• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 8:53 ]

    [Koud Water in je gezicht gooien xD]

    [Gooi koud water in je gezicht, dat helpt echt (:]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Andrew
    Ik grinnik en knik. 'Laat ze lekker denken'mompel ik en grinnik weer even. 'We zijn gewoon broer en zus, en volgens mij is dit helemaal niet raar of zo'zeg ik tegen haar en glimlach even.

    Bonita
    'Ja dat is waar maar zie die oudere vrouw kijken daar in de hoek. die kijkt echt naar ons van "de jeugd van tegenwoordig waar zijn hun manieren" ' mompel ik lachend.

    -dat helpt niet want dat heb ik net gedaan-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    [WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN WAKKER WORDEN!!!! Zet keihard de muziek aan, helpt ook :Y)]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Summer

    Snel lees ik het smsje en kijk hem verbaasd aan. "Maar hoe..wanneer?".
    Ik stop met praten als er niets echt iets zinnigs uit mijn mond komt. "Zullen we er naartoe gaan?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [:P, serieus?]

    Zaily

    'Sorry, ik moet het gewoon allemaal nog even door laten komen' onbewest heb ik al de helft va mijn frietjes opgegeten en begin ik te denken dat ik moet kotsen. 'De rest mag jij'


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [Luister de wake up song van 1D ^^]

    -heb alles al geprobeerd en ik word zelfs niet meer wakkerder van eten of muziek-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    'Ow ja wat zijn we we erg hé, want je betast me schouder, oh my gosh' zeg ik nep verontwaardigt en grinnik daarna. 'Gewoon niks van aantrekken'

    quin98 schreef:
    [Luister de wake up song van 1D ^^]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jayy
    Ik kijk haar aan. 'Je hebt de helft pas op'zeg ik een beetje verbaast terwijl ik nog een paar frietjes in mijn mond steek. Mijn friet is alweer wat veder dan de helft en ik neem rustig nog een paar slokken van mijn cola.

    [grrr.. (1D-hater)]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Brady Wright
    Ik knik.
    'Weet jij waar het ziekenhuis s?' vraag ik, 'of misschien moeten we even bellen met Bonita , Andrew, Jayy of Zialy?'


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Aww... dan is het juist goed, als ik justin bieber hoor ren ik gillend weg, dan ben ik meestal wel wakker :Y)]

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 12:46 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.