• Heb jij vragen over je computer of heb je er problemen mee?
    Vraag het dan hier en ik zal proberen erachter te komen wat er aan de hand is en proberen het probleem of de vraag op te lossen.

    Niet kunnen helpen u]3[/u:
    - Cybele
    - Studs
    - Gondor

    Wachtende u]0[/u:
    -

    In behandeling / Wachten op reactie (van een suggestie) u]0[/u:
    -

    Hopelijk behandeld u]0[/u:
    -

    Behandeld u]27[/u:
    - Nefie
    - Neuer
    - Audacity
    - Studs III
    - PercyWood
    - Errin
    - Barnabas
    - KangDaesung
    - Laswell
    - Occhi
    - Jeliebers
    - Lynnx
    - Pokey
    - Vanderwaal
    - Bundesliga
    - Speransa
    - Leannan
    - Moonsong
    - Krull
    - Pyromancer
    - Rembrandt
    - Frodo
    - Patholoog
    - Blutbad
    - Taiteilijan
    - TheScientist
    - Scorpia


    Vaak gestelde vragen:
    Q: Woorden worden links en als ik er over heen ga of erop klik kom ik bij reclame?
    A: Dit komt door een extensie in je browser en is makkelijk op te lossen.
    Google Chrome:
    - Druk op de 3 streepjes rechts boven.
    - Ga naar Extra's => Extensies
    - Verwijder alles wat er verdacht uitziet of jij niet hebt geïnstalleerd (Ja, het kan ook iets van AVG zijn).
    - Herlaad de pagina
    - Done
    Firefox:
    - Druk op het woord FireFox linksboven in.
    - Ga naar Add-ons
    - Verwijder alles wat er verdacht uitziet of jij niet hebt geïnstalleerd (Ja, het kan ook iets van AVG zijn).
    - Herlaad de pagina
    - Done

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 18:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Morfling schreef:
    (...)

    Nou kijk, ik moet MSN bij Skype toevoegen

    Zover ik weet moet je op Skype inloggen met je MSN account. Maar mijn broertje kan ook niet inloggen op skype, omdat hij te jong is. Dus ik gok dat het overal zo is en je een bepaalde leeftijd moet hebben voordat je het kan gebruiken. Vreemd, maar ja, das Windows nu eenmaal. Of het is een fout, I don't know.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Okay, nouja, in ieder geval bedankt (:


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Morfling schreef:
    Okay, nouja, in ieder geval bedankt (:

    No problem. Dankje voor de bump. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Handig, dit!

    Wel, elke keer als ik een usb stick probeer in te voeren in mijn computer, vind mijn pc het wel, maar hij opent nooit de bestanden die erop staan, en dit is bij elke usb-tick. Weet jij hoe het komt? D:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Haha, graag gedan (:


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Wahaha, nog een vraagje. Je hebt toch zowiezo een programma om trailers te maken op je laptop? Hoe heet dat?

    Laat maar, het staat niet op m'n laptop. Het was iets met Windows live movie maker

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 18:14 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Morfling schreef:
    Wahaha, nog een vraagje. Je hebt toch zowiezo een programma om trailers te maken op je laptop? Hoe heet dat?

    Laat maar, het staat niet op m'n laptop. Het was iets met Windows live movie maker

    Voor Windows 7 / Vista was dat Windows Movie Maker. Dat is nu inderdaad Windows Live Movie Maker geworden. Je kunt dat programma hier downloaden.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 19:01 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik had een vraagje. Als ik aan het typen ben in word doe ik altijd Shift+ Enter, Tab als iemand iets zegt. Maar op een gegeven moment doet ie dat niet meer en springt het hele stuk een tab opzij. Hoe kan dat?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik heb bij Windows 8 heel vaak dat de bibliotheken niet meer werken en dan moet ik eerst een nieuwe aanmaken en de mappen erin opnemen voordat het werkt. Nu gebruik ik ze niet heel vaak aangezien er in elke bieb maar 1 map ofzo zit en dat had ik al met snelkoppelingen gedaan. Maar is er een manier waarop ze wel blijven werken?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Deceiver schreef:
    Ik had een vraagje. Als ik aan het typen ben in word doe ik altijd Shift+ Enter, Tab als iemand iets zegt. Maar op een gegeven moment doet ie dat niet meer en springt het hele stuk een tab opzij. Hoe kan dat?

    Ik weet het niet. Ik gok dat Word een of andere instelling heeft veranderd. Ik zou alleen niet weten welke en hoe je het weer terug veranderd.

    BlackTree schreef:
    Ik heb bij Windows 8 heel vaak dat de bibliotheken niet meer werken en dan moet ik eerst een nieuwe aanmaken en de mappen erin opnemen voordat het werkt. Nu gebruik ik ze niet heel vaak aangezien er in elke bieb maar 1 map ofzo zit en dat had ik al met snelkoppelingen gedaan. Maar is er een manier waarop ze wel blijven werken?

    Ik heb geen idee sorry. Ik werk niet met Windows 8 en op Windows 7 werk ik ook niet met bibliotheken. Vind het vreselijk onhandig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik weet het niet. Ik gok dat Word een of andere instelling heeft veranderd. Ik zou alleen niet weten welke en hoe je het weer terug veranderd.



    Geeft niet, het werkt alweer XD Een of ander foutje in word (komt omdat 2013 verlopen was en 2007 er weer opgezet moest worden)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Deceiver schreef:
    (...)


    Geeft niet, het werkt alweer XD Een of ander foutje in word (komt omdat 2013 verlopen was en 2007 er weer opgezet moest worden)

    Oh okay :3 Dat scheelt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nog meer problemen?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Toen ik mijn firefox opstartte kwam er een soort van plugin, en toen waren al mijn bladwijzers zomaar gone.
    Dat was inmiddels vanmorgen, ik weet niet of er nog iets aan gedaan kan worden?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Toen ik mijn firefox opstartte kwam er een soort van plugin, en toen waren al mijn bladwijzers zomaar gone.
    Dat was inmiddels vanmorgen, ik weet niet of er nog iets aan gedaan kan worden?

    Nee, dat denk ik niet. Ik gok dat de plugin of wat het ook was je bladwijzers verwijderd heeft.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.