• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis


    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~DSalvatorex
    -Jayy Brown ~quin98



    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 8:53 ]

    Summer

    "James is mijn broer" zeg ik glimlachend. "Hij belde met goed nieuws, maar na de helft van het gesprek had ik wel weer genoeg gehoord en bel hem straks na het ziekenhuis nog wel even,want ben er nu toch niet helemaal met mijn gedachten bij"

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:21 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dokter

    Ik zag de mensen in zijn kamer zitten en liep erop af. Ik zag dat het zijn vrienden waren. 'Uw bloed donatie heeft geholpen, we houden hem vanavond nog in een coma dan halen we hem er morgen uit zodat hij nu nog even kan aansterken.' zeg ikrustig en ik pak de klapper uit het bakje van zijn bed knik goedkeurend. 'Hij heeft een gescheurde pees en een lichte hersenschudding. Hij heeft geluk gehad dat dat er nieters gereden mocht worden' zeg ik en ik zet de klapper weer terug.


    ( ik ben op de iPad dus reageer sloom)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brady Wright
    'Ah oké, die James,' grinnik ik om mijn stomme gedachtes, 'kom dan gaan we naar het ziekenhuis,' zeg ik tegen Summer en ik loop de camping af.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jayy
    De dokter verteld dat mijn bloed donatie heeft geholpen en dat hij na vanavond uit zijn coma mag. Ik zucht opgelucht en bedank de dokter. 'Gelukkig' mompel ik en ben gelijk weer een beetje blij.

    Summer

    "Ja die James" zeg ik lachend waarna ik met hem mee de camping afloop. "We moeten trouwens die kant op" zeg ik een beetje afwezig en wijs een bepaalde kant op

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 14:48 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Andrew
    ik grinnik en knik. 'Je overleefd het wel zusje'zeg ik en de dokter begint gelijk allemaal dingen bij der te doen. Na een tijdje is het klaar en kijkt naar Bonita. 'je kan gaan, beetje rustig aan hé'zegt hij en ik tilde Bonita weer van het bed. 'Hier je krijgt krukken mee'zegt de dokter en geeft krukken aan bonita.

    Bonita
    'hoe moet ik hier mee lopen. drewwwwwwwwww kan je me niet gewoon dragen en ja ik ben liever lui als moe' zeg ik pruilend en schattig. boos kijk ik naar me voet en dan naar de krukken


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Andrew
    Ik kijk haar aan en zucht. 'ik ben niet van plan je deze hele maand te gaan dragen'zeg ik als ik haar optil. Ik pak haar krukken in een hand en loop de kamer uit nadat ik de dokter bedankt heb, op naar Jayden.

    Bonita
    'Ik weet niet eens hoe ik op krukken moet lopen en anders vraag ik het de andere jongens wel' zeg ik glimlachend terwijl mijn glimlach weer verdwijnt.' ik mis jayden en nee ik ben niet verliefd op hem' zeg ik er te snel achteraan


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Brady Wright
    Samen met Summer loop ik richting het ziekenhuis.
    'Ik hoop zo dat er niks ernstigs is met Jayden, ik denk dat hij gevallen is met zijn skate-board ofzo,' beaam ik.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Andrew
    Ik schiet in de lach en kijk haar aan. 'Het klinkt nu serieus alsof die weken weg is'mompel ik en kijk eraan. 'Maar ik snap wat je bedoeld'zeg ik terwijl ik er wat dichter tegen me aantrek.

    Bonita
    'het is gewoon te stil. en ons keukenavontuur moet nog afgemaakt worden' zeg ik met een wenkbrauwwiebel. 'hmm misschien de volgende keer maar toch op mijn kamer dan weet ik zeker dat je niet binnenkomt' zeg ik met een speelse blik


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Summer

    "Ik hoop het ook en hoop ook echt dat je gelijk heb" zeg ik en kijk even rond of we nog goed lopen. "Maar daar zullen we snel genoeg achterkomen" zeg ik en wijs naar het ziekenhuis dat langzaam maar zeker al inzicht komt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Andrew
    Ik kijk naar Bonita en trek mijn wenkbrauw op. Ik zucht en kijk haar aan. 'Even eerlijk, eert deed je het bij Jayy daarna bij Jayden, en je zegt dat je niet op ze verliefd ben, waarom doe je het?'

    Bonita
    'ik zal het je eens uitleggen. ik weet dat je het niet fijn vind als ik rot zooi met een jongen en ik vind het ook leuk om je een beetje te irriteren en te plagen want daar ben ik je zus voor.'zeg ik glimlachend 'en miss vind ik er eentje wel leuk' mompel ik er blozend achter aan


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3