• DEZE RPG IS AL BEGONNEN ALS JE MEE WIL DOEN MOET JE NAAR DE AANMELDINGS-TOPIC GAAN http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Link naar de praat RPG ding;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140811&page=last#4012696

    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Regels van de school (om het verhaal leuk te houden volgen we die niet altijd op)
    -Je slaapt per twee op een kamer
    -Je houdt je aan het rooster
    -Behandel elkaar met respect
    -Je houd je aan de dag indeling

    Leraren (de leraar van jou soort is je begeleider/mentor
    -Directeur: Khutan Aiung (V)
    -Element beheersing: Avatar Aang (Kon niks beter vinden srry)
    -Weerwolven en vampiers: Jacob Black en Renesmee Cullen
    -Goden etc: Athene zelf
    -Wiskunde: Marc Sigfreud
    -Engels: Myra Sigfreud
    -Je-verzorgen-en-samenwerkings-verbetering-les: Danaé (een een of ander half god)

    Dag indeling
    -7:30 Opstaan
    -8:00 Ontbijt
    -8:30 School-vak-les
    -12:00 Lunch
    -12:45 Kracht-les en dier-les
    -15:30 Vrije tijd
    -17:30 Avondeten
    Na het eten ben je vrij
    -21:30 Slapen
    In het weekend geld deze hele planning niet, heb je gewoon vrije tijd en mag je naar bed gaan wanneer je wilt (m.u.v van zondag dan ga je om) 21:30 slapen

    Leden: Zeg maar even als je er niet bestaat pas ik dat even aan
    Wednesday (Dood) Mydreamstory
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WhiteDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Mydreamstory
    Naya -Dit personage is vrij-
    Sam (Dood) Mydreamstory
    Jake Blackalpha
    Florina Dracoluvv
    Ray xCarliex
    Floris Sandybeta

    Veel plezier

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 18:42 ]


    ©1998

    Beth

    Ineens zakte ik neer. 'Beth!' Riep Sam. 'Jade is weg' mompelde ik. 'Dit is mijn schuld' zei Sam. 'Niet!' Riep ik. 'Wel waar' gromde Sam. 'Houd op! Het is niet jou schuld!' Gilde ik. 'Wel' bleef Sam doorgaan. 'NIET WAAR!' Gilde ik. 'HOUD JE KOP, TRUT!' Riep Sam. Tranen kwamen in me op. 'Nee, Beth..' Begon hij. Ik rende weg naar buiten, waar ik wegrende tot ik de school niet meer zag.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    clair

    Ik zat in mijn klerenkast tussen een stapel pyjama's en huilde. Net, toen ik naar buiten wilde gaan om de anderen te vertellen dat het eten klaar was. Had ik hem zien liggen. De witte brief. Ernaast lag een van Sherina's planten op de grond. Wat me een naar gevoel bezorgde. Ik had sherina al een paar uur niet meer gezien en ze zorgde altijd heel goed voor de bloemen. Langzaam pakte ik de brief op en las hem door. Ik kon het niet geloven, ze was weg. Echt weg. En ik huilde niet. Nee, ik was niet eens verdrietig. De enige emotie die erdoorheen kwam was woede. Ik holde de trap naar zolder 10 keer op en af. Maar het hielp niets. Ik wilde dolgraag iets slaan. Dus heb ik vol blinde woede de hele vernieuwde zolderkamer aan gort geslagen. Niet haar, niet zij ook nog. Jade kende mijn verhaal. Ze wist hoe hard ik mijn vrienden nodig had. Ze wist hoe hard we haar allemaal nodig hadden. Hoe kon ze ons zo in de steek laten. Uiteindelijk verliet de energie mijn lichaam en ik voelde hoe ik helemaal slap werd. Dus ik sloot me op in de kast en daar zit ik niet al een paar uur. Misschien is hier te weinig lucht. Misschien stik ik wel. Het kan me niets schelen. Ik heb een slot aan de binnenkant bevestigd dat nu op slot zit. nooit meer ga ik uit deze kast komen.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Sam

    Ik wist dat Clair in de kast zat, ik ramde de kastdeuren in en trok Clair eruit. 'We gaan Jade zoeken, en jij gaat mee' zei ik beslist.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Toen ik bij de eerste beste bushalte aan kwam, stapte ik de bus in. Het leek me nu het beste dat ik terug ging naar La Push. Ik koop een enkele rit naar het dichtstbijzijnde station en ik ga op weg. Weg van deze plek, met te veel goede herinneringen, herinneringen die ik niet verdien.


