (Sorry, ik was zo moe dat ik in slaap viel. Ik ga over vijf minuutjes een post terug voor je schrijven. D: )

    [Haha, is niets hoor :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn | Vampire.
    Ze keek me aan met een klein glimlachje op haar lippen en ik boog voorover om hierna met mijn ellebogen op mijn knieën te leunen en diep te zuchten. Hoe moest ik het netjes overbrengen zodat ze niet raar over me zou denken?
    Ik weet dat ze me in vertrouwen nam door te vertellen dat Caleb haar broer is en bij de andere clan hoort, maar ik moest nog steeds op mijn woorden letten.
    "Sorry, ik was even aan het dromen vrees ik." Hoor ik opeens van Diora en door dat kwam ik uit mijn gedachten en keek haar schuin aan. 'Maakt niets uit,' Meldde ik haar zacht en ik haalde even een hand door mijn haar, waarna ik weer achteruit leunde.
    'Waarom koos je niet samen met Caleb voor het bestaan van de Vampaneses?' Durfde ik haar toen eindelijk te vragen en mijn blik bleef ergens achter haar hangen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Someone, Phoebe? Volgens mij is ze nu aan het doodgaan lol :') )


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Diora Cherelle Fox

    "Waarom koos je niet samen met Caleb voor het bestaan van de Vampaneses?" Hoorde ik Finn vragen en tuitte bedenkelijk mijn lippen voordat ik uiteindelijk na een moment van stilte toch antwoord gaf.
    "Ik veracht hun bestaan om eerlijk te zijn," Gaf ik toe en fronste even. "Begrijp me niet verkeerd, ik hou van Caleb maar ik veracht het feit dat hij een moordenaar is."
    Het was ingewikkeld, maar ik kon het niet anders verwoorden.
    Mijn broer was geen engeltje, daar was ik me ook van bewust maar hij was en bleef toch de enigste familie die ik nog had.
    Familie hoorde elkaar te steunen, maar dat wilde niet zeggen dat ik akkoord ging met zijn beslissingen.
    "Ik denk dat ik gewoon niet het type ben om iemand genadeloos te doden," Zei ik toverde een kleine glimlach op mijn lippen. "Ik heb nog nooit een mens gedood omdat ik me waarschijnlijk te schuldig zou voelen. Ik vind het zelfs al erg als ik mensen bewusteloos maak."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Caleb feels the same way...Hij speelt al een tijdje gitaar nu rofl :') ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.