• DEZE RPG IS AL BEGONNEN ALS JE MEE WIL DOEN MOET JE NAAR DE AANMELDINGS-TOPIC GAAN http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843

    Link naar de praat RPG ding;
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=140811&page=last#4012696

    Regels van deze RPG
    -Schelden mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf
    -Ruzie mag, zolang het over de personages gaat en niet over de quizlet gebruikers zelf, en zo lang het niet allen tegen één wordt
    -16+ mag
    -Boven aan je bericht even de naam van je personages zetten
    voorbeeld Jade
    -Als jij als quizlet gebruiker zelf iets zegt dan tussen rechte haakje
    voorbeeld [Zo dus]

    Regels van de school (om het verhaal leuk te houden volgen we die niet altijd op)
    -Je slaapt per twee op een kamer
    -Je houdt je aan het rooster
    -Behandel elkaar met respect
    -Je houd je aan de dag indeling

    Leraren (de leraar van jou soort is je begeleider/mentor
    -Directeur: Khutan Aiung (V)
    -Element beheersing: Avatar Aang (Kon niks beter vinden srry)
    -Weerwolven en vampiers: Jacob Black en Renesmee Cullen
    -Goden etc: Athene zelf
    -Wiskunde: Marc Sigfreud
    -Engels: Myra Sigfreud
    -Je-verzorgen-en-samenwerkings-verbetering-les: Danaé (een een of ander half god)

    Dag indeling
    -7:30 Opstaan
    -8:00 Ontbijt
    -8:30 School-vak-les
    -12:00 Lunch
    -12:45 Kracht-les en dier-les
    -15:30 Vrije tijd
    -17:30 Avondeten
    Na het eten ben je vrij
    -21:30 Slapen
    In het weekend geld deze hele planning niet, heb je gewoon vrije tijd en mag je naar bed gaan wanneer je wilt (m.u.v van zondag dan ga je om) 21:30 slapen

    Leden: Zeg maar even als je er niet bestaat pas ik dat even aan
    Wednesday (Dood) Mydreamstory
    Amare Prisoner
    Amore -Dit personage is vrij-
    Jade BlackAlpha
    Sarah Sandybeta
    Clair WhiteDelta
    Sherina Maracroft
    Beth Mydreamstory
    Naya -Dit personage is vrij-
    Sam (Dood) Mydreamstory
    Jake Blackalpha
    Florina Dracoluvv
    Ray xCarliex
    Floris Sandybeta

    Veel plezier

    [ bericht aangepast op 15 sep 2012 - 18:42 ]


    ©1998

    Beth

    Ik werd wakker en ik stapte mijn bed uit. Ik liep naar de deur, en dacht dat ie open was. Hard stootte ik mijn hoofd en viel. Ik giechelde zachtjes en stond weer op. In mijn pyjama liep ik naar beneden en pakte bij de kantine wat muffins, tenminste, dat zei de vrouw. Vrolijk wekte ik eerst de jongens en daarna de meisjes. 'Muffintijd!' riep ik en gelijk stormden ze door de deuren.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jade

    Langzaam sjokte ik achter de anderen aan, de huiskamer. Vannacht geen oog dicht gedaan. Ik had voor mezelf al besloten dat ik geen zin had in school en was van plan na het ontbijt dat Beth naar boven had gebracht , weer naar bed te gaan. Helaas kwam ik er achter dat het ontbijt alleen maar uit muffins bestond en aangezien ik kost misselijk was, vond ik nadat ik een glas melk achter over had geslagen het ook wel weer tijd was om naar bed te gaan. Ik ging weer lekker onder me warme dekens liggen. Ondanks dat ik vernacht geen oog had dicht gedaan en ik dood moe was viel ik weer inslaap. Een douche zou lekker zijn, maar iedereen was bezig met het klaar maken voor school en ik had geen zin in dat gestress in de badkamer. Ik trek mijn dekbed nog verder tot over mijn hoofd en blijft stil op mijn rug liggen.


    ©1998

    Sarah

    Iedereen was zich aan het aankleden en probeerde mij wakker te maken. Ik had daar geen zin in omdat Cuppy de hele nacht bij mij heeft liggen zeuren waardoor ik erachter kwam dat Clair moe was en Jade erg ongelukkig. Ik had de hele nacht nagedacht voor een oplossing. Maar ik had niks gevonden. Iemand trok de deken van mij af. Het was Sherina. 'Njiet doeoen!' mompelde ik en trok de deken terug.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Sherina

    "Maar er zijn muffins!" zei ik terug. Muffins zijn altijd lekker, maar het leek me geen goed idee er mijn ontbijt van te maken, dus had ik besloten toch maar wat brood te halen. Ik kwam terug en legde een normaal ontbijt op Sarah's bed. Ik at het mijne op en vroeg me af of Sarah alweer sliep of niet. Jade en Clair leken ook al zo moe. Heb ik iets gemist?


