• De Knuffeligste Footies
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.
    ~




    ~
    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Claas, Chafael, Amando, Demiano, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 22:02 ]


    ~

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Zo jammer, ze melken die hele serie uit.. Ze zeiden ook dat ze pas zouden stoppen als Depp stopte met Sparrow. Johnny heeft volledig in handen wanneer er gedraaid wordt. Als hij er geen zin in heeft, wachten ze rustig nog een paar jaar.
    Hij heeft ooit in een interview gezegd dat hij niet elk jaar een film wil doen omdat hij de rol voor zichzelf speciaal wil houden. Naar mijn mening hadden ze moeten stoppen na film 3.

    Inderdaad, deel 3 was echt geweldig en gewoon het perfecte einde.


    The odds are néver in our favor.



    Fact is, ik hou van iedere Depp-film die ik zie. (:


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:



    Fact is, ik hou van iedere Depp-film die ik zie. (:

    Oh Gawd, nu begin ik jullie ook te shippen.


    The odds are néver in our favor.

    Ik vind Finding Neverland zo mooi <3

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    I know, het is zolang geleden dat ik daar ben geweest


    Voor mij ook alweer een tijdje ja:( Ik vind het daar echt amazing. Je vermaakt je makkelijk de hele dag daar(nerd)


    ~

    Knight schreef:
    (...)
    Oh Gawd, nu begin ik jullie ook te shippen.

    Damn, jullie hebben mijn zwakte naast voetbal ontdekt.. Films met Johnny Depp. =/


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Zo jammer, ze melken die hele serie uit.. Ze zeiden ook dat ze pas zouden stoppen als Depp stopte met Sparrow. Johnny heeft volledig in handen wanneer er gedraaid wordt. Als hij er geen zin in heeft, wachten ze rustig nog een paar jaar.
    Hij heeft ooit in een interview gezegd dat hij niet elk jaar een film wil doen omdat hij de rol voor zichzelf speciaal wil houden. Naar mijn mening hadden ze moeten stoppen na film 3.

    Idd, ik ben wel naar deel 4 geweest, maar ik vond hem lang niet zo goed als de eerste 3 delen, sowieso ook omdat Orlando Bloom en Keira Knightley er niet meer in speelde

    Claire, je MOET de film Chocolate hebben gezien.

    T0RRES schreef:
    Ik vind Finding Neverland zo mooi <3

    Fak man, daar moest ik bij huilen..


    ars moriendi

    Khedira schreef:
    (...)

    Voor mij ook alweer een tijdje ja:( Ik vind het daar echt amazing. Je vermaakt je makkelijk de hele dag daar(nerd)

    Zeker weten, en dan kan ik eindelijk in de Goliath
    Laatste keer dat ik er was kon dat niet omdat ik te klein was, je moest een bepaalde lengte hebben daarvoor, en ik was te klein :(

    T0RRES schreef:
    Claire, je MOET de film Chocolate hebben gezien.

    Of couuuuurse I have! (:


    ars moriendi

    Ik vind Cry baby nog altijd hilarisch.


    The odds are néver in our favor.

    Huntelaar schreef:
    Fak man, daar moest ik bij huilen..

    Ik ook. Mijn moeder ook zelfs.


    Not all treasure is silver and gold, mate.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt