• Naruto RPG


    Story:
    Je woont in het prachtige Konoha Gevestigde in de Hidden leaf. Je staat op het punt om een nieuw leven te beginnen als Shinobi voor de Hidden Leaf, een leven vol avontuur, vijanden, gevaren en liefde

    Regels:
    1) Maak minimaal 1 jongen en 1 meisje aan en speel ze alsjeblieft ook allebei
    2)Liefst ook een Officieel karakter in Naruto, of je hem OC of OOC laat zijn mag je zelf kiezen, Netz als of je je aan de Officiële verhaal lijn wilt houden, alleen de Akatsuki mag hem niet peren naar Konoha, andersom wel maar met een rede xD
    3)16/18+ mag, Yaoi Yuri en alles wat je kunt verzinnen, als je maar toestemming hebt van de ander
    4) Raping either Mag ook, met toestemming van de eigenaar van je slachtoffer
    5) Houw gevechten eerlijk, als Genin win je het niet van een Akatsuki lid
    6) Over power je Kekke genkai/kracht niet en heb er vrede mee als je een gevecht verliest
    7) De tijd dat je in het ziekenhuis ligt/dat je last hebt van je wonden mag je zelf kiezen, zolang je er
    8) maar 1 post aan besteed na het verliezen van een gevecht
    9) voor kinderen een aparte lijst maken invul oefening maken
    10) Voor ideeën, dingen die je niet aanstaan, klaag brieven en doodsbedreigingen moet je naar de gene die Hokage is op dat moment xD
    11) Niemand buitensluiten, houw het leuk, al die dingen
    12) Belangrijkste regel: HAVE FUN

    De Invul oefening:
    Naam+achternaam:
    Leeftijd:
    Clan:
    Beschrijving Kekke genkai/sterkste Jutsu:
    Chakra element:
    Niveau:
    Familie:
    Karakter:
    Extra:
    Uiterlijk beschrijving en of Plaatje:

    Lijst van Acedemi studenten:
    [Nieuwe]
    Konohamaru
    [Nog voor een 2 dagen]
    Naruto
    Sasuke
    Sakura
    Lijst van Genin:
    Lee
    Neji
    tenten
    Namika~Miekiechan
    Lijst van Chuunin:
    Iruka ~ tijdelijk Miekechan, tot de team verdeling
    Lijst van Jounin:
    Kakashi
    Asuma
    Guy
    Kaida~Bonita
    Kenji~Bonita
    Keadi~Miekiechan
    Lijst van Anbu:
    Kumi~Aimeka
    Lijst van kages:
    3 hokage~Miekechan
    Lijst van S-rank Ninja/missin ninja:
    Orochimaru
    Ryota~Aimeka
    [Akatsuki]
    Itachi
    Kisame
    Hidan
    Kakuzu
    Tobi
    Deidara
    Sasori
    Konan
    Pain/Nagato
    Zetsu


    Mis je iets of nog toevoegingen, Zeg het maar

    Nieuw inkomen? mag altijd (A) kies zelf maar hoe je in de leaf te recht bent gekomen
    Verlaten? Verhuis of maak ruzie met een S-rank Ninja zodat hij je van kant maakt

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 0:31 ]


    live your life as a true shinobi

    Ryota; Ik begrijp dat je je eigen leven ongelukkig wil maken door met een 'vriend' te trouwen voor je ouders, als ik het zo goed zeg.. Maar ik begrijp niet wáárom je die keuze maakt?
    Kumi; *knikt en drukt haar lippen op die van hem terwijl haar hand langzaam over zijn buik naar zijn vriend glijd*

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 20:40 ]


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    kaida: als ik het niet doe word ik verbannen van mijn clan en dan heb ik geen huis meer. en mijn krachten zijn nog niet volleerd en mijn oom kan me het alleen leren
    kenji:*zoent der lief en kreunt zacht tegen der lippen*


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ryota; *bijt even op zijn lip* Dit is vervelend.. Kom om 6 uur zometeen naar Ichiraku ramen.. Dat is makkelijker praten.. Ik zal je niet meer verleiden en zo, dat doe ik wel bij anderen.. Oké?
    Kumi; *grijnst en streelt heel zacht zijn erectie, begint zacht met trekken en likt over zijn lippen, oorlel, nek en borst naar zijn onderbuik, haalt diep adem en likt dan zacht over de top* Pff.. Wacht.. *hijgt heel zacht omdat ze onder water was* In bed is beter.. Of de douche?


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    kaida: graag*omhelst hem kort* dankje
    kenji:*kreunt* hmm wat denkje van de chill ruimte. daar staat een water bed*grijnst*


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ryota; *grinnikt en omhelst haar rustig terug* Alles voor mijn schat *slaat zichzelf voor zijn hoofd* Alles voor jou.. *verbeterd zich en staat op*
    Kumi; *staat meteen buiten het bad* Geef me een paar minuten, ik wil dan even een speciaal setje halen *wbw en kijkt hem speels aan*


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    kaida:*lacht zacht* zoek een meisje die wel bij je past
    kenji: ik moet ook nog wat doen*staat op en droogt zich af en loopt naar de chill ruimte*


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ryota; *grijnst* Die heb ik al op het oog.. *kust haar wang zacht* Tot straks *is verdwenen in zwarte rozenblaadjes*
    Kumi; *is al afgedroogd, naar haar huis geflitst, haar meest sexy kleren aan getrokken en weer terug naar zijn huis gegaan, zit rustig in de badkamer te wachten met een badjas aan*
    http://www.polyvore.com/16/set?id=51660925 (de kleren)


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    kaida:*zucht en denkt aan keadi*
    kenji:*heeft het romantischer gemaakt en loopt naar der toe* kom je prinses

    -whahah dat zweepje doet et hem-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    -Innoo ^^-
    Ryota; *gromt laag als hij Keadi ziet, negeert hem en loopt rustig tussen de winkels door en schiet mijn zijn hand naar de kassa's van de winkels waar hij net eten gestolen had*
    Kumi; *loopt naar hem toe, heeft alles onder de badjas en volgt hem braaf* Oelala.. *kijkt met grote ogen rond en glimlacht dan naar Kenji* Zo.. Mooi..! *kust hem zacht* Gewoon wauw..


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    kaida:*glimlacht en zucht*
    kenji: alles voor jou*kust der kort op der lippen*


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ryota; *blijft dat doen en loopt gewoon vaak langs Keadi*
    Kumi; *gaat voor hem staan, duwt hem zacht op het waterbed en gaat boven hem hangen* Now it's my turn to get you back for the pain you gave me today.. *bijt in zijn oorlel*


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    kaida:*staat op en trekt een qi lolita jurkje aan die iets langer is*
    kenji:*kreunt zacht* damn gaan we aan sm doen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ryota; *loopt als laatst naar de oude man, laat zijn hand daar ook naar de kassa schieten maar blijft extra langer staan*
    Kumi; Misschien.. Misschien ook niet *gaat rest staan, haakt heel langzaam het touwtje om de badjas dicht te houden los en laat de badjas van haar schouders glijden. Heeft de speeltjes weg gelegd en laat hem genieten van haar handen*


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    kaida:*loopt naar ichiraku*
    kenji:*grijnst en kreunt zacht*


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ryota; *loopt ook naar Ichiraku en zit al te wachten aan een tafeltje ergens achter in*
    Kumi; *rukt zijn kleren van zijn lichaam**likt van zijn lippen naar beneden, over zijn lengte en weer omhoog naar zijn lippen*


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin