• Heb jij vragen over je computer of heb je er problemen mee?
    Vraag het dan hier en ik zal proberen erachter te komen wat er aan de hand is en proberen het probleem of de vraag op te lossen.

    Niet kunnen helpen u]3[/u:
    - Cybele
    - Studs
    - Gondor

    Wachtende u]0[/u:
    -

    In behandeling / Wachten op reactie (van een suggestie) u]0[/u:
    -

    Hopelijk behandeld u]0[/u:
    -

    Behandeld u]27[/u:
    - Nefie
    - Neuer
    - Audacity
    - Studs III
    - PercyWood
    - Errin
    - Barnabas
    - KangDaesung
    - Laswell
    - Occhi
    - Jeliebers
    - Lynnx
    - Pokey
    - Vanderwaal
    - Bundesliga
    - Speransa
    - Leannan
    - Moonsong
    - Krull
    - Pyromancer
    - Rembrandt
    - Frodo
    - Patholoog
    - Blutbad
    - Taiteilijan
    - TheScientist
    - Scorpia


    Vaak gestelde vragen:
    Q: Woorden worden links en als ik er over heen ga of erop klik kom ik bij reclame?
    A: Dit komt door een extensie in je browser en is makkelijk op te lossen.
    Google Chrome:
    - Druk op de 3 streepjes rechts boven.
    - Ga naar Extra's => Extensies
    - Verwijder alles wat er verdacht uitziet of jij niet hebt geïnstalleerd (Ja, het kan ook iets van AVG zijn).
    - Herlaad de pagina
    - Done
    Firefox:
    - Druk op het woord FireFox linksboven in.
    - Ga naar Add-ons
    - Verwijder alles wat er verdacht uitziet of jij niet hebt geïnstalleerd (Ja, het kan ook iets van AVG zijn).
    - Herlaad de pagina
    - Done

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 18:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn laptop pakt mn goede video kaart niet en nu heb ik al een paar keer de drivers opnieuw geinstalleerd zelfs via dell windows 8 er op nieuw opgezet met alle drivers maar nog pakt hij voor alles de on board driver.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    TheScientist schreef:
    Mijn laptop pakt mn goede video kaart niet en nu heb ik al een paar keer de drivers opnieuw geinstalleerd zelfs via dell windows 8 er op nieuw opgezet met alle drivers maar nog pakt hij voor alles de on board driver.

    Welke videokaart heb je? NVIDIA heeft een speciaal programma waarmee je kunt instellen welke videokaart hij moet gebruiken voor een applicatie.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Argrgr. Haast dagelijks krijg ik ineens zo'n irritant blauw scherm met een droevige smiley : ( op mijn computer te staan, met de booschap dat ik een KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR of zo iets heb, en dat-ie opnieuw moet worden opgestart. AVG vindt niks en voor de rest heb ik wat gegoogled, zonder veel resultaat. Best wel stom als ik wil beginnen met RPG-en ...
    Oh ja, ik heb een Windows 8, nota bene.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    Argrgr. Haast dagelijks krijg ik ineens zo'n irritant blauw scherm met een droevige smiley : ( op mijn computer te staan, met de booschap dat ik een KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR of zo iets heb, en dat-ie opnieuw moet worden opgestart. AVG vindt niks en voor de rest heb ik wat gegoogled, zonder veel resultaat. Best wel stom als ik wil beginnen met RPG-en ...
    Oh ja, ik heb een Windows 8, nota bene.

    Je krijgt dus gewoon zoiets?



    If yes, dan kan ik niet heel erg veel voor je doen, omdat dat hardware gerelateerde probleme zijn. (Hardware is het spul dat in je computer zit, software wat op dat spul draait).

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 20:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ^ Blue screen of death, inderdaad.


    Hier lijkt het al wat meer op, al is het in het Nederlands en is de foutcode anders. Ugh, jammer is dat.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Chocolata schreef:
    ^ Blue screen of death, inderdaad.


    Hier lijkt het al wat meer op, al is het in het Nederlands en is de foutcode anders. Ugh, jammer is dat.

    Hahaha. Blijkbaar is dat dus geupdate in Windows 8. Ik zal kijken of ik iets kan vinden, maar ik betwijfel het.
    Ik weet wel dat een herinstallatie van Windows wel vaak helpt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chkdsk disclaimer: While performing chkdsk on the hard drive if any bad sectors are found when chkdsk tries to repair that sector any data available on that sector might be lost.

