• De stelling van deze week luidt:
    Het behouden van een kind terwijl je er niet voor kunt zorgen is beter dan abortus.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hmm moielijk, ik bedoel een kind moet wel in goede omstandigmhrden opgroeien maar anders moord je een kind.
    Het ligt er ook aan welke omstndigheden, is dit weinig geld of geen huis maar wel geld voor eten?

    Ik ben het dus niet eens of oneens omdat je niet weet wat ze onder slechte omstandigheden bedoelen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Moeilijke vraag.
    Ik zou de beslissing nemen om welke omstandigheden maar ik zelf zou nooit abortus plegen maar iedereen denk er anders over.
    Ik ben een geen Eens of Oneens het ligt aan de omstandigheden en situatie.

    Ik denk dat abortus beter is want een kind die niet goed wordt verzorgd, herinnert zich dat later nog en abortus weet het kind niet, hoewel het natuurlijk wel moord is.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Ik ben zwaar tegen abortus, dus puur en alleen daarom al eens met de stelling. Daarbij valt overal wel een mouw aan te passen, en als je echt niet voor het kindje kunt zorgen is er ook nog zoiets als adoptie.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Niet mee eens.
    Als je er niet voor kunt zorgen, leeft het kind ook niet echt goed op. En dat is juist wat een kind nodig heeft. Het kind heeft dan ook veel kans om gepest te worden, omdat hij/zij versleten kleren draagt, door het weinige geld van de moeder of om andere redenen. GEwoon omdat de moeder niet voor haar kind kan zorgen. De moeder mag het dan wel leuk vinden, een kind. Maar dat hoeft niet te gelden voor het kind zelf.


    --

    Ananananas schreef:
    Niet mee eens.
    Als je er niet voor kunt zorgen, leeft het kind ook niet echt goed op. En dat is juist wat een kind nodig heeft. Het kind heeft dan ook veel kans om gepest te worden, omdat hij/zij versleten kleren draagt, door het weinige geld van de moeder of om andere redenen. GEwoon omdat de moeder niet voor haar kind kan zorgen. De moeder mag het dan wel leuk vinden, een kind. Maar dat hoeft niet te gelden voor het kind zelf.


    26 - 02 - '16

    Niet mee eens.
    Onder welke omstandigheden dan ook. Als jij denkt niet goed voor je eigen kind te kunnen zorgen vind ik abortus de beste optie. Het gaat er hier niet om of abortus nou moord is of niet. Als jij je kind niet alle benodigdheden voor een goede jeugd kan geven kun je het net zo goed helemaal niet krijgen.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Oneens. Een kind moet een goed leven kunnen leiden en alles kunnen krijgen wat het nodig heeft voor zijn of haar opvoeding. Als je dan echt geen abortus wilt doen geef het dan weg, maar houden moet je het zeer zeker niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je kan het altijd bij de geboorte afstaan voor adoptie. In dat geval: eens.

    Als ze het kind zelf wilt houden, ookal kan ze er niet voor zorgen: oneens.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 11:51 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Meh, kinderen zijn stom. Kill it with FIYAH


    quidquid excusatio prandium pro

    Gewoon helemaal niet aan kinderen beginnen. Heb je gelijk dit gezeik ook niet.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Gewoon helemaal niet aan kinderen beginnen. Heb je gelijk dit gezeik ook niet.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Oneens. Wat voor leven heeft het kind als hij/zij geen goede opvoeding heeft, dat is slecht voor het kind en de ouders.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik ben tegen abortus, dus ik ben mee eens. Je kan je kind ook aftaan voor adoptie.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 12:54 ]


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Ik vind abortus beter. Liever dat je er dan meteen korte metten mee maakt dan een kind helemaal te verwaarlozen als je op voorhand wéét dat je het niet kan verzorgen.