    ©1998

    Beth

    Ik volgde Jades gevoel en stap in de trein bij het station, waarbij ik Jade zie. Het was zo makkelijk. 'Ik ga met je mee' zei ik beslist en Jade schrok van mijn stem.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    'Neej, Beth dit gaat niet.' 'Waarom niet?' vraagt ze verontwaardigt. 'Beth,' ik zucht. 'Ik verdien geen vrienden, niet zo iemand zoals jij, die goed voor me zijn, dat verdien ik niet. Waarom zou je uberhaubt met zo iemand als mij mee willen? Ben je niet bang dat ik een mes tussen je ribben steek?'


    ©1998

    Beth

    'Wil je niet dat ik erbij ben?' vroeg ik trillerig. 'Ben ik slecht? Vind jij me ookal een trut?' vroeg ik met tranen in mijn ogen. Tranen rolde over mijn wangen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ja-to-the-de

    'Ow, Beth, je weet dat ik je geen trut vind. Maak het nou gewoon niet moeilijker dan het is. Ga terug, naar Sam en der rest.'


    ©1998

    Beth

    'Sam wilt me niet meer zien' zei ik en ik barstte in het huilen uit. Ik zakte op de grond neer, ookal waren er plaatsen vrij.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jadeuh

    'Beth..' Wat is dit ook moeilijk. 'Beth, je kunt het nog goed maken met Sam, ga naar hem toe, leg alles uit, praat alles uit, doe iets. Je moet er alles aan doen om je relatie te redden!' Ik wist dat dit niet over Beth maar over mezelf ging. Ik moest mijn relatie met Jake redden, maar ook mijn vriendschappelijke relaties met iedereen daar. Maar ze zouden we vast zwak vinden als ik terug kom. Ik kon nu niet meer terug, ik had niks meer om voor te vechten..


    ©1998

    Beth

    De deuren gingen dicht en de trein kwam in beweging. 'Te laat' zei ik en ik had een klein glimlachje, om nu kon ik niet meer weg.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    clair

    Iedereen zit op de grote zolderkamer die nu ineens een beetje te groot lijkt. Jade en Beth missen. Sam is verschrikkelijk van streek omdat Beth ook weg is. Blijkbaar hebben die twee relatie problemen. Fijn, nog iets om ons druk om te maken. Er is al ruim een uur niets meer gezegd, niet meer gehuild, zelfs bijna niet meer geademd. Iedereen is in zijn eigen gedachten verzonken. Jake mompelt iets over Jade die zo eigenwijs is. Maar ik zie dat hij het er ontzettend moeilijk mee heeft. Ik weet niet zo goed wat ik denk. Of eigenlijk toch wel. 'Het is niet eerlijk' zeg ik hardop. Iedereen schrikt op door de ongewoon luide toon van mijn stem. 'Wat bedoel je?' vraagt Sarah, die als eerste over de schok heen is. Ik heb vanaf het moment dat ze uit de kast trokken nog niets gezegd. 'Dit hoort niet zo te zijn. Het leven hoort niet zo moeilijk voor ons te zijn. We zijn kinderen!' het voelt als een enorme opluchting om dat gewoon te zeggen. 'Waarom moeten we zoveel pijn leiden. Waar slaat dat op! Ik heb nooit... het was nooit mijn bedoeling om... ik... ik... ik heb nog nooit iemand kwaad gedaan! Echt niet!' en dan begin ik te huilen.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Sam

    'Doe niet zo dramatisch' siste ik. Ik was kwaad omdat Beth weg was, prikkelbaar omdat ik wist dat ze niet terugkwam. Ik miste haar nu al. Van woede stond ik op en gooide ik de zolderkamer overhoop. Ik schopte nog tegen een vaas aan en liet me op de harde grond vallen. Helemaal in paniek.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sherina

    Sam is helemaal gestoord geworden. Ik kijk om me heen en weet niet wat ik moet doen. Ik ga maar naast Clair zitten en sla een arm om haar heen. Ik merk dat dit mezelf ook goed doet. "Het komt wel goed," zeg ik. Maar ik voel dat er iets aan de hand is.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 19:58 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Sarah

    Ik kijk toe hoe iedereen gestrest is. Ik kijk Clair aan en zie grote wallen onder haar ogen. Waarschijnlijk heeft ze vannacht niet geslapen. Ik wel. Ik was in een soort trans. Ik heb ook niks gehoord wat iedereen gister heeft gezegd. Clair heeft me bij gepraat. Ik kijk naar beneden me een diepe teleurstelling naar mijn handen die op mijn schoot liggen en ik schrik. Ik heb bloed! dat kan niet ik ben een engel! Ik voel op mijn rug en voel niks. Geen vleugels! Dit is toch echt het raarste wat mij is overkomen in mijn hele 'leven'.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2012 - 20:50 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!