• Heb jij vragen over je computer of heb je er problemen mee?
    Vraag het dan hier en ik zal proberen erachter te komen wat er aan de hand is en proberen het probleem of de vraag op te lossen.

    Niet kunnen helpen u]3[/u:
    - Cybele
    - Studs
    - Gondor

    Wachtende u]0[/u:
    -

    In behandeling / Wachten op reactie (van een suggestie) u]0[/u:
    -

    Hopelijk behandeld u]0[/u:
    -

    Behandeld u]27[/u:
    - Nefie
    - Neuer
    - Audacity
    - Studs III
    - PercyWood
    - Errin
    - Barnabas
    - KangDaesung
    - Laswell
    - Occhi
    - Jeliebers
    - Lynnx
    - Pokey
    - Vanderwaal
    - Bundesliga
    - Speransa
    - Leannan
    - Moonsong
    - Krull
    - Pyromancer
    - Rembrandt
    - Frodo
    - Patholoog
    - Blutbad
    - Taiteilijan
    - TheScientist
    - Scorpia


    Vaak gestelde vragen:
    Q: Woorden worden links en als ik er over heen ga of erop klik kom ik bij reclame?
    A: Dit komt door een extensie in je browser en is makkelijk op te lossen.
    Google Chrome:
    - Druk op de 3 streepjes rechts boven.
    - Ga naar Extra's => Extensies
    - Verwijder alles wat er verdacht uitziet of jij niet hebt geïnstalleerd (Ja, het kan ook iets van AVG zijn).
    - Herlaad de pagina
    - Done
    Firefox:
    - Druk op het woord FireFox linksboven in.
    - Ga naar Add-ons
    - Verwijder alles wat er verdacht uitziet of jij niet hebt geïnstalleerd (Ja, het kan ook iets van AVG zijn).
    - Herlaad de pagina
    - Done

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 18:11 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    't Is opgelost, heel erg bedankt! ^^ En inderdaad, een sticky zou handig zijn.

    Korra schreef:
    Ik zit te denken, kan hier een sticky op? Want dit is best handig voor sommige mensen.

    Laswell schreef:
    En inderdaad, een sticky zou handig zijn.


    Dat zou opzich best handig zijn ja.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    You're my hero
    Ik heb een vraagje, namelijk dat van die tabbladen ineens opkomen, like this :


    en ik weet maar niet hoe ik het weg kan halen. Dus zou jij me misschien willen helpen?

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 16:24 ]

    Jeliebers schreef:
    You're my hero
    Ik heb een vraagje, namelijk dat van die tabbladen ineens opkomen, like this :


    en ik weet maar niet hoe ik het weg kan halen. Dus zou jij me misschien willen helpen?

    Installeerd adblock, dat zou de meeste problemen moeten oplossen.
    Klik hier om het te installeren voor Google Chrome

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 16:30 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als ik een film ga kijken, of een serie via internet, gaat mijn beeldscherm heel vaak vast lopen en gaat ie daarna weer door, en ook gaat het scherm knipperen.
    & Met series heb ik vaak dat het beeld achterloopt en de stemmen niet...


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Bundesliga schreef:
    Als ik een film ga kijken, of een serie via internet, gaat mijn beeldscherm heel vaak vast lopen en gaat ie daarna weer door, en ook gaat het scherm knipperen.
    & Met series heb ik vaak dat het beeld achterloopt en de stemmen niet...

    Download de nieuwste drivers voor je videokaart, dat zou het flikkeren van je beeldscherm moeten oplossen.
    Dat van de series ligt aan de website/jou internet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Download de nieuwste drivers voor je videokaart, dat zou het flikkeren van je beeldscherm moeten oplossen.
    Dat van de series ligt aan de website/jou internet.


    En waar moet ik dat downloaden? c:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Bundesliga schreef:
    (...)

    En waar moet ik dat downloaden? c:

    Weet je welke videokaart je hebt?
    Weet je dit niet vind ik het wel voor je, maar dan moet je dit eventjes voor mij doen:
    Uitvoeren -> DXDIAG -> Dan naar Beeldscherm en daar eventjes een screenshot van maken.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 17:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bundesliga schreef:
    (...)

    En waar moet ik dat downloaden? c:


    Meestal kun je die vinden op de officiële website van de leverancier van je videokaart.

    More problems! Mijn beeld is in streepjes 0.0


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Studs schreef:
    More problems! Mijn beeld is in streepjes 0.0

    Kun je ervan een screenshot maken? En welke videokaart heb je?
    Weet je dit niet vind ik het wel voor je, maar dan moet je dit eventjes voor mij doen:
    Uitvoeren -> DXDIAG -> Dan naar Beeldscherm en daar eventjes een screenshot van maken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Videokaart & streepjes alleen ik weet niet of het zichtbaar is..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Cybele schreef:
    Idd, heel handig! Misschien dat jij me hiermee kan/wil helpen..

    Mijn laptop heeft sinds een tijdje het nare trekje mijn windows verkenner eruit te gooien. Als ik in mijn mappen bezig ben ( foto's uitzoeken, muziek in mappen zetten, films groeperen etc. ) zegt hij na een paar minuten "Windows verkenner werk niet meer, er wordt naar een oplossing voor het probleem gezocht." Dan zegt ie vervolgens; "Windows verkenner wordt opnieuw opgestart." en dan sluit ie het af maar start hem vervolgens niet opnieuw op. Als ik dan weer een map aanklik geeft ie vrij snel daarna weer dezelfde meldingen en dit blijft ie elke keer doen.

    Ik heb geprobeerd via google erachter te komen wat het is maar ik kom er niet zo goed uit, mijn tante had er over dat ik windows 7 compleet opnieuw erop moest zetten maar heel eerlijk gezegd heb ik daar niet zo'n zin in :'D


    Een klasgenoot van mij had dit ook. Het is een soort van bug.

    Studs schreef:
    Videokaart & streepjes alleen ik weet niet of het zichtbaar is..

    Ik zie inderdaad geen strepen, dus ik denk dat het door het beeldscherm zelf komt en daar kan ik helaas niks aandoen...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik zie inderdaad geen strepen, dus ik denk dat het door het beeldscherm zelf komt en daar kan ik helaas niks aandoen...

    Oh chips..!


    Shit happens but pee happens a lot more.