• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 8:53 ]

    Bonita
    'ik dacht echt dat hij hem ging vermoorden. die blik in zijn ogen was niet normaal. en nee want ik ben toch de oudste' zeg ik lachend.'heey zaily ik ben hier voor me enkel' zeg ik met een klein glimlachje


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    'Nou zeg, volgens mij moet je toch wel af en toe luisteren'zeg ik lachend en kijk op naar Zaily. 'Heey' zeg ik tegen haar en kijk weer voor me uit.

    Bonita
    'hmm heel af en toe zal ik naar je luisteren alleen als het nuttige informatie is' zeg ik lachend terwijl ik hem in zijn zij por


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    Ik grinnik en knik. 'Goed genoeg'zeg ik lachend en begin inmiddels een beetje ongeduldig te worden van het wachten.

    Bonita
    'mann waarom duurt het zolang, ik sterf van de honger en mijn enkel valt er straks nog af' grom ik boos


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer

    "Mhm, misschien wel ja" zeg ik lachend. "Dan zie ik je zo wel weer"
    Ik loop de kamer uit en loop naar mijne toe. Eenmaal daar zoek ik in mijn koffer naar een shirtje, een paar schoenen en natuurlijk mijn mobiel.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zaily

    'Jongens, weten jullie uberhaupt wel wat er met Jayden is gebeurd?'


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Andrew
    Ik grinnik en doe mijn handen in mijn zakken. 'Als je klaar ben trakteer ik wel op iets lekkers, ijs of zo'zeg ik lachend tegen haar en kijk even. 'Ja dat weten we, hij heeft een ongeluk en moest even naar het ziekenhuis'mompel ik en kijk even langs haar.Er komt een dokter aan en ik hoop zo dat die voor Bonita komt.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 13:16 ]

    [even eten]

    Bonita
    'hmm mooi en dan wil ik subway en starbucks als ze dat hier hebben en nee dat weet ik half en als ik binnen een kwartier niet ben geholpen ben ik weg hier' ratel ik

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 13:17 ]


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Brady Wright
    Ik trek simpel T-shirt aan en steek mijn schoene in mijn sneakers. Daarna loop ik naar buiten.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zaily

    'Gast, hij ligt in co-ma!' Ze kijken me verbaasd aan, ik ren weg, mmisschien moet ik toch Jayy maar weer eens opzoeken. Als ik de uitgang uberhauptkan vinden.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Bonita
    'Hij ligt wat?!' zeg ik verbaast. 'Ik wil naar hem toe' zeg ik snel terwijl ik opsta en vergeet dat mijn enkel er slecht aan toe is waardoor ik kreunend van de pijn op de grond zak en de tranen over mijn wangen stromen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer

    Als ik mijn shirt en schoenen aan heb kijk ik rond voor mijn mobiel. Net als ik gewoon weg wil lopen gaat die af. Snel pak ik hem, neem op en loop alvast weer naar buiten toe.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zaily

    Als ik eindelijk terug ben bij het restaurant heeft Jayy al bijna alle frietjes opgegeten. 'Bonita is ook daar, ze heeft iets aan haar enkel' zeg ik simpel en ga zitten.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"