• DEZE RPG IS AL BEGONNEN ALS JE MEE WIL DOEN MOET JE NAAR DE AANMELDINGS-TOPIC GAAN http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Link naar de praat RPG ding;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140811&page=last#4012696

    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Regels van de school (om het verhaal leuk te houden volgen we die niet altijd op)
    -Je slaapt per twee op een kamer
    -Je houdt je aan het rooster
    -Behandel elkaar met respect
    -Je houd je aan de dag indeling

    Leraren (de leraar van jou soort is je begeleider/mentor
    -Directeur: Khutan Aiung (V)
    -Element beheersing: Avatar Aang (Kon niks beter vinden srry)
    -Weerwolven en vampiers: Jacob Black en Renesmee Cullen
    -Goden etc: Athene zelf
    -Wiskunde: Marc Sigfreud
    -Engels: Myra Sigfreud
    -Je-verzorgen-en-samenwerkings-verbetering-les: Danaé (een een of ander half god)

    Dag indeling
    -7:30 Opstaan
    -8:00 Ontbijt
    -8:30 School-vak-les
    -12:00 Lunch
    -12:45 Kracht-les en dier-les
    -15:30 Vrije tijd
    -17:30 Avondeten
    Na het eten ben je vrij
    -21:30 Slapen
    In het weekend geld deze hele planning niet, heb je gewoon vrije tijd en mag je naar bed gaan wanneer je wilt (m.u.v van zondag dan ga je om) 21:30 slapen

    Leden: Zeg maar even als je er niet bestaat pas ik dat even aan
    Wednesday (Dood) Mydreamstory
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WhiteDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Mydreamstory
    Naya -Dit personage is vrij-
    Sam (Dood) Mydreamstory
    Jake Blackalpha
    Florina Dracoluvv
    Ray xCarliex
    Floris Sandybeta

    Veel plezier

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 18:42 ]


    ©1998

    Jade: 004,016,032
    Jake: 0011,023,035

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 21:21 ]


    ©1998

    [Oh, en ik vind het een goed idee =) En sorry dat ik je bericht niet goed las Alpha]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    PainEnds --> MyDreamStory


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    -2 maanden later-


    ©1998

    Jade

    Clair krabbelde steeds verder op, ik was blij dat te zien. En ik was niet de enige, iedereen werd vrolijker naar mate het met Clair beter ging. Alles leek nu beter te gaan. Clair draaide nu halve schooldagen, maar de schoolarts -die hebben we inmiddels sinds er zo vaak ongelukjes gebeuren op school- zegt dat ze binnenkort hele dagen mag gaan proberen. Natuurlijk moest dat gevierd worden op de zolder, dus met al onze vrienden wat in geslagen in het dorp. Chips, drinken, drank. Al mag ik op dit moment niet drinken... Alhoewel er genoeg mensen zijn die niet drinken omdat ze nog te jong zijn. Het was echt super gezellig. Zoals het meeste bij ons gaat. Gezellig, heerlijk is dat, als alles weer mee zit. En eigenlijk realiseer ik me dat alles best wel snel gaat, ik bedoel we zijn hier nu al vijf maand, dat is al bijna een half jaar.
    Ik zucht, het is bijna te mooi om waar te zijn. En het kan ook niet waar zijn, ik zal toch over een paar maand weg moeten. Hoe kan ik in godsnaam een kind krijgen! Soms vind ik het zo leuk, en soms ook zo erg. Ik sla met mijn hoofd op te tafel voor me. Sinds die ene keer toen ik moest huilen om wat ik zag wat er over was van Clair, heb ik nooit meer gehuild. Hoe hard ik ook mijn best deed, hoe klote ik me ook voelde, het huilen kwam nooit meer terug. Clair, komt af op mijn gebonk. 'Alles goed?' Ik knik, 'Ja, volgens mij wel.' Ik heb nog niemand vertelt dat ik serieus van plan ben om weg te gaan.


    ©1998

    Beth

    Het was twee maanden later en niemand wist dat ik en Sam een soort van relatie hadden. Best wel raar, om blind te zijn en een relatie te hebben. Ik hoorde voetstappen, ik zat op mijn bed. 'Beth?' vroeg Sam. 'Oh gelukkig, jij bent het' zuchtte ik.

    Sam

    Ik ging naast Beth zitten en grinnikte. 'Wat een drama, he? Dat van Clair' grinnikte ik. 'Ja, en ik weet nogsteeds niet wie die Wednesday is' mompelde Beth. 'Daat maakt niks uit' zei ik en net toen ik mijn lippen op die van Beth drukte, kwam er iemand binnen.

    [WIE O WIE KOMT ER BINNEN? o-o]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 21:48 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sherina

    Ik liep de kamer in en zag Beth met Sam zoenen. Ik dacht eraan hoe raar het zou zijn om met een blinde een relatie te hebben en pakte een boek. Ik zag dat Beth van me schrok en dat Sam het probeerde te verbergen. "Oh, kwam ik op het verkeerde moment binnen?" Vroeg ik schuldbewust.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 22:21 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Sam

    Ik werd langzaam rood. 'Nee..uh...ik zocht mijn gympen..' mompelde ik. Sherina giechelde zachtjes. 'In Beth's mond?' vroeg ze daarna. Ik zag dat Beth wegkeek en ook rood werd. 'Wil je niks zeggen, alstjeblieeeeeeft?' vroeg ik Sherina met puppy-ogen, die ik trouwens goed kon nadoen omdat ik zelf een hond was >_>.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [lol]

    Sherina

    "Goed," zei ik. Misschien ga ik het er nog moeilijk mee hebben, maar ik kan vaak wel geheimen bewaren. Ik vind het toch wel heel leuk dat ze zo'n stelletje zijn. Ik besloot mijn boek maar ergens anders te lezen en liep naar de gang. Ik merkte terwijl ik liep dat ik wel een glimlach moest onderdrukken.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Beth

    'Gelukkig' mompelde ik. Ik liet me op mijn bed vallen en Sam voelde ik naast me liggen. We begonnen elkaar weer innig te zoenen en ik glimlachte tussendoor.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jade

    'O my god' wil ik roepen, maar ik doe het niet. Ik had besloten deze avond vroeg naar bed te gaan en loop naar de slaapkamer toe. Zie ik daar Beth en Sam op bed.... Snel draai ik me om en loop naar beneden. 'Jade, wacht!' roept Sam. Ik blijf op de trap stil staan. Sam komt aan rennen, met Beth aan zijn arm. 'Please, vertel dit aan niemand door.' Hij kijkt me met verschrikkelijk puppy ogen aan. 'Oké dan, maar als jullie zo blijven onvoorzichtig blijven doen zal iedereen het binnen de kortste keren weten...'


    ©1998

    Beth

    'Hallelujah! Dat is de tweede!' riep ik en koppig als een klein kind deed ik mijn armen overelkaar. Sam liep met me mee naar buiten en gingen we achter een boom staan. 'Onmogelijk hier te vinden' suste Sam in mijn oor. 'Eindelijk' zuchtte ik en ik zoende Sam nogmaals.

    Sam

    'Watnou als iemand toevallig langsloopt en een hond een blinde ziet zoenen?' mompelde ik tegen Beth's lippen aan. Beth grinnikte en drukte een kusje op mijn neus. 'Dan hersenspoelen we hem en eten we hem op' lachte Beth. 'Goed plan' gniffelde ik. 'Best wel raar zo, om te zoenen met een groot ding dat je niet kan zien' mompelde Beth. Ik schoot in de lach. 'Een groot ding?' proestte ik uit. 'Je weet wat ik bedoel!' grinnikte Beth.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jade

    Aangezien Sam en Beth ergens anders hun scene hadden voor gezet kon ik mooi gaan slapen. Ik liep de badkamer in en kleedde me snel om. Haar in een vlecht, make-up er af, tanden poetsen. Ik zou morgen vroeg wel douchen. Ik klom boven op het bed en ging lekker liggen. 8 uur, was het. Maakt het, ik was moe en dus was het tijd om te slapen, bovendien moest ik er morgen weer vroeg uit.
    'Jade, Jade! Slaap je al?' het was Clair. 'Nee, ik slaap nog niet.' Het was half elf, eigenlijk hadden ze al een uur geleden naar bed moeten gaan. Maar de begeleiding is te lui om de zolder trap op te lopen dus blijft de rest nog vaak even in de huiskamer zitten. 'Ow, okeej, ik wist niet dat je boos werd. 'Sorry,' zucht ik. 'Het was niet gemeen bedoelt.' Omdat ik vaak wat agressief, geërgerd of boos uit de hoek kan komen, terwijl ik het niet eens zo bedoel, heb ik vaak genoeg problemen gehad. Helemaal in combinatie met het feit dat ik niet kan huilen, maakt het vaak dat mensen denken dat ik emotieloos ben. Wat dus totaal niet zo is. 'Clair..' smeek ik. 'Je weet dat ik het niet zo bedoelde.' Ze draait zicht om. Ik zie dat ze haar best doet haar tranen in te slikken. Sinds "wat er toen gebeurt is" is Clair een een beetje over emotioneel. 'Ja, okeej, sorry ik stelde me weer een beetje aan.' 'Clair, daar kun je niks aan doen, je hoeft geen sorry te zeggen, ik bedoel denk na, waar hebben we nu eigenlijk ruzie over..' 'Ja, je hebt gelijk, trusten.' 'Trusten Clair.'


    ©1998

    Sam

    'Oh shit, kom, spring op mijn rug' lachte ik. Beth sprong de verkeerde kant en snel rende ik naar die kant. Met Beth op mijn rug rende ik weg van de school. 'We gaan kamperen!' zei ik met een grijns. 'Sam, je bent gestoord!' grinnikte Beth. 'Hou is op met dat gelach, je lijkt wel dronken' gniffelde ik. 'Lachdronken, hoe logisch!' proestte Beth het uit. 'We hebben geen tent, idioot' lachte Beth. 'Ohja, ik ga wel even snel naar de winkel, nou goed?' zei ik sarcastisch. 'Dat meen je niet, heb je een tent?' vroeg Beth. 'Nope, en daarom gaan we terug om ik heb geen spullen' gniffelde ik. 'Wat ben jij erg!' fluisterde Beth lachend. 'Dankjewel!' fluisterde ik en voor iemand het wist waren we alweer in het gebouw. 'Wat doen jullie hier?' vroeg een lerares die bijna tegen ons opbotste. Beth werd weer rood en ze bloosde. 'Beth was in slaap gevallen buiten, dus ik droeg haar maar ze werd alweer wakker' probeerde ik. De lerares knikte en we liepen naar de zolder. Iedereen zat nog in de woonkamer en keek nieuwschierig aan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    clair

    Die nacht slaap ik erg onrustig. De ruzie met jade blijft maar door mijn hoofd spoken. Jade en ik botsen vaker de laatste tijd. Ik weet wel dat het voor het grootste gedeelte aan mij ligt. Ik reageer verschrikkelijk overdreven op alles da ze zegt. En niet alleen haar woorden. Het is alsof alles wat de anderen tegen me zeggen me irriteert. Ik weet niet precies wat het is.
    En dan heb je nog Jade zelf. Ik merk gewoon dat er iets met haar is. Ze is veel stiller en ook botter dan gewoonlijk. Ik ga op mijn buik liggen en bijt zo hard ik kan op het kussen, die vrijwel meteen aan stukken scheurt. Wat moet ik tegen haar zeggen? Moet ik erover beginnen? Ik weet het echt niet meer. Ik heb hoofdpijn van vermoeidheid. Ik had niet zo laat op moeten blijven. Maar ik mag morgen voor het eerst weer hele dagen naar school en dat moest toch wel even gevierd worden. De anderen weten niet hoe moe ik eigenlijk nog ben. En ik kijk wel uit om ze dat te zeggen, het zou alleen maar voor meer bezorgde blikken zorgen. En dat is het laatste dat ik wil. Pas als de zon begint op te komen val ik in slaap.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!