• Er was toch altijd een quizletter die Leela heette? Real name Rebecca? Ik kan haar dus totaal niet terugvinden! Waar is ze? Het gaat om een meeting btw waarvoor ik mensen even vraag of ze nog kunnen.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    KangDaesung schreef:
    (...)Nu ben ik ook nieuwsgierig :'D


    -

    H4RRY5TYLE5 schreef:
    (...)

    Ik stuur je even een PB


    Mij ook? (:


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    LacunaCoil schreef:
    Ik heb even dit topic door gelezen.
    Wow, ik heb iets gemist.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Austen schreef:
    (...)
    Wil je mij ook eventjes een link sturen?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Austen schreef:
    (...)
    Wil je mij ook eventjes een link sturen?


    Tijd voor koffie.

    Austen schreef:
    (...)
    Wil je mij ook eventjes een link sturen?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Dit is in elk geval wat ik nog van haar weet. Leela aka Rebecca was een meisje die zich voordeed als een 14/15- jarige. Ze zou zwaar gespest worden en had een vriend Fred, wie haar alles was. Ze was verkracht. Maar haar leven was nu helemaal goed. Ze was er overheen gegroeid en was sterker geworden. Ze zou in de leerlingenraad gezeten hebben en was heel erg slim. Ze deed volgens mij Gymnasium. Ze had contact met veel mensen hier op Quizlet. Ze vond het heel normaal om al heel erg veel met haar vriendje te doen. En ik meende ook dat ze zei dat ze wiccan was. Ze hield ook heel erg van hardrock/metal.

    Ik meende dat ze weggegaan was van Quizlet omdat ze zich meer ging richten op school omdat haar cijfers slechter werden. Daarna werd ze beschuldig als hacker omdat ze net voordat Q gehackt was wegging.

    Wel moet ik zeggen dat ze wel echt daadwerkelijk behulpzaam was.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Het is waarschijnlijk gewoon een persoon met toevallig dezelfde naam.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Die Leela op Horse-Nation lijkt me inderdaad de Leela van hier. Ze heeft dezelfde naam, zelfde soort plaatjes, het lijkt gewoon te erg op elkaar. Ze heeft ook tegen Nikki gezegd dat ze niet op Quizlet zit, maar dit is gewoon te toevallig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Die Leela was toch helemaal gek op paarden? Lijkt me dan niet meer dan logisch dat ze dan naar een paardensite gaat.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Die Leela was toch helemaal gek op paarden? Lijkt me dan niet meer dan logisch dat ze dan naar een paardensite gaat.

    Daarom dus.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aangezien het nog steeds niet toegestaan is om een topic over een bepaalde user aan te maken, doe ik hier nu gewoon een slotje op :'D En het antwoord is toch al gegeven in dit topic.

    > Slotje.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.