• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 8:53 ]

    Andrew
    Ik kniel naast Bonita en kijk haar aan. 'Je moet met de dokter mee'mompel ik en til erop. Ik loop achter de dokter aan nog steeds een beetje geschokt van wat er net verteld was.

    Jayy
    Ik kijk op en knik. 'ik ga er zo even heen'zeg ik terwijl ik de laatste paar frietjes in mijn mond steek. ik sta op en kijk naar Zaily 'Kom'

    bonita
    'eindelijk en hierna wil ik gelijk naar jayden toe' zeg ik snel terwijl ik me broer stevig vast houd. rustig blijf ik ademen om niet in paniek te raken

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 13:53 ]


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Zaily

    Ik sta ook op, en dan schiet me wat tebinnen 'Heb je al betaalt?' ik voeg er nog wat aantoe 'Want dan ben ik je geld schuldig


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    bonita105 schreef:
    bonita
    'eindelijk en hierna wil ik gelijk naar jayden toe' zeg ik snel terwijl ik me broer stevig vast houd

    [ 2 regels]

    Brady Wright
    'Wie is het?' vraag ik aan Summer terwijl ik mee probeer te luisteren. Ik hoop dat we nieuws krijgen over Jayden.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Andrew
    'Ja dat gaan we ook'zeg ik en we komen in een kamer. Ik leg Bonita op een bed en de dokter onderzoekt haar enkel. 'Jaja die is gebroken'zeg hij beslist en kijkt op. 'We moeten er even een foto van maken'zegt de dokter.

    Jayy
    'Ja ik heb al betaald, en nee je bent me geen geld schuldig'zeg ik tegen haar en loop rustig vooruit, richting Jayden.

    Bonita
    'Wanneer kan ik weer dansen' zeg ik snel terwijl ik begin te tikken met mijn vingers op het bed. beter wel snel want dansen is mijn passie en ik kan echt niet 8 weken rust hebben en het dan opbouwen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    Ik wil wakker worden maar het enige dat ik zie is een zwarte duisternis. Ik zie een wit licht en probeer er naar toe te komen. Ik hoor wat vage stemmen en probeer ze te plaatsen, maar het lukt niet. Het witte licht gaat weg en alweer alleen maar duisternis. Ik hoor een gepiep en kijk om me heen, alleen maar duisternis..


    ( Ik ben nu op de iPad dus reageer sloom)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 13:58 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Andrew
    ik begin te lachen als ze over dansen begint en de dokter aait even nadenkend over zijn kin. 'Je moet een maand rust houden, en ik zit te twijfelen, we kunnen er gips om laten doen maar we kunnen ook een soort steun geven die je om je enkel kan houden, dat doen we vaker aangezien dit warme weer'verteld de dokter en ik kijk hem een beetje raar aan. 'Ja jongen, dat hebben wij hier, dat is net zoals iets gips alleen je kan het eraf halen als ze bijvoorbeeld wil proberen te zwemmen of zo'zegt de dokter en ik haal mijn schouders op. 'Oke ik denk dat ze dat dan wil of niet?'
    [Nu kan je tenminste zwemmen en zo(A)]

    Jayy
    We komen bij de kamer van Jayden aan en ik ga rustig op een stoel zitten. Ik hoop dat die snel wakker wordt. Ik hoop dat de dokter ook nog wat informatie kan geven of zo, misschien dat mijn bloed donatie iet heeft geholpen.

    bonita
    ' een friggin maand niet dansen. ohw gash hoe moet ik dat overleven. en alles beter dat dat achterlijke gips.' ratel ik terwijl ik helemaal aan het flippen ben.

    -muhahah ja-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer

    "James ik bel je straks wel even terug" zeg ik nog steeds verbaasd. Ik stop mijn telefoon weer in mijn zak en kijk Brady aan en schud mijn hoofd. "Ik hoopte dat het een van de andere was met nieuws over Jayden"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Brady Wright
    'Wie is James?' vraag ik een beetje wantrouwend, oké we hebben nog niks, maar stel, als ik het vanavond officieel ga maken wil ik dat wel weten. Als dat nog gaat lukken met alles, ik hoop het wel, ik wil Summer net teleurstellen.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:19 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.