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Jade

    Ik hoor Sarah en Sherina ergens op de achtergrond, zeuren. De neiging om een kussen naar hun hoofd toe te gooien is groot, maar zoveel werk!. De besluit ik maar te blijven liggen in mijn dood stille positie. Ik hoor dat iemand de kamer uitloopt, het zal Sherina wel zijn. Even later komt ze weer terug. 'Sarah, ik heb fatsoenlijk ontbijt gehaald, iets beter dan muffins...' Het woord muffins wordt met te veel. Ik spring in een keer uit het bed ren naar de badkamer, en geef over in de wc. (die ik helemaal ben vergeten op de plattegrond te zetten)


    ©1998

    Sam

    Ik rende zonder shirt alleen in mijn broek naar Beth. 'MUFFINS' riep ik en de meeste nam ik mee. 'Vewsgwebakkuwn mwoefwins' zei ik met mijn mond vol. Ik liep naar de jongensbadkamer en was minimaal een uur bezig met mijn haar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jake

    Ik steek nog even snel mijn hoofd om het hoekje van de dames-slaap-kamer. 'Hey waar's Jade?' vraag ik hardop. 'Badkamer.' hoor ik iemand zeggen. Het is Sarah. 'Voel je je ook al niet lekker?' 'Hm mm, vannacht een beetje slecht geslapen.' 'Owkeej, maar jij gaat dus ook niet mee naar school?' 'Denk het niet nee.' 'Wat is ze daar aan het doen, het duurt wel heel lang, ze is zich toch niet aan het opmaken terwijl ze niet naar school gaat?' Sarah schiet in de lach. 'Nee, gekkie. Jade moet overgeven.' 'Zeg dan meteen!' Ik loop naar de badkamer. 'Jade?!' Ik klop op de deur. 'Ja.' zegt ze zachtjes. 'Mag ik binnen komen.' 'Hm, mm' klinkt het zachtjes. 'Ow, lieverd, wat zie je er uit!' 'Ja bedankt, daar wordt het beter van.'


    ©1998

    clair

    Ik sta in de badkamer met een tandenborstel nutteloos tussen mijn verstijfde vinger. Geschokt staar ik naar het gezicht dat me vanuit de spiegel aankijkt. Bleek gezicht, dof blond haar, ingevallen wangen. Ben ik dat? Wat is er met me gebeurt de laatste tijd. Vanochtend heb ik niet ontbeten. Er waren geen OMELETTEN meer!!!! Alleen maar muffins. Ik vraag me af of Jade wel ontbeten heeft, als ze dat heeft gedaan dan is het er nu ook weer uit. Ik heb haar horen overgeven, maar Jake was al bij haar en ik gun haar graag een moment alleen met hem. Er is hier niet zoveel ruimte om alleen te zijn. Iets dat mij al vanaf dag een mateloos irriteert. Een luide bons op de deur doet me weer opschrikken uit mijn gedachten 'CLAIR, DOE VERDOMME DIE DEUR OPEN, IK WÉÉT DAT JE DAAR BENT EN JIJ WÉÉT DAT ER OOK NOG ANDEREN ZIJN!!' Sherina bezorgt me alleen maar meer hoofdpijn met haar geschreeuw. Ik bijt op mijn lip om niet naar haar te schreeuwen of te grommen of iets anders ontzettends stoms te doen en pak gauw een borstel. Ik besluit om toch maar naar de les te gaan vandaag. Anders schep ik alleen maar argwaan en ik wil niet dat iemand anders weet dat ik me beroerd voel. Maar ik neem, voordat ik de badkamer verlaat, toch nog maar een paar paracetemol, wie weet helpt het.


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Beth

    Toen werd ik ineens kwaad. 'CLAIR, NU ERUITKOMEN! IK WORD ER GEK VAN! WAT IS ER TOCH MET JOU?! NOU EN, DAT JE GEVANGEN WAS GENOMEN! WAT IS ERGER, VOOR EVEN GEVANGEN OF VOOR ALTIJD BLIND? DAT DACHT IK AL! IK BEN BLIND EN IK DOE TOCH OOK NIET DRAMATISCH?! IK BEN HELEMAAL KLAAR MET JOU!' gilde ik. Ik was geschokt van wat ik zelf zei, maar ik was trots.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jake was net naar buiten geglipt en ik was in een hoekje achter de wc gekropen. Ik keek via de spiegel naar Clair, ze had het moeilijk en dat wist ik. Toch deed ik steeds weer bot tegen haar. Ik hoorde eerst Sherina tegen haar schreeuwen. Ik begreep niet dat Clair de badkamer deur op slot had gedaan, waarom konden niet meer mensen zich klaarmaken. Ik had het idee als of ze niet eens door had dat ik mij ook nog steeds in de badkamer begaf. Vlak naar Sherina hoorde ik Beth krijsen. Nog erger dan Sherina deed. Clair stond daar voor de spiegel, tranen stroomden over haar wangen, maar ze maakte geen geluid. Langzaam stond ik op. Ik legde een hand op haar schouder. 'Clair.' zei ik zacht. Een lichte trilling, ging door haar heen, maar ze gaf verder geen kick. 'Clair, luister het is niet jouw schuld, echt niet.' Het was echt weer zo'n moment van, kon ik maar met je mee huilen, kon ik maar laten zien dat ik met je meeleefde, maar de tranen waar kwamen niet. Die waren lang geleden als eens een keer opgeraakt, en de allerlaatste had ik laatst al aan haar opgemaakt. En als zij het voor elkaar heeft gekregen, die allerlaatste tranen los te maken, dan zal ze wel zoveel voor me betekenen dat ik iets voor haar moet gaan doen. 'Dat is aardig van je Jade.' Ik kijk op en realiseer me dan pas dat alles wat ik net dacht, ik serieus hardop gezegd op. 'Sorry, Clair dat had je niet moeten horen.'


    ©1998

    Sherina

    Ik was chagrijnig geworden, maar besefte me nu dat Clair nog zwak en kwetsbaar was. Ik had gelijk spijt van mijn woorden, en wist niet wat ik moest doen, maar ineens begon Beth te schreeuwen. Het was zo erg wat ze zei, voor ik erbij nadacht duwde ik tegen haar schouder zodat ze een stap achteruit deed. "Doe normaal man, jij bent eraan gewend, Clair moet het nog de tijd geven, wij moeten haar steunen, we kunnen jou niet helpen, dus stel je niet aan!" Ik wist dat dit ook niet eerlijk was en ik merkte dat ik iedereen onbewust kwetste. "Het spijt me..." Ik deed een stapje achteruit.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Beth

    Ik keek in de richting van Sherina en keek bang. Ik schrok en op dat moment kwam Sam om te kijken waar ik was.

    Sam

    Kwaad keek ik naar Sherina. Ik had alleen het gedeelte van haar gehoord, maar dat maakte niks uit. Ik duwde haar naar achter. 'Raak Beth niet aan' siste ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jake

    'En nu is het verdomme allemaal genoeg!' Schreeuwde Jade opeens vanuit de badkamer, ze gooit de deur open. 'We vinden onszelf hier allemaal heel zielig, en misschien zijn we dat ook, maar dit komt niet goed, ik weer niet hoe het met jullie is, maar ik vind dat we ons gedragen als kinderen!' 'Jade rustig.' probeer ik haar te kalmeren. Ik sla een arm om haar heen. 'Wat nou rustig!' snauwt ze. Ze probeert zicht los te wurmen uit mijn greep maar ik hou haar stevig tegen me aan. Ik wist maar al te goed, als een van de weinigen, hoe Jade verleden er uit zag, en die was niet heel zuiver. Ik was bang dat dingen uit het verleden zich zouden herhalen. Al wist ik haast wel zeker dat Jade dat nooit mee zou doen. 'Rustig nou eens lieverd.' probeer ik weer. Ze sluit haar ogen en ze gaat diep en rustig adem halen, ze probeert het dus.


    ©1998

    Sam

    'Nou sorry hoor, als Sherina ruzie zoekt hoeft ze dat niet bij Beth te doen, ze raakt Beth met geen vinger meer aan' gromde ik woedend naar Jade. Beth stond er nogal bang bij en wist niet wat ze moest zeggen. 'En Jade kan niet rustig zijn, om ze is zo zielig, want ze is zwanger' zei ik sarcastisch.

    Beth

    'Wat zei je daar?' vroeg ik opeens in de richting van Sams stem. 'Nu moet jij ophouden, Jade kan er niks aan doen dat ze zwanger is, en het word vast een heel mooi kind. Dus nu kappen' zei ik. Ik hoorde hoe Sam moeite kreeg met zich te beheersen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jade

    Ik was nu aan het trillen van woede. Sam ging te ver, en iedereen wist dat nu maar al te goed. Ik wil iets doen, maar Jake houdt me tegen. Hij fluistert zachtjes dingen in m'n oor. 'Je weet dat je er spijt van zal krijgen.' Ik gromde, maar transformeerde niet, dat zou te veel problemen opleveren. Ik hield me niet in van Sam. Wat hij nu gezegd had ging te ver, veel te ver, dit zou ik hem nooit vergeven. Terwijl ik nadacht, keek ik ineens op, ik hoorde iemand anders grommen. Het was Sam, hij was verandert in een weerwolf. Hij zag er niet uit alsof hij me alleen bang wou maken.


    ©1998