• Dat Quizlet geen bemiddelaars meer heeft... :O

    We hadden er nog maar eentje en nu zijn er helemaal geen bemiddelaars meer over. Waarom is dat? Komen er nog nieuwe bemiddelaars?

    Dat vroeg ik me even af en ik hoop dat jullie het weten. :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Barnabas schreef:
    Ik denk dat Alwinnie een goede bemiddelaar zou zijn, eerlijk gezegd. Hebben we ook weer eens een man in het team!

    Ik denk eerlijk gezeggd van niet en hier laat ik mijn persoonlijke mening van hem erbuiten. Hij lijkt mij te kinderachtig voor iets zo serieus als een bemiddelaar. Sam kwam altijd volwassen over voor mijn gevoel en dat heb ik dus niet echt bij Alwin. Okay, als hij dan eens echt serieus is komt er ook echt iets goeds uit, maar de vraag is dan of hij dan altijd kan zijn om de rol als bemiddelaar te vervullen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dat was me eigenlijk helemaal niet opgevallen. Misschien dat die nog komen, maar zoals al gezegd was, is dat tot nu toe nog niet nodig (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik denk eerlijk gezeggd van niet en hier laat ik mijn persoonlijke mening van hem erbuiten. Hij lijkt mij te kinderachtig voor iets zo serieus als een bemiddelaar. Sam kwam altijd volwassen over voor mijn gevoel en dat heb ik dus niet echt bij Alwin. Okay, als hij dan eens echt serieus is komt er ook echt iets goeds uit, maar de vraag is dan of hij dan altijd kan zijn om de rol als bemiddelaar te vervullen.


    Dat is de verkeerde vraag. Het is niemand van de crew verplicht om zich altijd eerbiedwaardig te gedragen. Zij moeten zich wel aan de regels houden en als het nodig is zich gepast gedragen.

    Dus, meneer de volwassene, een betere vraag zou zijn: Zou het me lukken om me serieus te gedragen als ik nodig ben als bemiddelaar?


    Meh, van het nadenken over een antwoord op die vraag ga ik groen zien (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Dat is de verkeerde vraag. Het is niemand van de crew verplicht om zich altijd eerbiedwaardig te gedragen. Zij moeten zich wel aan de regels houden en als het nodig is zich gepast gedragen.

    Dus, meneer de volwassene, een betere vraag zou zijn: Zou het me lukken om me serieus te gedragen als ik nodig ben als bemiddelaar?


    Meh, van het nadenken over een antwoord op die vraag ga ik groen zien (cat)
    See what you did there. Moest je inderdaad meer serieus zijn, was je waarschijnlijk een heel goede kandidaat, maar die pony overheersing is er bij mij soms te veel aan. Al denk ik dat je op zo'n momenten de dingen wel goed zou oplossen. Je bent tenslotte geen 13 meer.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Dat is de verkeerde vraag. Het is niemand van de crew verplicht om zich altijd eerbiedwaardig te gedragen. Zij moeten zich wel aan de regels houden en als het nodig is zich gepast gedragen.

    Dus, meneer de volwassene, een betere vraag zou zijn: Zou het me lukken om me serieus te gedragen als ik nodig ben als bemiddelaar?


    Meh, van het nadenken over een antwoord op die vraag ga ik groen zien (cat)

    Die vraag die jij nu stelt is precies de vraag die ik bedoelde ik mijn post.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Errin schreef:
    (...)See what you did there. Moest je inderdaad meer serieus zijn, was je waarschijnlijk een heel goede kandidaat, maar die pony overheersing is er bij mij soms te veel aan. Al denk ik dat je op zo'n momenten de dingen wel goed zou oplossen. Je bent tenslotte geen 13 meer.


    SOMEONE SAW IT!

    En ik ben inderdaad geen 13.

    IM 12 AND WAT IS TIS


    quidquid excusatio prandium pro

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Die vraag die jij nu stelt is precies de vraag die ik bedoelde ik mijn post.


    Tsk tsk, nee, jij vraagt of ik altijd serieus kan zijn. Je vraagt het onmogelijke van mij. Serieus zijn als het nodig is is wat anders :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Tsk tsk, nee, jij vraagt of ik altijd serieus kan zijn. Je vraagt het onmogelijke van mij. Serieus zijn als het nodig is is wat anders :Y)

    Met mijn vraag bedoelde ik dus of je serieus kon blijven terwijl je je rol als bemiddelaar vervult. Als je dat kunt dan zou je inderdaad een goede bemiddelaar kunnen zijn.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Was me ook opgevallen,eigenlijk.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Stel je voor, als jullie de mensen bespreken die bemiddelaar willen worden en die in een lijst zetten, slaat de hacker weer toe.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.