• Naruto RPG


    Story:
    Je woont in het prachtige Konoha Gevestigde in de Hidden leaf. Je staat op het punt om een nieuw leven te beginnen als Shinobi voor de Hidden Leaf, een leven vol avontuur, vijanden, gevaren en liefde

    Regels:
    1) Maak minimaal 1 jongen en 1 meisje aan en speel ze alsjeblieft ook allebei
    2)Liefst ook een Officieel karakter in Naruto, of je hem OC of OOC laat zijn mag je zelf kiezen, Netz als of je je aan de Officiële verhaal lijn wilt houden, alleen de Akatsuki mag hem niet peren naar Konoha, andersom wel maar met een rede xD
    3)16/18+ mag, Yaoi Yuri en alles wat je kunt verzinnen, als je maar toestemming hebt van de ander
    4) Raping either Mag ook, met toestemming van de eigenaar van je slachtoffer
    5) Houw gevechten eerlijk, als Genin win je het niet van een Akatsuki lid
    6) Over power je Kekke genkai/kracht niet en heb er vrede mee als je een gevecht verliest
    7) De tijd dat je in het ziekenhuis ligt/dat je last hebt van je wonden mag je zelf kiezen, zolang je er
    8) maar 1 post aan besteed na het verliezen van een gevecht
    9) voor kinderen een aparte lijst maken invul oefening maken
    10) Voor ideeën, dingen die je niet aanstaan, klaag brieven en doodsbedreigingen moet je naar de gene die Hokage is op dat moment xD
    11) Niemand buitensluiten, houw het leuk, al die dingen
    12) Belangrijkste regel: HAVE FUN

    De Invul oefening:
    Naam+achternaam:
    Leeftijd:
    Clan:
    Beschrijving Kekke genkai/sterkste Jutsu:
    Chakra element:
    Niveau:
    Familie:
    Karakter:
    Extra:
    Uiterlijk beschrijving en of Plaatje:

    Lijst van Acedemi studenten:
    [Nieuwe]
    Konohamaru
    [Nog voor een 2 dagen]
    Naruto
    Sasuke
    Sakura
    Lijst van Genin:
    Lee
    Neji
    tenten
    Namika~Miekiechan
    Lijst van Chuunin:
    Iruka ~ tijdelijk Miekechan, tot de team verdeling
    Lijst van Jounin:
    Kakashi
    Asuma
    Guy
    Kaida~Bonita
    Kenji~Bonita
    Keadi~Miekiechan
    Lijst van Anbu:
    Kumi~Aimeka
    Lijst van kages:
    3 hokage~Miekechan
    Lijst van S-rank Ninja/missin ninja:
    Orochimaru
    Ryota~Aimeka
    [Akatsuki]
    Itachi
    Kisame
    Hidan
    Kakuzu
    Tobi
    Deidara
    Sasori
    Konan
    Pain/Nagato
    Zetsu


    Mis je iets of nog toevoegingen, Zeg het maar

    Nieuw inkomen? mag altijd (A) kies zelf maar hoe je in de leaf te recht bent gekomen
    Verlaten? Verhuis of maak ruzie met een S-rank Ninja zodat hij je van kant maakt

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 0:31 ]


    live your life as a true shinobi

    kaida: omdat je geen leven hebt. en als je toch bezig bent lak gelijk mijn nagels
    kenji:*zucht* weet je waarom ik elke avond iemand anders hebt. mijn vader zei elk jaar als ik een vriendin had 'ze is zeker bij je omdat ze iemand jaloers wilt maken' ik werd het zat. en weetje wat bleek. mijn vader was gewoon een vieze pooier die mijn vriendinnen elke keer zelf nam


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ryota; *gromt* ¬¬ Zegt het meisje wat zo jong gaat trouwen..
    Kumi; *staart stil naar haar handen* Dat is pijnlijk.. *kijkt naar hem en streelt even door zijn haren* Weet je, als je niet verleidelijk bezig bent of je zomaar in me drukt, ben je best.. Aardig.. *glimlacht heel zwak naar hem* Maar ik laat je wel boeten voor mijn ontmaagding! *kijkt hem even boos aan* Ik had het wel iets romantischer voorgesteld..


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    kaida: ik heb geen keuze. en het is ook omdat hij al 24 is
    kenji:*wast der verder* dat begrijp ik en flirt niet met elke jongen die je tegen komt. en je mag me best straffen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ryota; Hoezo geen keuze? En hoe oud ben je ook al weer?
    Kumi; *kijkt hem aan en drukt in een golf van medelijden haar lippen op die van hem* Ik krijg je nog wel, maar niet nu..


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    kaida: ik ben 17 bijna 18. en het is vooral zijn clan wilt dat onze krachten worden samengevoegd
    kenji: je wilt dit niet kumi en straks doe ik nog iets wat je niet wilt


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ryota; *gaat liggen* Hou je van hem..?
    Kumi; Dat zeg ik dan wel *trekt de rest van zijn kleren uit -als ie ze nog aan heeft dan- en trekt hem het bad in, gaat tussen zijn benen zitten en leunt tegen hem aan*


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    kaida: ik weet het niet. ik zie hem eerder als beste vriend dan als mijn man
    kenji:*legt zijn armen om der heen*


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ryota; Dus het gaat puur omwille de macht hn? *schudt zijn hoofd* En als hij seks wil, en jij niet.. Ga je het hem gewoon geven omdat je zijn vrouw bent, puur uit lust?
    Kumi; *sluit haar ogen en probeert zijn erectie te negeren* Waarom deed je net niet zo rustig als je nu bent? Dan had ik het denk ik minder erg gevonden..


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    kaida: nee en het geluk is dat we maar een maand met elkaar moeten leven. we hebben ook een relatie door onze moeders
    kenji: ik weet het niet kumi


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ryota; dus je trouwt, puur voor de macht.. Hoort een huwelijk niet te bestaan uit 2 mensen die van elkaar houden? Niet uit macht?
    Kumi; *kijkt hem aan en streelt over zijn wang, mompelt iets zacht tegen zijn kaak, waar ze ergens hoopt dat hij het kan horen, maar ergens ook niet* I can give it another try?


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    kaida: ik heb er niks op te zeggen tenzij ik met iemand trouw voordat ik met hem trouw
    kenji: waarom gun je nog een kaans


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ryota; Wil je met een ander trouwen, of wil je voor je familie hun zin doorzetten?
    Kumi; Je hebt me ergens nieuwsgierig gemaakt.. En ik voel dat je liever van je behoeften af raakt.. Maar op 1 voorwaarde.. *kijkt hem weer aan*


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    kaida: ik wil beide. ik wil mijn ouders trots maken maar ik wil trouwen met iemand waar ik van houd
    kenji: vertel*streelt haar lichaam*


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Ryota; Waarom trouw je dan niet op jou manier; je houdt van die persoon en je ouders zullen trots zijn dat je niet met een straatsloffie aankomt zetten..
    Kumi; *bijt op haar lip en wacht even tot haar stem weer stabiel is* I-ik ga niet eindigen als een one night stand.. Gebeurt dat wel, ik weet hoe ik je moet vinden.. *draait zich op haar knieën en kijkt naar hem* Beloof je dat ik geen one night stand ben?


    An eye for an eye, a tooth for a tooth and an angry requiem for evil! ~ Yuuki Tenpouin

    kaida: je begrijpt het niet.
    kenji: ik ben er niet zeker van maar ik zal het voor jou proberen. maar help me er wel mee als mijn ogen donker kleuren


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3