• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 8:53 ]

    Bonita
    'net alsof ik hier een wilde make out zou willen met mijn broer' zeg ik nep arrogant. 'Ik heb een belofte gedaan en die breek ik niet. minimaal 5 jaar lang verkering voor je met iemand het bed induikt of je moet getrouwd zijn' zeg ik met de stem van pap


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Zaily

    'Ik zei toch dat ik geen honger had' eigenlijk staat mijn buik op springen maar bij ieder frietje werd ik nog misselijker. Ik neem nog een slok water en voel me alweer iets beter, wat zouden de anderen nu aan het doen zijn?


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    DSalvatorex schreef:
    [Aww... dan is het juist goed, als ik justin bieber hoor ren ik gillend weg, dan ben ik meestal wel wakker :Y)]


    -ik ren meestal gillend naar beneden als mijn broer in zijn boxer me kamer inkomt maar hij is er niet-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    bonita105 schreef:
    (...)

    -ik ren meestal gillend naar beneden als mijn broer in zijn boxer me kamer inkomt maar hij is er niet-

    [Misschien kan je buurjongen je helpen (als je die hebt) :P]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer

    Ik denk even na en knik dan "Ik weet nog wel waar het ziekenhuis is,maar geef me alsjeblieft even heel om wat anders aan te trekken" zeg ik en wijs naar mijn bikini en spijkerrokje. "want ik denk niet dat het handig is om zo er naartoe te gaan"

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 12:50 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    DSalvatorex schreef:
    (...)
    [Misschien kan je buurjongen je helpen (als je die hebt) :P]


    -heb ik niet en de overbuurjongen ,die erg knap en lief is, is er ook niet-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [:P]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    bonita105 schreef:
    (...)

    -heb ik niet en de overbuurjongen ,die erg knap en lief is, is er ook niet-

    [Aww... to bad :(]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Andrew
    Ik begin hard te lachen en knik. 'Ik ben blij dat pap dat allemaal niet bij mij doet'zeg ik lachend en kijk er even aan. 'En trouwens, jij houdt je toch niet aan die regels'zeg ik lachend

    Jayy
    Ik zucht en knik. 'Oke' mompel ik en pak haar frietjes. Ik eet er een paar en kijk even naar haar. 'Als je wil kan je wel een rondje door het ziekenhuis gaan lopen' mompel ik.

    Brady Wright
    Ik knik: 'ook voor mij denk ik,' zeg ik doelend op mijn zwembroek, ik heb mijn T-shirt uit en die ligt ergens bij de rivier, maar ik denk dat het een beetje raar is om in alleen een zwembroek in het ziekenhuis te lopen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bonita
    'Aan de regels van pap wel, van mam net en ook niet aan de regels die jij voorlegt. Pap is gewoon eng als hij boos word. ik weet nog toen ik zei dat ik een vriendje had' zeg ik lachend tegen hem


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Zaily

    'Is goed' Ik schuif mijn stoel naar achteren en loop richting de ingang van het ziekenhuis, eenmaal daar dwaal ik een beetje door de gangen. Tot ik Drew en Bonita zie zitten. 'Wat doen jullie hier nou?!'


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Andrew
    Ik begin te lachen en knik. 'Dat weet ik ook nog wel'lach ik en kijk haar even aan. 'Dus jij luistert niet eens naar je broer?'vraag ik haar lachend.

    [zeg Andrew, Zaily vraagt wat aan je(A)]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"