    Run "CHKDSK /R /F" from an elevated (Run as administrator) Command Prompt. (Weet je hoe dat moet, zo niet zeg het eventjes).
    Do this for each hard drive on your system.
    When it tells you it can't do it right now - and asks you if you'd like to do it at the next reboot - answer Y (for Yes) and press Enter.

    Then reboot and let the test run.

    Ah, there we go. Toch iets leuks gevonden om te doen :Y)

    [ bericht aangepast op 8 okt 2013 - 21:18 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb ook weer eens een probleem. Heb je enig idee met welke knopjes op je toetsenbord ervoor kan zorgen dat je hele scherm word gevuld met de webpagina waar je dan op bent? Want gebeurt wel eens per ongeluk en het is best wel irritant.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    Ik heb ook weer eens een probleem. Heb je enig idee met welke knopjes op je toetsenbord ervoor kan zorgen dat je hele scherm word gevuld met de webpagina waar je dan op bent? Want gebeurt wel eens per ongeluk en het is best wel irritant.

    Dat gebeurd als je op F11 drukt (bij Chrome tenminste). Ik weet niet hoe het zit bij andere browsers.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2013 - 19:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik krijg heel vaak een donkerblauwe scherm op mijn computer, waarop een vierkantje staat met een dode smiley (x_x dus). En de volgende tekst:

    ''Helaas!

    Er is iets misgegaan tijdens het weergeven van deze webpagina. Druk op het pijltje naar rechts of links om door te gaan of druk op Pagina opnieuw laden.

    Pagina opnieuw laden''

    Of iets in die trend. Het probleem is echter dat ik dan meerdere keren krijg, welke site ik ook open. Het heeft niks met mijn internet te maken, aangezien de andere pc's thuis wel gewoon internet hadden en geen problemen verder hadden. De computer restarten helpt niet, dus dan zit ik opgescheept met dat scherm. Welke site ik ook open, het donkerblauwe scherm blijft verschijnen.
    En dan is het vaak pas de volgende dag weg. Vaak 's avonds gebeurt het.
    Ik kan nu trouwens geen goede foto vinden op internet, sorry. Maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Ik krijg heel vaak een donkerblauwe scherm op mijn computer, waarop een vierkantje staat met een dode smiley (x_x dus). En de volgende tekst:

    ''Helaas!

    Er is iets misgegaan tijdens het weergeven van deze webpagina. Druk op het pijltje naar rechts of links om door te gaan of druk op Pagina opnieuw laden.

    Pagina opnieuw laden''

    Of iets in die trend. Het probleem is echter dat ik dan meerdere keren krijg, welke site ik ook open. Het heeft niks met mijn internet te maken, aangezien de andere pc's thuis wel gewoon internet hadden en geen problemen verder hadden. De computer restarten helpt niet, dus dan zit ik opgescheept met dat scherm. Welke site ik ook open, het donkerblauwe scherm blijft verschijnen.
    En dan is het vaak pas de volgende dag weg. Vaak 's avonds gebeurt het.
    Ik kan nu trouwens geen goede foto vinden op internet, sorry. Maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.


    Ja, ik snap wat je bedoelt. Het lijkt erop dat, of de website echt verneukt is (maar het lijkt me sterk dat meerdere website daar last van hebben) of je webbrowser is verneukt. Ik gok op het laatste, dus ik raad je aan om je browser te de-ïnstalleren en opnieuw te installeren. Als dat niet helpt, zou ik het zo snel ook niet weten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    (...)

    Ja, ik snap wat je bedoelt. Het lijkt erop dat, of de website echt verneukt is (maar het lijkt me sterk dat meerdere website daar last van hebben) of je webbrowser is verneukt. Ik gok op het laatste, dus ik raad je aan om je browser te de-ïnstalleren en opnieuw te installeren. Als dat niet helpt, zou ik het zo snel ook niet weten.


    Hmja, dankjewel voor het helpen. ='D Heb het namelijk gisteravond nog gehad.


    Some people are art and do art at the same time

    MT, dit kan nog wel van pas komen. :Y)

    Scorpia schreef:
    (...)

    Hmja, dankjewel voor het helpen. ='D Heb het namelijk gisteravond nog gehad.

    No problem and good luck!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn laptop meldt dat ik een ip-adres deel met een ander, zoiets. Nou denkt mijn moeder dat het probleem verholpen is (stekker eruit in de meterkast, dat was haar aangeraden) maar ik heb er niet echt vertrouwen in. Weet jij hier iets van?


    Searching heavens for another earth