• Heb jij vragen over je computer of heb je er problemen mee?
    Vraag het dan hier en ik zal proberen erachter te komen wat er aan de hand is en proberen het probleem of de vraag op te lossen.

    Niet kunnen helpen u]3[/u:
    - Cybele
    - Studs
    - Gondor

    Wachtende u]0[/u:
    -

    In behandeling / Wachten op reactie (van een suggestie) u]0[/u:
    -

    Hopelijk behandeld u]0[/u:
    -

    Behandeld u]27[/u:
    - Nefie
    - Neuer
    - Audacity
    - Studs III
    - PercyWood
    - Errin
    - Barnabas
    - KangDaesung
    - Laswell
    - Occhi
    - Jeliebers
    - Lynnx
    - Pokey
    - Vanderwaal
    - Bundesliga
    - Speransa
    - Leannan
    - Moonsong
    - Krull
    - Pyromancer
    - Rembrandt
    - Frodo
    - Patholoog
    - Blutbad
    - Taiteilijan
    - TheScientist
    - Scorpia


    Vaak gestelde vragen:
    Q: Woorden worden links en als ik er over heen ga of erop klik kom ik bij reclame?
    A: Dit komt door een extensie in je browser en is makkelijk op te lossen.
    Google Chrome:
    - Druk op de 3 streepjes rechts boven.
    - Ga naar Extra's => Extensies
    - Verwijder alles wat er verdacht uitziet of jij niet hebt geïnstalleerd (Ja, het kan ook iets van AVG zijn).
    - Herlaad de pagina
    - Done
    Firefox:
    - Druk op het woord FireFox linksboven in.
    - Ga naar Add-ons
    - Verwijder alles wat er verdacht uitziet of jij niet hebt geïnstalleerd (Ja, het kan ook iets van AVG zijn).
    - Herlaad de pagina
    - Done

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 18:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nee, dat denk ik niet. Ik gok dat de plugin of wat het ook was je bladwijzers verwijderd heeft.


    Dik balen, maar goed. Er zijn wel ergere dingen in het leven. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Dik balen, maar goed. Er zijn wel ergere dingen in het leven. :Y)

    Inderdaad :3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oehh, handig. ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bij mij thuis op de Imac en twee laptops doet telkens een site het niet. Het is heel lang geleden dat ik op die site zat maar ik ben gewoon benieuwd waarom ik er niet op kan komen. Onze laptops zijn aangesloten op draadloos internet. Ik heb een vermoeden dat het niet gaat door onze wifi. Ik heb op mijn laptop vroeger op ander draadloos internet wel op de site gekomen. Nu komt er telkens als melding dat hij de server niet kan vinden.


    I still think of the guitar bible.

    Alayna schreef:
    Bij mij thuis op de Imac en twee laptops doet telkens een site het niet. Het is heel lang geleden dat ik op die site zat maar ik ben gewoon benieuwd waarom ik er niet op kan komen. Onze laptops zijn aangesloten op draadloos internet. Ik heb een vermoeden dat het niet gaat door onze wifi. Ik heb op mijn laptop vroeger op ander draadloos internet wel op de site gekomen. Nu komt er telkens als melding dat hij de server niet kan vinden.

    Weet je zeker dat de site uberhaupt nog wel bestaat? Probeer het eens vanuit een pc buiten je huis. Of post hier de link dan probeer ik het eens.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Weet je zeker dat de site uberhaupt nog wel bestaat? Probeer het eens vanuit een pc buiten je huis. Of post hier de link dan probeer ik het eens.

    Ja de site bestaat. Dat weet ik heel zeker. Ik dnek dat mijn vermoeden klopt. Toch bedabkt voor het helpen (:


    I still think of the guitar bible.

    Alayna schreef:
    (...)
    Ja de site bestaat. Dat weet ik heel zeker. Ik dnek dat mijn vermoeden klopt. Toch bedabkt voor het helpen (:

    Uh, okay. Graag gedaan ;p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn muis doet rot. Als in, het scrolwieltje, daarmee kun je klikken. En eerst deed hij dan automatisch omlaag en omhoog zonder te scrollen, dus dan hoef je alleen met je muis schuiven en in Sketchup kon je de rotatieknop direct gebruiken.
    Enfin, nu heb ik één keer van school een andere muis gebruikt en nu, als ik op het scrolwieltje klik, krijg ik het dashboard tevoorschijn.
    (De muis van school was een muis van Apple en mijn eigen muis is een Logitech) Ik heb net even een andere muis genomen (Trust) en daarmee gebeurt precies hetzelfde, dus dan gaat hij ook in een keer naar Dashboard.
    Op de laptop van mijn zusje (Mac OS X 10.5.8(?)) is er helemaal geen reactie, met beide muizen. (De logitech en de Trust)
    -ik werk op een mac. (Mac OS X 10.5.4)
    -bij systeemvoorkeuren kan ik absoluut geen instellingen van het scrolwieltje veranderen, daar heb ik al uitgebreid gekeken.
    -ik vind dit vrij vervelend.

    Duss..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Mijn muis doet rot. Als in, het scrolwieltje, daarmee kun je klikken. En eerst deed hij dan automatisch omlaag en omhoog zonder te scrollen, dus dan hoef je alleen met je muis schuiven en in Sketchup kon je de rotatieknop direct gebruiken.
    Enfin, nu heb ik één keer van school een andere muis gebruikt en nu, als ik op het scrolwieltje klik, krijg ik het dashboard tevoorschijn.
    (De muis van school was een muis van Apple en mijn eigen muis is een Logitech) Ik heb net even een andere muis genomen (Trust) en daarmee gebeurt precies hetzelfde, dus dan gaat hij ook in een keer naar Dashboard.
    Op de laptop van mijn zusje (Mac OS X 10.5.8(?)) is er helemaal geen reactie, met beide muizen. (De logitech en de Trust)
    -ik werk op een mac. (Mac OS X 10.5.4)
    -bij systeemvoorkeuren kan ik absoluut geen instellingen van het scrolwieltje veranderen, daar heb ik al uitgebreid gekeken.
    -ik vind dit vrij vervelend.

    Duss..

    Ik heb geen Mac, dus van ik kan je niet heel veel helpen. Ik gok dat de instellingen in Skechtup zijn veranderd. Heb je daar al eens gekeken?

    [ bericht aangepast op 12 april 2013 - 18:16 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik heb geen Mac, dus van ik kan je niet heel veel helpen. Ik gok dat de instellingen in Skechtup zijn veranderd. Heb je daar al eens gekeken?


    Ja, maar het ligt niet aan SketchUp, het is in een keer overal.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nog een vraagje, kun je de standaardtaal van een gedownloade Firefox (15.0) instellen, of niet?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Nog een vraagje, kun je de standaardtaal van een gedownloade Firefox (15.0) instellen, of niet?

    Ja, bij instellingen. Weet alleen niet waar precies.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ja, maar het ligt niet aan SketchUp, het is in een keer overal.

    Sorry, geen idee.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    mijn topics voor het geval ik weer eens problemen krijg met mijn laptop *Al heb ik ook nog een handige oom*


    Stenenlikker

    Ik bump dit topic toch maar even, want ik zie steeds vaker computer problemen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.