• Heb jij vragen over je computer of heb je er problemen mee?
    Vraag het dan hier en ik zal proberen erachter te komen wat er aan de hand is en proberen het probleem of de vraag op te lossen.

    Niet kunnen helpen u]3[/u:
    - Cybele
    - Studs
    - Gondor

    Wachtende u]0[/u:
    -

    In behandeling / Wachten op reactie (van een suggestie) u]0[/u:
    -

    Hopelijk behandeld u]0[/u:
    -

    Behandeld u]27[/u:
    - Nefie
    - Neuer
    - Audacity
    - Studs III
    - PercyWood
    - Errin
    - Barnabas
    - KangDaesung
    - Laswell
    - Occhi
    - Jeliebers
    - Lynnx
    - Pokey
    - Vanderwaal
    - Bundesliga
    - Speransa
    - Leannan
    - Moonsong
    - Krull
    - Pyromancer
    - Rembrandt
    - Frodo
    - Patholoog
    - Blutbad
    - Taiteilijan
    - TheScientist
    - Scorpia


    Vaak gestelde vragen:
    Q: Woorden worden links en als ik er over heen ga of erop klik kom ik bij reclame?
    A: Dit komt door een extensie in je browser en is makkelijk op te lossen.
    Google Chrome:
    - Druk op de 3 streepjes rechts boven.
    - Ga naar Extra's => Extensies
    - Verwijder alles wat er verdacht uitziet of jij niet hebt geïnstalleerd (Ja, het kan ook iets van AVG zijn).
    - Herlaad de pagina
    - Done
    Firefox:
    - Druk op het woord FireFox linksboven in.
    - Ga naar Add-ons
    - Verwijder alles wat er verdacht uitziet of jij niet hebt geïnstalleerd (Ja, het kan ook iets van AVG zijn).
    - Herlaad de pagina
    - Done

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 18:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fairfax schreef:
    Sorry dat ik dit topic bump, maar ook ik heb een probleempje met mijn laptop!

    Ik heb heel vaak dat mijn toetsenbord er ineens mee ophoud. Als ik dan van alles op mijn toetsenbord indruk, dan opent hij nieuwe pagina's, of komt er een vraagteken te staan, maar verder kan ik dan dus niets meer met mijn toetsenbord. Verder krijg ik bij alles wat ik klik, ook een nieuw tabblad, terwijl dat dan dus niet zo hoort. Vaak start ik dan mijn computer opnieuw op, maar het gebeurt de laatste tijd zo vaak dat ik daar eigenlijk geen zin in heb. Weet jij wat ik hiertegen kan doen? Sorry voor de vage uitleg, haha!

    Toetsenbord probleem kan ik weinig aan doen. Dat ligt waarschijnlijk gewoon echt aan je toetsenbord. En dat met de tabbladen moet je bij je browser instellingen veranderen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Toetsenbord probleem kan ik weinig aan doen. Dat ligt waarschijnlijk gewoon echt aan je toetsenbord. En dat met de tabbladen moet je bij je browser instellingen veranderen.


    Oh shit. Dus ik heb echt gewoon een slechte laptop gekocht? Want het gebeurt nog maar sinds een tijdje en echt heel plotseling steeds. ): En dat met die tabbladen kan ik dus niet veranderen, want het komt pas wanneer mijn toetsenbord weer raar doet..

    Fairfax schreef:
    (...)

    Oh shit. Dus ik heb echt gewoon een slechte laptop gekocht? Want het gebeurt nog maar sinds een tijdje en echt heel plotseling steeds. ): En dat met die tabbladen kan ik dus niet veranderen, want het komt pas wanneer mijn toetsenbord weer raar doet..

    Ik zou het niet weten sorry.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    -> Verwijderd.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 22:30 ]

    Ik zou graag eens na 3 jaar álle onzin bestanden (dus downloads en andere programma's die ik nooit gebruik) willen verwijderen. Is dit verstandig? En zo ja, hoe doe ik dit zonder dat ik elk bestand apart moet gaan verwijderen?
    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! (:


    If we can't live together, we are going to die alone.

    Neith schreef:
    Ik zou graag eens na 3 jaar álle onzin bestanden (dus downloads en andere programma's die ik nooit gebruik) willen verwijderen. Is dit verstandig? En zo ja, hoe doe ik dit zonder dat ik elk bestand apart moet gaan verwijderen?
    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! (:

    *jij. Ik ben één persoon en ik doe het in mijn eentje.

    En ja dit kun je rustig doen. Je kunt zonder problemen alle bestanden uit je download folder gooien.
    De programma's moet je via Configuratiescherm -> "Een programma verwijderen" ( of "Programma's en onderdelen", als je Alle Configuratiescherm-onderdelen weergeeft) verwijderen.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2012 - 15:16 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    *jij. Ik ben één persoon en ik doe het in mijn eentje.

    En ja dit kun je rustig doen. Je kunt zonder problemen alle bestanden uit je download folder gooien.
    De programma's moet je via Configuratiescherm -> "Een programma verwijderen" ( of "Programma's en onderdelen", als je Alle Configuratiescherm-onderdelen weergeeft) verwijderen.


    Oh ik dacht dat, naja never mind.
    Dankje! Ik ga even kijken.


    If we can't live together, we are going to die alone.

    Zijn er nog meer mensen die mijn help nodig hebben?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik had weer eens een vraagje.
    Ik weet niet of je dit weet, maar ik heb windows 8 nu en ik wil Skype en MSN samenvoegen. Maar doe ik dit, dan krijg ik een melding. Iets met dat ik niet voldoe aan de leeftijdsgrens van mijn land/regio, terwijl ik al op 30 jaar heb geprobeerd

    Hoe kan dit?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Morfling schreef:
    Ik had weer eens een vraagje.
    Ik weet niet of je dit weet, maar ik heb windows 8 nu en ik wil Skype en MSN samenvoegen. Maar doe ik dit, dan krijg ik een melding. Iets met dat ik niet voldoe aan de leeftijdsgrens van mijn land/regio, terwijl ik al op 30 jaar heb geprobeerd

    Hoe kan dit?

    Uuuhm, je logt gewoon in via je MSN account of niet? Kijk dan of je leeftijd instellingen daar ook goed staan.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 17:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik heb echt geen idee... Uuuhm, je logt gewoon in via je MSN account of niet? Kijk dan of je leeftijd instellingen daar ook goed staan.


    Hij staat bij beide op 13 jaar.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Morfling schreef:
    (...)

    Hij staat bij beide op 13 jaar.

    Verander ze beide eens naar 18 en probeer het dan nog eens.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Verander ze beide eens naar 18 en probeer het dan nog eens.

    Heb ik al geprobeerd, werkt ook niet


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Morfling schreef:
    (...)
    Heb ik al geprobeerd, werkt ook niet

    Tja, dan is Windows slimmer dan het lijkt. Het laatste wat ik je kan aanraden is alleen op je MSN account te gaan en daar de mensen die je op je Skype account hebt toe te voegen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Tja, dan is Windows slimmer dan het lijkt. Het laatste wat ik je kan aanraden is alleen op je MSN account te gaan en daar de mensen die je op je Skype account hebt toe te voegen.


    Nou kijk, ik moet MSN bij Skype toevoegen


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen