• Dat Quizlet geen bemiddelaars meer heeft... :O

    We hadden er nog maar eentje en nu zijn er helemaal geen bemiddelaars meer over. Waarom is dat? Komen er nog nieuwe bemiddelaars?

    Dat vroeg ik me even af en ik hoop dat jullie het weten. :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zou het niet weten! Het is me eerlijk gezegd ook helemaal niet opgevallen.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Geen moment om ruzie te zoeken met een mod dus ;d

    nu je het zegt...dat was me nog niet eens opgevallen...
    ik heb geen flauw idee...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Sam had er geen tijd meer voor, helaas =[.
    Er zou dacht ik nog een topic komen, maar daar ga ik niet over, dat moet ze zelf doen. Ook weet ik niet wat we nu gaan doen met de bemiddelaars.


    I am an idiot, I move.

    Dan zijn de woorden die nu in dat klachtentopic vallen niet goed getimed blijkbaar. Dat moet dan toch van vandaag zijn, want gisteren of toch zeker eergisteren was die nog bemiddelaar. Vreemd. Er zal wel een reden achter zitten en die zal ze vast wel snel melden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Maar de bemiddelaars hebben toch haast niks te doen? Tenminste voor zover ik weet


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    Maar de bemiddelaars hebben toch haast niks te doen? Tenminste voor zover ik weet

    Ik denk dat die meer achter de schermen werken. :-)

    Errin schreef:
    Dan zijn de woorden die nu in dat klachtentopic vallen niet goed getimed blijkbaar. Dat moet dan toch van vandaag zijn, want gisteren of toch zeker eergisteren was die nog bemiddelaar. Vreemd. Er zal wel een reden achter zitten en die zal ze vast wel snel melden.

    Vrijdag is ze ermee gestopt. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Occhi schreef:
    Maar de bemiddelaars hebben toch haast niks te doen? Tenminste voor zover ik weet
    Blijkbaar wel, maar dat is achter de schermen, dus we merken daar niet veel van.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    *kijkt bij crew* Hey nu je het zegt het was mij niet eens opgevallen.


    Shoganai i ne~

    Sam is inderdaad net gestopt met bemiddelaar zijn. Ze is denk ik vergeten een topic te maken, of dat moest eigenlijk nog komen, geen idee ='D

    Maar we weten nog niet of er nieuwe bemiddelaars gaan komen. Als we dat wel weten, dan zal er ongetwijfeld bericht van komen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Owkee, bedankt voor de antwoorden :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Omg, ik zat ook net te kijken, en het viel me op. En toen keek ik bij actieve topics, en toen zag ik dit topic! Toeval...
    Maar als ze geen bemiddelaar meer wilt zijn lijkt het mij wel een leuk baantje. ^^ Maar er zijn vast genoeg mensen die het willen worden...

    Yoda schreef:
    Sam is inderdaad net gestopt met bemiddelaar zijn. Ze is denk ik vergeten een topic te maken, of dat moest eigenlijk nog komen, geen idee ='D

    Maar we weten nog niet of er nieuwe bemiddelaars gaan komen. Als we dat wel weten, dan zal er ongetwijfeld bericht van komen.


    O, dus dan kunnen mensen zich op geven als er zo'n topic komt?


    Physics is awesome

    Yoda schreef:
    Sam is inderdaad net gestopt met bemiddelaar zijn. Ze is denk ik vergeten een topic te maken, of dat moest eigenlijk nog komen, geen idee ='D

    Maar we weten nog niet of er nieuwe bemiddelaars gaan komen. Als we dat wel weten, dan zal er ongetwijfeld bericht van komen.
    Ik hoop van wel, want anders heerst er een dictatuur bij de mods. Haha kidding, maar ik hoop dus dat er nieuwe zullen komen, want al bij al zijn bemiddelaar redelijk belangrijk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?