• Heb jij vragen over je computer of heb je er problemen mee?
    Vraag het dan hier en ik zal proberen erachter te komen wat er aan de hand is en proberen het probleem of de vraag op te lossen.

    Niet kunnen helpen u]3[/u:
    - Cybele
    - Studs
    - Gondor

    Wachtende u]0[/u:
    -

    In behandeling / Wachten op reactie (van een suggestie) u]0[/u:
    -

    Hopelijk behandeld u]0[/u:
    -

    Behandeld u]27[/u:
    - Nefie
    - Neuer
    - Audacity
    - Studs III
    - PercyWood
    - Errin
    - Barnabas
    - KangDaesung
    - Laswell
    - Occhi
    - Jeliebers
    - Lynnx
    - Pokey
    - Vanderwaal
    - Bundesliga
    - Speransa
    - Leannan
    - Moonsong
    - Krull
    - Pyromancer
    - Rembrandt
    - Frodo
    - Patholoog
    - Blutbad
    - Taiteilijan
    - TheScientist
    - Scorpia


    Vaak gestelde vragen:
    Q: Woorden worden links en als ik er over heen ga of erop klik kom ik bij reclame?
    A: Dit komt door een extensie in je browser en is makkelijk op te lossen.
    Google Chrome:
    - Druk op de 3 streepjes rechts boven.
    - Ga naar Extra's => Extensies
    - Verwijder alles wat er verdacht uitziet of jij niet hebt geïnstalleerd (Ja, het kan ook iets van AVG zijn).
    - Herlaad de pagina
    - Done
    Firefox:
    - Druk op het woord FireFox linksboven in.
    - Ga naar Add-ons
    - Verwijder alles wat er verdacht uitziet of jij niet hebt geïnstalleerd (Ja, het kan ook iets van AVG zijn).
    - Herlaad de pagina
    - Done

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 18:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Kun je een screenshot maken van de fout? Want ik snap niet heel erg veel van je uitleg (cat)




    Ik klikte dus op het bestand om de foutmelding tevoorschijn te laten komen en toen kreeg ik wat op de print screen is te zien. :S


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)



    Ik klikte dus op het bestand om de foutmelding tevoorschijn te laten komen en toen kreeg ik wat op de print screen is te zien. :S

    Je probeert dus een word bestand te openen waardoor je dat scherm krijgt? Kun je dan niet op Bladeren klikken en het Word programma opzoeken?
    De screenshot is helaas erg klein, waardoor ik het niet goed kan zien.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Je probeert dus een word bestand te openen waardoor je dat scherm krijgt? Kun je dan niet op Bladeren klikken en het Word programma opzoeken?
    De screenshot is helaas erg klein, waardoor ik het niet goed kan zien.


    Nee, ik probeerde het bestand te openen zodat ik de foutmelding te zien zou krijgen maar dat gebeurde niet. Ik kreeg een ander scherm die dus -als het goed is- duidelijk te zien is op de onderstaande foto/printscreen.
    Printscreen

    Om de een of andere reden wil het plaatje niet groter worden terwijl ik hem groter heb geupload.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 17:37 ]


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Nee, ik probeerde het bestand te openen zodat ik de foutmelding te zien zou krijgen maar dat gebeurde niet. Ik kreeg een ander scherm die dus -als het goed is- duidelijk te zien is op de onderstaande foto/printscreen.


    Oh okay. Nou vink het vakje "Dit type bestand altijd met dit programma openen" aan en druk op "Ok".


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Oh okay. Nou vink het vakje "Dit type bestand altijd met dit programma openen" aan en druk op "Ok".


    xD Ik lach je niet uit maar ik snapte ook al dat ik dat moest doen, vandaar dat ik moest lachen.


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    xD Ik lach je niet uit maar ik snapte ook al dat ik dat moest doen, vandaar dat ik moest lachen.

    Wat is nou het probleem dan D: Ik snap het niet meer (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Wat is nou het probleem dan D: Ik snap het niet meer (cat)


    Het probleem is dus blijkbaar door de microsoft fix it toch opgelost.


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Het probleem is dus blijkbaar door de microsoft fix it toch opgelost.

    Uuuh okay. Goed. Mooi dat het alsnog opgelost is xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Uuuh okay. Goed. Mooi dat het alsnog opgelost is xd


    Heel erg bedankt voor de moeite!


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Heel erg bedankt voor de moeite!

    Nooo problem :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hopelijk kan jij me helpen...

    Ik heb een cover voor mijn verhaal laten maken en toen heb ik hem gekopieerd en in een word-document gezet. Dat is nu al enkele maanden geleden en ik wou hem hier, op het forum, neer plaatsen maar dat lukte niet omdat hij geen afbeeldings-link heeft. Ik kan hem nergens uploaden ofzo... dus eigenlijk kan ik niets meer ermee doen.
    Weet jij hoe ik hem ergens kan uploaden ofzo?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Hopelijk kan jij me helpen...

    Ik heb een cover voor mijn verhaal laten maken en toen heb ik hem gekopieerd en in een word-document gezet. Dat is nu al enkele maanden geleden en ik wou hem hier, op het forum, neer plaatsen maar dat lukte niet omdat hij geen afbeeldings-link heeft. Ik kan hem nergens uploaden ofzo... dus eigenlijk kan ik niets meer ermee doen.
    Weet jij hoe ik hem ergens kan uploaden ofzo?

    Kopieer het plaatje uit Word en plak hem in paint (Kun je doen doormiddel van de rechtermuisknop of gewoon CTRL-C (voor kopieren) en CTRL-V (om te plakken). Opslaan en uploaden :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Kopieer het plaatje uit Word en plak hem in paint (Kun je doen doormiddel van de rechtermuisknop of gewoon CTRL-C (voor kopieren) en CTRL-V (om te plakken). Opslaan en uploaden :Y)


    Gelukt, bedankt ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Gelukt, bedankt ^^

    No problem.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sorry dat ik dit topic bump, maar ook ik heb een probleempje met mijn laptop!

    Ik heb heel vaak dat mijn toetsenbord er ineens mee ophoud. Als ik dan van alles op mijn toetsenbord indruk, dan opent hij nieuwe pagina's, of komt er een vraagteken te staan, maar verder kan ik dan dus niets meer met mijn toetsenbord. Verder krijg ik bij alles wat ik klik, ook een nieuw tabblad, terwijl dat dan dus niet zo hoort. Vaak start ik dan mijn computer opnieuw op, maar het gebeurt de laatste tijd zo vaak dat ik daar eigenlijk geen zin in heb. Weet jij wat ik hiertegen kan doen? Sorry voor de vage uitleg, haha!